|
|
| Author | Message |
|---|
BFE

Number of posts: 1313 Age: 23 Location: Namuren Registration date: 2008-11-21
 | |
 | |
jp
Number of posts: 373 Age: 22 Location: antwerpen Registration date: 2009-06-01
 | Subject: Re: Legislative 2011 Mon Jan 18, 2010 11:58 am | |
| dus jullie kunnen het niet laten om te censueren. 3 berichten en dan nog de topic sluiten ook. Wat moet ik daaruit afleiden, dat jullie het niet meer kunnen halen, dat jullie vinden dat jullie geen gelijk meer hebben. Ik vind het zwak, zeer zwak... |
|
 | |
Mutien
Number of posts: 119 Location: Dudzele Registration date: 2010-01-20
 | Subject: Re: Legislative 2011 Sun Jan 24, 2010 11:38 am | |
| Eigenlijk lijkt de BUB erg op het Vlaams Blok. De BUB zegt dat 90 procent van de Belgen akkoord is met haar programma. Het Vlaams Blok had een affiche met de tekst: "Wij zeggen wat u denkt!" |
|
 | |
Bruno

Number of posts: 3186 Location: Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België ! Registration date: 2008-11-22
 | Subject: Re: Legislative 2011 Mon Jan 25, 2010 3:14 am | |
| | Mutien wrote: | | Eigenlijk lijkt de BUB erg op het Vlaams Blok. De BUB zegt dat 90 procent van de Belgen akkoord is met haar programma. Het Vlaams Blok had een affiche met de tekst: "Wij zeggen wat u denkt!" |
Als de B.U.B. al lijkt op het VB, wat is de N-VA dan? |
|
 | |
mimo
Number of posts: 194 Location: Mechelen Registration date: 2009-08-10
 | Subject: Re: Legislative 2011 Mon Jan 25, 2010 12:15 pm | |
| | Bruno wrote: | | Mutien wrote: | | Eigenlijk lijkt de BUB erg op het Vlaams Blok. De BUB zegt dat 90 procent van de Belgen akkoord is met haar programma. Het Vlaams Blok had een affiche met de tekst: "Wij zeggen wat u denkt!" |
ersatz  |
|
 | |
Cedric Vloemans

Number of posts: 376 Age: 30 Location: BXL Registration date: 2008-11-30
 | Subject: Re: Legislative 2011 Mon Jan 25, 2010 4:31 pm | |
| | mimo wrote: | | Bruno wrote: | | Mutien wrote: | | Eigenlijk lijkt de BUB erg op het Vlaams Blok. De BUB zegt dat 90 procent van de Belgen akkoord is met haar programma. Het Vlaams Blok had een affiche met de tekst: "Wij zeggen wat u denkt!" |
ersatz  |
Ik vind BUB niet lijken op het VB... Het VB had van haar eerste deelname reeds een verkozene... |
|
 | |
myckilem
Number of posts: 257 Location: Liège Registration date: 2009-05-31
 | Subject: Re: Legislative 2011 Wed Jan 27, 2010 5:56 pm | |
| Voor mij, wil VB niet "Vlaams Bellang" of "Vlams Block", maar "Voor België"  . Elke keer als ik dat zie, lach ik goed... |
|
 | |
Belgica Admin

Number of posts: 5303 Location: BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM Registration date: 2008-11-19
 | Subject: Re: Legislative 2011 Wed Jan 27, 2010 6:56 pm | |
| @Cedric: het VB stond bijlange niet aan de wieg van de Vlaamse separatistische beweging, die in de eerste wereldoorlog ontstaan is. De B.U.B. daarentegen heeft zelf samen met Bplus de Belgische beweging gecreëerd ! Je moet dus geen appelen met peren vergelijken, hè. _________________ L'union fait la force ! Eéndracht maakt macht !
|
|
 | |
perikles
Number of posts: 1773 Location: Antwerpen Registration date: 2009-02-11
 | Subject: Re: Legislative 2011 Wed Jan 27, 2010 8:25 pm | |
| | Belgica wrote: | | @Cedric: het VB stond bijlange niet aan de wieg van de Vlaamse separatistische beweging, die in de eerste wereldoorlog ontstaan is. De B.U.B. daarentegen heeft zelf samen met Bplus de Belgische beweging gecreëerd ! Je moet dus geen appelen met peren vergelijken, hè. |
De Vlaams separaristische beweging is onstaan in de eerste wereldoorlog? Kan u mij daar eens een bron voor geven. Het woord "zelfbestuur" van de ijzerbedevaarten duidde eerder op federalisme dan op seperatisme. |
|
 | |
Bruno

Number of posts: 3186 Location: Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België ! Registration date: 2008-11-22
 | Subject: Re: Legislative 2011 Wed Jan 27, 2010 9:38 pm | |
| | perikles wrote: | | Belgica wrote: | | @Cedric: het VB stond bijlange niet aan de wieg van de Vlaamse separatistische beweging, die in de eerste wereldoorlog ontstaan is. De B.U.B. daarentegen heeft zelf samen met Bplus de Belgische beweging gecreëerd ! Je moet dus geen appelen met peren vergelijken, hè. |
De Vlaams separaristische beweging is onstaan in de eerste wereldoorlog? Kan u mij daar eens een bron voor geven. Het woord "zelfbestuur" van de ijzerbedevaarten duidde eerder op federalisme dan op seperatisme. |
De activisten riepen in de lente van 1918 de "onafhankelijkheid" van 'Vl.' uit. |
|
 | |
perikles
Number of posts: 1773 Location: Antwerpen Registration date: 2009-02-11
 | Subject: Re: Legislative 2011 Wed Jan 27, 2010 10:04 pm | |
| | Bruno wrote: | | perikles wrote: | | Belgica wrote: | | @Cedric: het VB stond bijlange niet aan de wieg van de Vlaamse separatistische beweging, die in de eerste wereldoorlog ontstaan is. De B.U.B. daarentegen heeft zelf samen met Bplus de Belgische beweging gecreëerd ! Je moet dus geen appelen met peren vergelijken, hè. |
De activisten riepen in de lente van 1918 de "onafhankelijkheid" van 'Vl.' uit. |
U bedoelt ongetwijfeld de Raad van Vlaanderen, maar waren die niet even marginaal als diegene die nu streven naar een verenigd Dietsland. De Vlaamse Beweging (korter de leden van het OVV) zijn vandaag bijna allemaal pro onafhankelijkheid of streven naar een zogenaamd confederalisme (zoals de CD&V dat ziet) |
|
 | |
RADIKAAL
Number of posts: 270 Location: BELGISTAN Registration date: 2008-11-23
 | Subject: Re: Legislative 2011 Mon Feb 08, 2010 2:45 pm | |
| | Bruno wrote: | | perikles wrote: | | Belgica wrote: | | @Cedric: het VB stond bijlange niet aan de wieg van de Vlaamse separatistische beweging, die in de eerste wereldoorlog ontstaan is. De B.U.B. daarentegen heeft zelf samen met Bplus de Belgische beweging gecreëerd ! Je moet dus geen appelen met peren vergelijken, hè. |
Waarmee Berlijn de enige officiële hoofdstad werd die het onafhankelijke Vlaanderen ooit gekend heeft.  |
|
 | |
jp
Number of posts: 373 Age: 22 Location: antwerpen Registration date: 2009-06-01
 | |
 | |
Belgica Admin

Number of posts: 5303 Location: BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM Registration date: 2008-11-19
 | Subject: Re: Legislative 2011 Mon Feb 08, 2010 3:33 pm | |
| _________________ L'union fait la force ! Eéndracht maakt macht !
|
|
 | |
myckilem
Number of posts: 257 Location: Liège Registration date: 2009-05-31
 | Subject: Re: Legislative 2011 Tue Feb 09, 2010 5:31 pm | |
| Bon parlons un peu français par ici  Je pense que la phrase que j'ai dite plus haut serait utile pour une bonne campagne de discréditassions du Vlams Bellang ou une campagne pour faire connaitre le BUB. Je pense qu'avec de bonne affiche ou tract ça pourrait faire pas mal de bruit... |
|
 | |
|