Belgische Unie - Union Belge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belgische Unie - Union Belge

Centrumpartij voor nationale eenheid - parti centriste pour l'union nationale.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 "Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro

Go down 
+3
tiboo
Pleimion
Belgica
7 posters
AuthorMessage
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

"Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro Empty
PostSubject: "Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro   "Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro EmptyThu Sep 03, 2009 5:52 pm

Gevonden op forum DS:

Op 03 september 2009 omstreeks 14u25, zei Guy Van den Heuvel:

Heb ik het gisteren op Ter zake juist gehoord: 187.000.000€ kostprijs voor onze stuk of 10 Vlaamse huizen !!!


Als dit waar is, is dat 5 keer meer dan het Koningshuis met al zijn gebouwen !
Back to top Go down
Pleimion

Pleimion


Number of posts : 290
Age : 40
Location : De Westhoek
Registration date : 2009-07-02

"Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro Empty
PostSubject: Re: "Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro   "Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro EmptyThu Sep 03, 2009 6:22 pm

Hoeveel luxejachten zijn dat?
Back to top Go down
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

"Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro Empty
PostSubject: Re: "Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro   "Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro EmptyThu Sep 03, 2009 9:04 pm

Indien die Vlaamse huizen niet zouden bestaan, zouden er andere kantoren moeten gehuurd worden. U vergeet wederom de kosten-batenanalyse te maken.

Zoals met koningshuis:

Nederland: kosten = ongeveer 0
baten = relatief hoog
België: kosten = hoog (we kunnen mss rekenen in luxejachten? :-))
baten = relatief laag

Ook voor Vlaamse huizen moet men in toekomst de rekening maken. Als baten veel lager liggen dan kosten, moeten ze afgevoerd worden. Maar zover zijn we nog ZEKER niet.
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

"Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro Empty
PostSubject: Re: "Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro   "Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro EmptyThu Sep 03, 2009 9:52 pm

Ik heb juist in Trends gelezen dat het Nederlands koningshuis zowat 5 keer duurder is dan het Belgische. Wat zit u toch weer te bazelen. Rolling Eyes
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

"Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro Empty
PostSubject: Re: "Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro   "Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro EmptyThu Sep 03, 2009 9:54 pm

Pleimion wrote:
Hoeveel luxejachten zijn dat?

Weet ik veel, maar ik weet wel dat het erg veel geld is om jaarlijks door de burgers te laten ophoesten.
Back to top Go down
Jean de Nivelles




Number of posts : 1050
Location : Nivelles - département de la Dyle - France
Registration date : 2008-12-11

"Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro Empty
PostSubject: Re: "Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro   "Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro EmptyFri Sep 04, 2009 12:18 am

Je croyais que Charleroi avait le monopole dans ce genre d'affaires !
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

"Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro Empty
PostSubject: Re: "Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro   "Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro EmptyFri Sep 04, 2009 4:14 pm

La pression monte sur les nationalistes ! Wink

LE SOIR

Les Flanders House passées à la loupe

BELGA

vendredi 04 septembre 2009, 12:03
Avec 104 postes de représentations à l’étranger, la Flandre est largement mise en vitrine. Il n’est pas évident de savoir précisément ce que ces représentations coûtent et rapportent. Du coup, le ministre-président flamand, Kris Peeters, fait analyser la rentabilité des sept « Maisons flamandes ». Et ce, dans la foulée de l’affaire de la « Flanders House » à New York.
Les Flanders House passées à la loupe

Belga

Malgré l’affaire de la « Flanders House » à New York, Kris Peeters reste favorable à une présence flamande à l’étranger mais il n’exclut pas des économies, voire la fermeture de certains postes, rapporte ce vendredi Het Laatste Nieuws. « Je vais bien examiner la structure et la manière de fonctionner et j’avancerai une série de propositions au gouvernement flamand en vue d’opérer quelques adaptations pour rendre les postes plus efficaces. »

(D’après Belga)
Back to top Go down
mimo




Number of posts : 193
Location : Mechelen
Registration date : 2009-08-10

"Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro Empty
PostSubject: Re: "Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro   "Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro EmptyFri Sep 04, 2009 4:18 pm

V'la, een toonbeeld van democratie.
Oppositie legt iets bloot, meerderheid stuurt bij, en dit alles met geld van de eigen gemeenschap. Zo gaat dat dan.
Back to top Go down
Renaat




Number of posts : 832
Location : Brugge
Registration date : 2009-08-25

"Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro Empty
PostSubject: Re: "Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro   "Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro EmptyFri Sep 04, 2009 5:52 pm

Zoals in elke parlementaire democratie:
Er wordt een wantoestand vastgesteld. Dat wordt gesignaleerd. Of aangeklaagd door de oppositie. De uitvoerend macht -de regering - onderzoekt de zaak. De verantwoordelijken worden gehoord. De regering treft maatregelen (sancties, hervormingen) om de problemen op te lossen.
Zo gaat dat in elke rechtsstaat in de wereld.
Back to top Go down
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

"Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro Empty
PostSubject: Re: "Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro   "Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro EmptySat Sep 05, 2009 4:21 pm

Quote :
Ik heb juist in Trends gelezen dat het Nederlands koningshuis zowat 5 keer duurder is dan het Belgische. Wat zit u toch weer te bazelen.
Blijkbaar kwaad voor mijn reactie op uw economische kennis? Smile

Ik moet eerlijk zijn: over het koningshuis weet ik niet veel, het interesseert me namelijk geen zier (gelukkig Smile). Ik heb onlangs gelezen in Humo dat het Nederlandse koningshuis hun eigen centjes verdiende.
Hoe het ook mag zijn, het is ongehoord dat mensen verplicht moeten meebetalen aan het zoveelste luxejacht van een pipo die toevallig in de juiste familie geboren is. Mensen hebben gekozen voor Bourgois en Peeters, die hun plannen omtrent het Vlaamse huis bekend gemaakt hebben. Mochten deze mensen nu niet akkoord zijn met de schandalen, dan zullen ze volgende keer wel op iemand anders stemmen. Bijvoorbeeld de UB (grinnik, grinnik).
Back to top Go down
perikles




Number of posts : 1771
Location : Antwerpen
Registration date : 2009-02-11

"Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro Empty
PostSubject: Re: "Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro   "Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro EmptySun Sep 06, 2009 9:18 pm

Kom, die Vlaamse huizen mogen wat kosten het zijn ten slote onze toekomstige ambassades.
Back to top Go down
Sponsored content





"Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro Empty
PostSubject: Re: "Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro   "Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro Empty

Back to top Go down
 
"Vlaamse" Huizen: 187 miljoen euro
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Waalse regering op zoek naar 260 miljoen euro
» l'autorité "flamande" se rend elle-même inutile - "Vlaamse" overheid maakt zichzelf overbodig
» "Vlaamse Leeuw": agressief "volks"lied
» "VLAAMSE" "REGERING" VALT PROVINCIES AAN
» Vlaamse gemeenten hebben 10 miljard euro schulden

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Belgische Unie - Union Belge :: BUB :: Belgique / België / Belgium / Belgien-
Jump to: