Belgische Unie - Union Belge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belgische Unie - Union Belge

Centrumpartij voor nationale eenheid - parti centriste pour l'union nationale.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 De laatste flaminganten in de aanval

Go down 
+5
Jo
Bruno
perikles
winnezele
Belgica
9 posters
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
BFE

BFE


Number of posts : 1312
Age : 35
Location : Namuren
Registration date : 2008-11-21

De laatste flaminganten in de aanval - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De laatste flaminganten in de aanval   De laatste flaminganten in de aanval - Page 2 EmptyTue Jun 15, 2010 6:10 pm

Génial. Nous avons maintenant un membre pour nous ressortir tous les mythes et clichés flamingants. Rolling Eyes
Back to top Go down
http://www.belgeetfierdeletre.over-blog.com
gladiator




Number of posts : 18
Location : Vlaanderen
Registration date : 2010-06-14

De laatste flaminganten in de aanval - Page 2 Empty
PostSubject: ...   De laatste flaminganten in de aanval - Page 2 EmptyTue Jun 15, 2010 7:14 pm

Je moet wel een onderscheid maken tussen een volk dat al decennia voor vrijheid pleit en gelijk welke andere etnische groep die dat misschien NIET wil.
met een 'natuurlijke' staat bedoel ik een staat waar mensen wonen die dezelfde taal spreken, godsdienst en cultuur hebben, wat hier dus niet het geval is.
Dan heb ik het nog niet over de economische discriminatie van Wallonië t.o.v. Vlaanderen :13 miljard euro per jaar via federaal parlement vanuit Vlaanderen om Wallonië boven de armoedegrens te houden, waarvan 3,5 miljard alleen al aan sociale zekerheid en pensioenen. In Vlaanderen zijn er 17% van de bejaarden die onder de armoedegrens leven (belgië: 21%, Nederland: 8%) (allemaal officiële cijfers van het rekenhof!!!)! Ik wil gewoon rechtvaardigheid terugbrengen naar dit land. Dat samen met een goeie staatshervorming (confederalisme) en de splitsing BHV, is voor mij genoeg. Dat verdient ons gewest! zo wil ik gerust in BELGIE leven, zonder onafhankelijk Vlaanderen.
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

De laatste flaminganten in de aanval - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De laatste flaminganten in de aanval   De laatste flaminganten in de aanval - Page 2 EmptyTue Jun 15, 2010 8:39 pm

gladiator wrote:
Je moet wel een onderscheid maken tussen een volk dat al decennia voor vrijheid pleit en gelijk welke andere etnische groep die dat misschien NIET wil.
met een 'natuurlijke' staat bedoel ik een staat waar mensen wonen die dezelfde taal spreken, godsdienst en cultuur hebben, wat hier dus niet het geval is.
Dan heb ik het nog niet over de economische discriminatie van Wallonië t.o.v. Vlaanderen :13 miljard euro per jaar via federaal parlement vanuit Vlaanderen om Wallonië boven de armoedegrens te houden, waarvan 3,5 miljard alleen al aan sociale zekerheid en pensioenen. In Vlaanderen zijn er 17% van de bejaarden die onder de armoedegrens leven (belgië: 21%, Nederland: 8%) (allemaal officiële cijfers van het rekenhof!!!)! Ik wil gewoon rechtvaardigheid terugbrengen naar dit land. Dat samen met een goeie staatshervorming (confederalisme) en de splitsing BHV, is voor mij genoeg. Dat verdient ons gewest! zo wil ik gerust in BELGIE leven, zonder onafhankelijk Vlaanderen.

U schrijft:

Quote :
met een 'natuurlijke' staat bedoel ik een staat waar mensen wonen die dezelfde taal spreken, godsdienst en cultuur hebben, wat hier dus niet het geval is.

In Duitsland, noch Luxemburg, Frankrijk, Nederland of Zwitserland (om er een paar te noemen)
is dat het geval.
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

De laatste flaminganten in de aanval - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De laatste flaminganten in de aanval   De laatste flaminganten in de aanval - Page 2 EmptyTue Jun 15, 2010 8:40 pm

Quote :
13 miljard euro per jaar via federaal parlement vanuit Vlaanderen om Wallonië boven de armoedegrens te houden,

Hier vindt u nooit een bron voor.
Back to top Go down
Sponsored content





De laatste flaminganten in de aanval - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De laatste flaminganten in de aanval   De laatste flaminganten in de aanval - Page 2 Empty

Back to top Go down
 
De laatste flaminganten in de aanval
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» LES FLAMINGANTS A L'ASSAUT - FLAMINGANTEN IN DE AANVAL
» Ijzerbedevaart: Flaminganten laten flaminganten vallen
» Brief in Het Laatste Nieuws
» Laatste stuiptrekkingen van het Vlaams-nationalisme
» Niet eerste aanval op provincies (bron: De Standaard)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Belgische Unie - Union Belge :: BUB :: Belgique / België / Belgium / Belgien-
Jump to: