Belgische Unie - Union Belge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belgische Unie - Union Belge

Centrumpartij voor nationale eenheid - parti centriste pour l'union nationale.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Amerikanen naar Mars

Go down 
AuthorMessage
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

Amerikanen naar Mars Empty
PostSubject: Amerikanen naar Mars   Amerikanen naar Mars EmptySat Apr 17, 2010 1:16 am

terwijl de Belgische politiekers zeveren over een tweetalig kiesdistrict, werken de Amerikaanse politici aan de toekomst van hun land... Rolling Eyes

DE STANDAARD

Obama: 'Tegen 2030 naar Mars'

vrijdag 16 april 2010, 11u21Bron: gva Auteur: fdb

Amerikanen naar Mars Nb1203mars.jpg.275
ap

CAPE CANAVERAL - Rond 2030 zullen de Verenigde Staten voor het eerst astronauten naar de planeet Mars sturen. Dat heeft de Amerikaanse president Barack Obama gisteren gezegd in het Kennedy Space Center in Florida.

Obama hoopt dat vanaf 2020 de eerste vluchten zullen plaatsvinden om de nodige apparatuur uit te testen voor bemande missies verder dan de maan in 2025. 'Ik denk dat we rond 2030 mensen de ruimte in kunnen sturen richting Mars en hen nadien gezond en wel terug naar de aarde kunnen brengen', zei Obama. 'Ik hoop dat ik er nog zal zijn om het te zien', voegde hij er nog aan toe.

De ambitieuze plannen zouden 2.500 nieuwe banen creƫren. Het NASA-budget wordt daarnaast met zes miljard dollar verhoogd.
Back to top Go down
 
Amerikanen naar Mars
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» UN INDICE DE VIE SUR MARS
» Dan toch leven op Mars?
» 03.05.2009: MARS OP BRUSSEL ! MARCHE SUR BXL !
» Een brief naar de N-VA
» Naar Schotse onafhankelijkheid?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Belgische Unie - Union Belge :: BUB :: Monde / Wereld / World / Welt-
Jump to: