Belgische Unie - Union Belge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belgische Unie - Union Belge

Centrumpartij voor nationale eenheid - parti centriste pour l'union nationale.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Nutteloos Vlaams parlement verjongt en vervrouwelijkt

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

Nutteloos Vlaams parlement verjongt en vervrouwelijkt Empty
PostSubject: Nutteloos Vlaams parlement verjongt en vervrouwelijkt   Nutteloos Vlaams parlement verjongt en vervrouwelijkt EmptyThu Jun 25, 2009 4:10 pm

Bericht uit DS:


Vlaams parlement verjongt en vervrouwelijkt

* donderdag 25 juni 2009
* Bron: belga
* Auteur: svh
mc

BRUSSEL - Het vernieuwde Vlaams parlement telt opvallend veel nieuwkomers en ook een pak meer vrouwen dan vroeger. Dat blijkt uit enkele cijfergegevens die tijdelijk parlementsvoorzitter Johan Sauwens (CD&V) donderdag verspreidde op een persconferentie.


De rest van deze nutteloze informatie bespaar ik u. Wink

De vraag is: maakt dat het Vlaams parlement minder nutteloos en verkwistend?

Uiteraard niet !
Back to top Go down
perikles




Number of posts : 1771
Location : Antwerpen
Registration date : 2009-02-11

Nutteloos Vlaams parlement verjongt en vervrouwelijkt Empty
PostSubject: Re: Nutteloos Vlaams parlement verjongt en vervrouwelijkt   Nutteloos Vlaams parlement verjongt en vervrouwelijkt EmptyThu Jun 25, 2009 4:37 pm

Waarom al die aandacht dan? Zwijg het dood, als jullie maar lang genoeg zwijgen gaat het vanzelf wel weg.


Last edited by perikles on Thu Jun 25, 2009 4:41 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

Nutteloos Vlaams parlement verjongt en vervrouwelijkt Empty
PostSubject: Re: Nutteloos Vlaams parlement verjongt en vervrouwelijkt   Nutteloos Vlaams parlement verjongt en vervrouwelijkt EmptyThu Jun 25, 2009 4:40 pm

Op één voorwaarde dan: dat u mijn belastingen betaalt, of toch minstens een vierde. Wink
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

Nutteloos Vlaams parlement verjongt en vervrouwelijkt Empty
PostSubject: Re: Nutteloos Vlaams parlement verjongt en vervrouwelijkt   Nutteloos Vlaams parlement verjongt en vervrouwelijkt EmptyThu Jun 25, 2009 6:50 pm

Belgica wrote:
Op één voorwaarde dan: dat u mijn belastingen betaalt, of toch minstens een vierde. Wink

Laughing Cool Wink
Back to top Go down
perikles




Number of posts : 1771
Location : Antwerpen
Registration date : 2009-02-11

Nutteloos Vlaams parlement verjongt en vervrouwelijkt Empty
PostSubject: Re: Nutteloos Vlaams parlement verjongt en vervrouwelijkt   Nutteloos Vlaams parlement verjongt en vervrouwelijkt EmptyThu Jun 25, 2009 11:47 pm

Bruno wrote:
Belgica wrote:
Op één voorwaarde dan: dat u mijn belastingen betaalt, of toch minstens een vierde. Wink

Laughing Cool Wink

De werkingskosten van het Vlaams Parlement bedragen 0,6 % van de totale dotaties aan de Vlaamse Gemeenschap en het Vlaamse Gewest.

Geef u inkomen op en uw bankrekeningnummer en ik betaal u met genoegen 0,6 % van uw inkomen.
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

Nutteloos Vlaams parlement verjongt en vervrouwelijkt Empty
PostSubject: Re: Nutteloos Vlaams parlement verjongt en vervrouwelijkt   Nutteloos Vlaams parlement verjongt en vervrouwelijkt EmptyFri Jun 26, 2009 1:55 am

perikles wrote:
Bruno wrote:
Belgica wrote:
Op één voorwaarde dan: dat u mijn belastingen betaalt, of toch minstens een vierde. Wink

Laughing Cool Wink

De werkingskosten van het Vlaams Parlement bedragen 0,6 % van de totale dotaties aan de Vlaamse Gemeenschap en het Vlaamse Gewest.

Geef u inkomen op en uw bankrekeningnummer en ik betaal u met genoegen 0,6 % van uw inkomen.

Het gaat wel niet alleen om de werkingskosten he. Cool
Back to top Go down
perikles




Number of posts : 1771
Location : Antwerpen
Registration date : 2009-02-11

Nutteloos Vlaams parlement verjongt en vervrouwelijkt Empty
PostSubject: Re: Nutteloos Vlaams parlement verjongt en vervrouwelijkt   Nutteloos Vlaams parlement verjongt en vervrouwelijkt EmptyFri Jun 26, 2009 1:09 pm

Bruno wrote:
perikles wrote:
Bruno wrote:
Belgica wrote:
Op één voorwaarde dan: dat u mijn belastingen betaalt, of toch minstens een vierde. Wink

Laughing Cool Wink

De werkingskosten van het Vlaams Parlement bedragen 0,6 % van de totale dotaties aan de Vlaamse Gemeenschap en het Vlaamse Gewest.

Geef u inkomen op en uw bankrekeningnummer en ik betaal u met genoegen 0,6 % van uw inkomen.

Het gaat wel niet alleen om de werkingskosten he. Cool

Wilt u de bevoegdheden van het Vlaams Parlement dan ook ineens afschaffen.

Het afschaffen van de provincies brengt ongeveer 0,6 % op van de werkingskosten van die provincies, dat is een even grote besparing maar daar pleit u niet voor.
Back to top Go down
Sponsored content





Nutteloos Vlaams parlement verjongt en vervrouwelijkt Empty
PostSubject: Re: Nutteloos Vlaams parlement verjongt en vervrouwelijkt   Nutteloos Vlaams parlement verjongt en vervrouwelijkt Empty

Back to top Go down
 
Nutteloos Vlaams parlement verjongt en vervrouwelijkt
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Nutteloos "Vlaams" (sic) parlement wil niet bezuinigen - l'inutile parlement "flamand" (sic) ne veut pas économiser
» Ook het "Vlaams" Belang vindt het "Vlaams" parlement niet relevant - Aussi le "Vlaams" Belang trouve que le parlement "flamand" n'est pas utile
» Minable et inutile parlement "wallon" - Respectloos en nutteloos "Waals" parlement
» Bart De Wever houdt niet van "Vlaams" parlement / n'aime le parlement "flamand"
» Jan Decleir refuse une distinction du parlement "flamand" - Jan Decleir weigert een onderscheiding van het "Vlaams" parlement

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Belgische Unie - Union Belge :: BUB :: Belgique / België / Belgium / Belgien-
Jump to: