Belgische Unie - Union Belge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belgische Unie - Union Belge

Centrumpartij voor nationale eenheid - parti centriste pour l'union nationale.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten.

Go down 
+6
Jean de Nivelles
Sprakeloos
Belgica
kyrios
tiboo
Wolf
10 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3
AuthorMessage
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: 49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten.   49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten. - Page 3 EmptySun Feb 22, 2009 7:10 pm

belgeetfierdeletre wrote:
Maintenant,il y a une question que je me pose:si la diffusion de notre idéologie est le but premier,pourquoi avoir fait un parti plutôt qu'une asbl?

La participation aux élections permet une meilleure diffusion de l'idéologie en période électorale (parce que les médias s'intéressent quand-même un peu aux petits partis) et il est donc important de garder cette possibilité aussi pour juin 2009 et après. C'est une question de flexibilité et de stratégie.
Back to top Go down
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: 49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten.   49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten. - Page 3 EmptyFri Feb 27, 2009 11:38 pm

Ineens zegt u dat de BUB toch media-aandacht krijgt?

Voor 10 000 mensen vind ik het toch straf dat de BUB MASSAmediainteresse krijgt...
Weg met het doembeeld van de particratie?
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: 49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten.   49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten. - Page 3 EmptySat Feb 28, 2009 1:16 am

tiboo wrote:
Ineens zegt u dat de BUB toch media-aandacht krijgt?

Voor 10 000 mensen vind ik het toch straf dat de BUB MASSAmediainteresse krijgt...
Weg met het doembeeld van de particratie?

"un peu"
Back to top Go down
perikles




Number of posts : 1771
Location : Antwerpen
Registration date : 2009-02-11

49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: 49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten.   49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten. - Page 3 EmptySat Feb 28, 2009 12:51 pm

Bruno wrote:
tiboo wrote:
Ineens zegt u dat de BUB toch media-aandacht krijgt?

Voor 10 000 mensen vind ik het toch straf dat de BUB MASSAmediainteresse krijgt...
Weg met het doembeeld van de particratie?

"un peu"

De BUB krijgt in de media aandacht, als de boodschap zou aanspreken zou dat beteken dat zij rondom zich een harde kern van leden zou verzamelen, die haar boodschap zouden uitdragen. Vergelijk het een beetje met het Vlaams Blok, de eerste actie van het Vlaams Blok waren op manifestaties zoals het Vlaams Nationaal Zangfeest (dan toen nog 10.000/15.000 mensen aansprak), de Ijzerbedevaart etc. Jarenlang heeft het Vlaams Belang maar een verkozene gehad, maar omdat die man omringt werd door mensen die in de zaak "de partij" geloofden gingen ze vooruit.

Het Vlaams Belang recruteert ook het oivergrote gedeelte van haar kaderpersoneel uit een studentenvereniging. Er bestaat (bij mijn weten) geen Belgische (politiek dus) studentenvereniging. Terwijl elke andere partij (buiten VB en NVA) wel een studentenverening aan de universiteiten heeft.

Waarom gaat de BUB betogen (manifesteren) op de ijzerwake, denkt u dat u daarmee een stem gaat winnen. Neen, maak u bekend op de 21 juli vieringen, de vieringen rond 11 november ... daar zit u kiesvee.
Back to top Go down
perikles




Number of posts : 1771
Location : Antwerpen
Registration date : 2009-02-11

49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: 49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten.   49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten. - Page 3 EmptySat Feb 28, 2009 12:58 pm

Bruno wrote:
tiboo wrote:
Ineens zegt u dat de BUB toch media-aandacht krijgt?

Voor 10 000 mensen vind ik het toch straf dat de BUB MASSAmediainteresse krijgt...
Weg met het doembeeld van de particratie?

"un peu"

U wil alle partijen dezelfde media aandacht geven voor de verkiezingen, maar hoeveel partijen zijn er. Door de kiesdrempel in dit land misschien minder. Ik kijk altijd mijn ogen uit als ik voor de gemeenteraadsverkiezingen in Antwerpen al die partijen zie waar ik nog nooit van gehoord heb.
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: 49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten.   49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten. - Page 3 EmptySat Feb 28, 2009 9:41 pm

perikles wrote:
Bruno wrote:
tiboo wrote:
Ineens zegt u dat de BUB toch media-aandacht krijgt?

Voor 10 000 mensen vind ik het toch straf dat de BUB MASSAmediainteresse krijgt...
Weg met het doembeeld van de particratie?

"un peu"

U wil alle partijen dezelfde media aandacht geven voor de verkiezingen, maar hoeveel partijen zijn er. Door de kiesdrempel in dit land misschien minder. Ik kijk altijd mijn ogen uit als ik voor de gemeenteraadsverkiezingen in Antwerpen al die partijen zie waar ik nog nooit van gehoord heb.

Het gaat hier niet om stadsverkiezingen, maar om nationale of regionale verkiezingen. Ze moeten ook niet dezelfde aandacht krijgen, maar elke partij die de moeite heeft gedaan duizenden handtekeningen in te zamelen, die correcte lijsten neerlegt, verdient om op een redelijke manier in de media te komen.
Back to top Go down
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: 49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten.   49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten. - Page 3 EmptySat Feb 28, 2009 10:05 pm

Die kans kreeg de BUB nochtans bij de vorige verkiezingen. Als ik mij niet vergis, mocht de BUB ZELFS op tv haar programma kort uitleggen.
Back to top Go down
Guest
Guest




49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: 49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten.   49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten. - Page 3 EmptySun Mar 01, 2009 3:33 pm

Bruno wrote:
perikles wrote:
Bruno wrote:
tiboo wrote:
Ineens zegt u dat de BUB toch media-aandacht krijgt?

Voor 10 000 mensen vind ik het toch straf dat de BUB MASSAmediainteresse krijgt...
Weg met het doembeeld van de particratie?

"un peu"

U wil alle partijen dezelfde media aandacht geven voor de verkiezingen, maar hoeveel partijen zijn er. Door de kiesdrempel in dit land misschien minder. Ik kijk altijd mijn ogen uit als ik voor de gemeenteraadsverkiezingen in Antwerpen al die partijen zie waar ik nog nooit van gehoord heb.

Het gaat hier niet om stadsverkiezingen, maar om nationale of regionale verkiezingen. Ze moeten ook niet dezelfde aandacht krijgen, maar elke partij die de moeite heeft gedaan duizenden handtekeningen in te zamelen, die correcte lijsten neerlegt, verdient om op een redelijke manier in de media te komen.

meer dan 0,1 % van de kiezers te bekoren, verdient het niet om even uitgebreid in de media te komen als een partij die pakweg 25% van de stemmen haalt.

Bovendien is het - volgens mij - een zeer goede zaak dat de BUB er niet in slaagt de media te halen. Dat voorkomt verdere besmeuring van het belgicisme.
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: 49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten.   49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten. - Page 3 EmptySun Mar 01, 2009 3:52 pm

Elke dag biedt nieuwe kansen, Japie, ook aan de B.U.B.. Het is goed dat Karel De Gucht onze ideologie overneemt. Zoveel hadden we niet eens verwacht. Smile
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: 49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten.   49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten. - Page 3 EmptySun Mar 01, 2009 9:54 pm

Guest wrote:
Bruno wrote:
perikles wrote:
Bruno wrote:
tiboo wrote:
Ineens zegt u dat de BUB toch media-aandacht krijgt?

Voor 10 000 mensen vind ik het toch straf dat de BUB MASSAmediainteresse krijgt...
Weg met het doembeeld van de particratie?

"un peu"

U wil alle partijen dezelfde media aandacht geven voor de verkiezingen, maar hoeveel partijen zijn er. Door de kiesdrempel in dit land misschien minder. Ik kijk altijd mijn ogen uit als ik voor de gemeenteraadsverkiezingen in Antwerpen al die partijen zie waar ik nog nooit van gehoord heb.

Het gaat hier niet om stadsverkiezingen, maar om nationale of regionale verkiezingen. Ze moeten ook niet dezelfde aandacht krijgen, maar elke partij die de moeite heeft gedaan duizenden handtekeningen in te zamelen, die correcte lijsten neerlegt, verdient om op een redelijke manier in de media te komen.

meer dan 0,1 % van de kiezers te bekoren, verdient het niet om even uitgebreid in de media te komen als een partij die pakweg 25% van de stemmen haalt.

Bovendien is het - volgens mij - een zeer goede zaak dat de BUB er niet in slaagt de media te halen. Dat voorkomt verdere besmeuring van het belgicisme.

Als B Plus a.d. macht was, dan bestond België al niet meer, vrees ik. Zijn jullie al lid van het HaViKo?
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: 49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten.   49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten. - Page 3 EmptySun Mar 01, 2009 9:54 pm

tiboo wrote:
Die kans kreeg de BUB nochtans bij de vorige verkiezingen. Als ik mij niet vergis, mocht de BUB ZELFS op tv haar programma kort uitleggen.

Ah, waar dan?
Back to top Go down
Diogène

Diogène


Number of posts : 1611
Age : 46
Location : Absurdistan
Registration date : 2008-11-26

49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: 49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten.   49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten. - Page 3 EmptyMon Mar 02, 2009 12:40 am

Ik heb ooit een interview en een reportage gezien op TV Brussel, en jullie (ex-)voorzitter heeft ooit deelgenomen aan een debat op een Franstalige zender (RTL-TVI?), en vorige zomer kwamen jullie meermaals in beeld toen jullie voor Hertoginnendal stonden... Wink
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: 49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten.   49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten. - Page 3 EmptyMon Mar 02, 2009 12:45 am

Ja, dat is zo ongeveer 1000 keer minder media-aandacht dan de andere partijen. Maar ik dacht niet dat we 1000 keer kleiner waren. Wink
Back to top Go down
Sponsored content





49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: 49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten.   49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten. - Page 3 Empty

Back to top Go down
 
49,78% van van Vlamingen wil meer bevoegdheden voor de deelstaten.
Back to top 
Page 3 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3
 Similar topics
-
» Meer "Vlamingen" kunnen rekeningen niet meer betalen
» Steeds meer Vlamingen laten zich schrappen uit doopregister
» Een land voor de Vlamingen!
» "Les Flamands paient plus d'impôts que les Wallons" (sic) - "Vlamingen betalen meer belastingen dan Walen" (sic)
» Bart De Wever ziet meer en meer vijanden – voit de plus en plus d’ennemis

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Belgische Unie - Union Belge :: BUB :: Belgique / België / Belgium / Belgien-
Jump to: