Belgische Unie - Union Belge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belgische Unie - Union Belge

Centrumpartij voor nationale eenheid - parti centriste pour l'union nationale.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Opinion et arguments - Mening en argumenten

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Diogène

Diogène


Number of posts : 1611
Age : 46
Location : Absurdistan
Registration date : 2008-11-26

Opinion et arguments - Mening en argumenten Empty
PostSubject: Opinion et arguments - Mening en argumenten   Opinion et arguments - Mening en argumenten EmptyFri Oct 09, 2009 9:21 pm

Depuis quelques jours, je me fais plus discret sur le forum, pour la simple raison qu'il n'y a plus vraiment d'échanges édifiants, mais des attaques personnelles et sarcastiques, de part et d'autre (je ne vise donc aucun camp en particulier)! Au risque d'empiéter sur la responsabilité de modérateur / administrateur, je vous transmet la pyramide de Graham, toujours utile pour vous situer dans notre argumentation!

Si nous pouvions tous rester dans les trois premiers niveaux Rolling Eyes

Sinds enkele dagen ben ik discreet geworden op het forum, om de eenvoudige reden dat er geen leerrijke uitwisselingen meer zijn, maar wel persoonlijke aanvallen en sarcasme, van beide kanten (ik viseer dus niet een bepaalde kamp)! Ik wil de verantwoordleijkheid van moderator / administartor overnemen, maar ik geef toch de piramide van Graham mee, altijd nuttig om te zien op welk niveau onze argumentatie is!

Als we allemaal op de drie eerste niveaus konden blijven Rolling Eyes

Opinion et arguments - Mening en argumenten Disagreement-hierarchy%5b1%5d-500x379
Back to top Go down
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

Opinion et arguments - Mening en argumenten Empty
PostSubject: Re: Opinion et arguments - Mening en argumenten   Opinion et arguments - Mening en argumenten EmptyTue Oct 13, 2009 5:38 pm

Ik pas dezelfde tactiek toe. Al merk ik dat het niet veel helpt: het zielig gescheld wordt er alleen maar erger op...
Back to top Go down
 
Opinion et arguments - Mening en argumenten
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Zijn er argumenten TEGEN een unitair België?
» Mening van een Nederlander over de "Vlamingen"
» De mening van een Vlaams-nationalist over België
» De mening van N-VA over "Vlaams collega" Pascal Smet
» Enquête sur votre opinion institutionnelle / Enquête over uw institutioneel standpunt

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Belgische Unie - Union Belge :: BUB :: Varia / Divers / Miscellaneous / Verschiedenes-
Jump to: