Belgische Unie - Union Belge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belgische Unie - Union Belge

Centrumpartij voor nationale eenheid - parti centriste pour l'union nationale.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Parasitage

Go down 
+5
Jean de Nivelles
Belgica
Free Belgium
tiboo
BFE
9 posters
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
BFE

BFE


Number of posts : 1312
Age : 35
Location : Namuren
Registration date : 2008-11-21

Parasitage Empty
PostSubject: Parasitage   Parasitage EmptySun Jun 28, 2009 1:59 am

Ces derniers temps, les blogs et forums pro-belges sont parasités par leurs détracteurs. Leurs méthodes sont d'ailleurs délibérément nuisibles. Par exemple en utilisant des insultes où en prenant les autres membres de haut. Ce forum ne fait pas exception. Peut-être que leur mouvement est tellement moribond qu'il ne peut survivre qu'en démolissant les autres, où alors qu'ils n'ont que ça à faire de perdre leur temps à tenter de convertir leurs adversaires. Je ne suis pas opposé à un débat de fond, mais à condition d'être constructif et courtois. Malheureusement, ils en sont loin.
Back to top Go down
http://www.belgeetfierdeletre.over-blog.com
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

Parasitage Empty
PostSubject: Re: Parasitage   Parasitage EmptySun Jun 28, 2009 3:23 pm

Geef een voorbeeld?

Ik dacht dat Belgica en Bruno lid waren van de BUB, en dat zij geen 'détracteurs' waren...?
Back to top Go down
BFE

BFE


Number of posts : 1312
Age : 35
Location : Namuren
Registration date : 2008-11-21

Parasitage Empty
PostSubject: Re: Parasitage   Parasitage EmptySun Jun 28, 2009 3:51 pm

Of je een voorbeeld wil, lees eens de berichten van Jan van Nijvel. Er is er veel die aan mijn beschrijving overeen komen.
Back to top Go down
http://www.belgeetfierdeletre.over-blog.com
Free Belgium




Number of posts : 279
Location : Onze mooie kust
Registration date : 2009-06-29

Parasitage Empty
PostSubject: Re: Parasitage   Parasitage EmptyMon Jun 29, 2009 12:39 pm

Ik denk eerder dat de BUB hier oogst wat ze gezaaid hebben. Ik volg dit Forum al een tijdje en de leden Bruno en Belgica maken er een sport van om hun tegenstanders in het hoekje van de nazi's en facisten te plaatsen.

Als men er van uitgaat dat elke flamingant aanhanger is van de oude VNV of elke wallingant dweept met Degrelle, dan is het niet meer dan logisch dat men harde reacties terug krijgt.

Een beleefde discussie begint bij jezelf!
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

Parasitage Empty
PostSubject: Re: Parasitage   Parasitage EmptyMon Jun 29, 2009 12:52 pm

Welkom op ons vrij forum, Free Belgium ! Het meest vrije politieke forum van België. Het enige forum waar nog de waarheid mag gezegd worden over het anti-Belgische politieke circus dat ons land al vele decennia teistert !

Alleen willen we dat de discussies op een hoffelijke manier verlopen zonder scheldpartijen. Dit om de kwaliteit van het forum te bewaren. Gelieve u daar aan te houden. Bij voorbaat dank !

Als Belgisch-gezinde begin je best ook met het respecteren van je medestanders, waaronder Bruno en mezelf want je kritiek is overdreven en ongenuanceerd. Alsof we elke post gebruiken om te zeggen dat onze tegenstanders allen nazi's zijn.Rolling Eyes Natuurlijk kunnen de banden van bepaalde Vlaams-nationalisten met de collaboratie in WO I en II niet verzwegen worden want of je dat nu goed of slecht vindt, dit is de basis van het huidige Vlaams-nationalisme, dat geen uitstaans heeft met het romantische en Belgisch-unitaristische flamingantisme van het eind van de 19de en begin 20ste eeuw !

Het Vlaams-nationalisme en egoïsme zijn een belangrijke oorzaak (maar niet de enige oorzaak !) van wat er in België fout loopt. Zelf beëindig ik over deze problematiek een boek van 400 bladzijden met een zeer gedetailleerde uitleg. Dus, gelieve me geen poujadisme te verwijten. Wat wij zeggen, is zeer doordacht. Soms stoort het omdat de waarheid dikwijls stoort. Zeker in de schizofrene Vla-Wallo-Bru-confederatie en zelfs bij bepaalde Belgisch-gezinden. Maar het is goed dat de waarheid kan gezegd worden en wij doen dat op een vrije en doordachte manier.

Aan u om hetzelfde te proberen tenzij u natuurlijk een flamingant bent en de bedoeling heeft verdeeldheid te zaaien in de Belgisch-gezinde rangen... In dat geval zou dat laf zijn en hoort u niet op dit forum thuis.
Back to top Go down
Jean de Nivelles




Number of posts : 1050
Location : Nivelles - département de la Dyle - France
Registration date : 2008-12-11

Parasitage Empty
PostSubject: Re: Parasitage   Parasitage EmptyMon Jun 29, 2009 2:41 pm

Free Belgium wrote:
Als men er van uitgaat dat elke flamingant aanhanger is van de oude VNV of elke wallingant dweept met Degrelle, dan is het niet meer dan logisch dat men harde reacties terug krijgt. Een beleefde discussie begint bij jezelf!
Free Belgium 12 points.
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

Parasitage Empty
PostSubject: Re: Parasitage   Parasitage EmptyMon Jun 29, 2009 4:06 pm

Jean de Nivelles wrote:
Free Belgium wrote:
Als men er van uitgaat dat elke flamingant aanhanger is van de oude VNV of elke wallingant dweept met Degrelle, dan is het niet meer dan logisch dat men harde reacties terug krijgt. Een beleefde discussie begint bij jezelf!
Free Belgium 12 points.

Ik hou van harde, maar beschaafde reacties. Wink
Back to top Go down
Free Belgium




Number of posts : 279
Location : Onze mooie kust
Registration date : 2009-06-29

Parasitage Empty
PostSubject: Re: Parasitage   Parasitage EmptyMon Jun 29, 2009 5:27 pm

Belgica wrote:

Ik hou van harde, maar beschaafde reacties. Wink

Mijn reactie was beschaafd. Ik heb jou, noch Bruno uitgescholden. Ik heb geen onwaarheden vertelt (ik zeg nergens dat jullie de termen nazi en facist in elke post bezigen). En ik geef een oude wijsheid mee als advies.

Ik zie niet in waar dit bericht beledigend en/of aanstootgevend is.


PS Fijn voor u dat u een boek heeft geschreven, hebt u al een uitgever?
Back to top Go down
perikles




Number of posts : 1771
Location : Antwerpen
Registration date : 2009-02-11

Parasitage Empty
PostSubject: Re: Parasitage   Parasitage EmptyMon Jun 29, 2009 5:37 pm

[quote="Free Belgium"]
Belgica wrote:

Ik hou van harde, maar beschaafde reacties. Wink

Mijn reactie was beschaafd. Ik heb jou, noch Bruno uitgescholden. Ik heb geen onwaarheden vertelt (ik zeg nergens dat jullie de termen nazi en facist in elke post bezigen). En ik geef een oude wijsheid mee als advies.

Ik zie niet in waar dit bericht beledigend en/of aanstootgevend is.


PS Fijn voor u dat u een boek heeft geschreven, hebt u al een uitgever?[/quote

Uitgeverij Davidsfonds is misschien geintresseerd
Back to top Go down
perikles




Number of posts : 1771
Location : Antwerpen
Registration date : 2009-02-11

Parasitage Empty
PostSubject: Re: Parasitage   Parasitage EmptyMon Jun 29, 2009 5:42 pm

Belgica wrote:
Aan u om hetzelfde te proberen tenzij u natuurlijk een flamingant bent en de bedoeling heeft verdeeldheid te zaaien in de Belgisch-gezinde rangen... In dat geval zou dat laf zijn en hoort u niet op dit forum thuis.

Daar hebben jullie geeb flaminganten voor nodig, er is zo ie zo al ruzie genoeg in de Belgische beweging
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

Parasitage Empty
PostSubject: Re: Parasitage   Parasitage EmptyMon Jun 29, 2009 5:48 pm

perikles wrote:
Belgica wrote:
Aan u om hetzelfde te proberen tenzij u natuurlijk een flamingant bent en de bedoeling heeft verdeeldheid te zaaien in de Belgisch-gezinde rangen... In dat geval zou dat laf zijn en hoort u niet op dit forum thuis.

Daar hebben jullie geeb flaminganten voor nodig, er is zo ie zo al ruzie genoeg in de Belgische beweging

Idem in de Vlaamse. We hebben dan toch iets gemeen. Smile
Back to top Go down
perikles




Number of posts : 1771
Location : Antwerpen
Registration date : 2009-02-11

Parasitage Empty
PostSubject: Re: Parasitage   Parasitage EmptyMon Jun 29, 2009 6:04 pm

Belgica wrote:
perikles wrote:
Belgica wrote:
Aan u om hetzelfde te proberen tenzij u natuurlijk een flamingant bent en de bedoeling heeft verdeeldheid te zaaien in de Belgisch-gezinde rangen... In dat geval zou dat laf zijn en hoort u niet op dit forum thuis.

Daar hebben jullie geeb flaminganten voor nodig, er is zo ie zo al ruzie genoeg in de Belgische beweging

Idem in de Vlaamse. We hebben dan toch iets gemeen. Smile

Neen de Vlaamse Beweging maakt ambras en veel omwille van ideologische tegenstellingen. Zeg nu zelf: wie kent het verschil tussen de BUB, de BEB-n, UNIE en de Belgische Alliantie. Dat zijn vier partijen met min of meer hetzelfde programma. En zij hebben niet alleen gemeenschappelijke programmapunten ook de weg op ze te bereiken (versterking van de provincies, afschaffing van de gewesten en gemeenschappen) is hetzelfde. Je kan toch nauwelijk spreken van een gelijklopende weg bij de NVA, VB, LDD en de CD&V
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

Parasitage Empty
PostSubject: Re: Parasitage   Parasitage EmptyMon Jun 29, 2009 6:17 pm

perikles wrote:
Belgica wrote:
perikles wrote:
Belgica wrote:
Aan u om hetzelfde te proberen tenzij u natuurlijk een flamingant bent en de bedoeling heeft verdeeldheid te zaaien in de Belgisch-gezinde rangen... In dat geval zou dat laf zijn en hoort u niet op dit forum thuis.

Daar hebben jullie geeb flaminganten voor nodig, er is zo ie zo al ruzie genoeg in de Belgische beweging

Idem in de Vlaamse. We hebben dan toch iets gemeen. Smile

Neen de Vlaamse Beweging maakt ambras en veel omwille van ideologische tegenstellingen. Zeg nu zelf: wie kent het verschil tussen de BUB, de BEB-n, UNIE en de Belgische Alliantie. Dat zijn vier partijen met min of meer hetzelfde programma. En zij hebben niet alleen gemeenschappelijke programmapunten ook de weg op ze te bereiken (versterking van de provincies, afschaffing van de gewesten en gemeenschappen) is hetzelfde. Je kan toch nauwelijk spreken van een gelijklopende weg bij de NVA, VB, LDD en de CD&V

Weeral fout: alleen de B.U.B. stelt dat zo en is de enige unitaristische partij (naast de PVDA, maar dat zijn communisten). Doe eens moeite om programma's te lezen en te vergelijken i.p.v. wat maar te staan kletsen. Rolling Eyes
Back to top Go down
perikles




Number of posts : 1771
Location : Antwerpen
Registration date : 2009-02-11

Parasitage Empty
PostSubject: Re: Parasitage   Parasitage EmptyMon Jun 29, 2009 9:14 pm

Belgica wrote:
perikles wrote:
Belgica wrote:
perikles wrote:
Belgica wrote:
Aan u om hetzelfde te proberen tenzij u natuurlijk een flamingant bent en de bedoeling heeft verdeeldheid te zaaien in de Belgisch-gezinde rangen... In dat geval zou dat laf zijn en hoort u niet op dit forum thuis.

Daar hebben jullie geeb flaminganten voor nodig, er is zo ie zo al ruzie genoeg in de Belgische beweging

Idem in de Vlaamse. We hebben dan toch iets gemeen. Smile

Neen de Vlaamse Beweging maakt ambras en veel omwille van ideologische tegenstellingen. Zeg nu zelf: wie kent het verschil tussen de BUB, de BEB-n, UNIE en de Belgische Alliantie. Dat zijn vier partijen met min of meer hetzelfde programma. En zij hebben niet alleen gemeenschappelijke programmapunten ook de weg op ze te bereiken (versterking van de provincies, afschaffing van de gewesten en gemeenschappen) is hetzelfde. Je kan toch nauwelijk spreken van een gelijklopende weg bij de NVA, VB, LDD en de CD&V

Weeral fout: alleen de B.U.B. stelt dat zo en is de enige unitaristische partij (naast de PVDA, maar dat zijn communisten). Doe eens moeite om programma's te lezen en te vergelijken i.p.v. wat maar te staan kletsen. Rolling Eyes

Ik ben op de websites van al die B partijen gaan zien, en eerlijk gezegd, zie ik toch niet zo heel veel verschil. Zeker niet tussen jullie site en de site van de Belgische Alliantie (alleen het forum ontbreekt)
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

Parasitage Empty
PostSubject: Re: Parasitage   Parasitage EmptyMon Jun 29, 2009 9:44 pm

Dan ken je het verschil niet tussen unitarisme, federalisme en confederalisme. Ik ga het niet opnieuw uitleggen. Je moet maar eens de moeite doen iets op te zoeken. Op Wikipedia of zo.
Back to top Go down
BFE

BFE


Number of posts : 1312
Age : 35
Location : Namuren
Registration date : 2008-11-21

Parasitage Empty
PostSubject: Re: Parasitage   Parasitage EmptyMon Jun 29, 2009 10:15 pm

Belgica wrote:
Dan ken je het verschil niet tussen unitarisme, federalisme en confederalisme. Ik ga het niet opnieuw uitleggen. Je moet maar eens de moeite doen iets op te zoeken. Op Wikipedia of zo.

Unitarisme=1 Gvt/regering, 1 parlement
Federalisme=Système actuel/huidig systeem
Confederalisme=construction post-séparatiste/post separatistische systeem
Back to top Go down
http://www.belgeetfierdeletre.over-blog.com
Diogène

Diogène


Number of posts : 1611
Age : 46
Location : Absurdistan
Registration date : 2008-11-26

Parasitage Empty
PostSubject: Re: Parasitage   Parasitage EmptyTue Jun 30, 2009 12:02 am

belgeetfierdeletre wrote:
Unitarisme=1 Gvt/regering, 1 parlement
Federalisme=Système actuel/huidig systeem
Confederalisme=construction post-séparatiste/post separatistische systeem
Un système de fédéralisme provincial, donc multipolaire, ne ressemble pas au système bipolaire actuel...

D'autres systèmes alternatifs sont l'unionisme et une alliance visant à restaurer l'unité des Pays-Bas ("Heel-Nederland")...
Back to top Go down
BFE

BFE


Number of posts : 1312
Age : 35
Location : Namuren
Registration date : 2008-11-21

Parasitage Empty
PostSubject: Re: Parasitage   Parasitage EmptyTue Jun 30, 2009 1:10 am

Diogène wrote:
belgeetfierdeletre wrote:
Unitarisme=1 Gvt/regering, 1 parlement
Federalisme=Système actuel/huidig systeem
Confederalisme=construction post-séparatiste/post separatistische systeem
Un système de fédéralisme provincial, donc multipolaire, ne ressemble pas au système bipolaire actuel...

D'autres systèmes alternatifs sont l'unionisme et une alliance visant à restaurer l'unité des Pays-Bas ("Heel-Nederland")...

C'est vrai, j'avais oublié tout ça. Merci de me l'avoir rappelé.
Back to top Go down
http://www.belgeetfierdeletre.over-blog.com
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

Parasitage Empty
PostSubject: Re: Parasitage   Parasitage EmptyTue Jun 30, 2009 2:01 am

Le plus important n'est pas si la Belgique devient unitaire ou pas, le plus important c'est qu'elle est débipolarisée (dans le cadre d'un système unitaire of fédéral avec neuf provinces) et qu'on a des politiciens dignes de ce nom (cad pro-Belges et pro-Européens). De plus il nous faut des médias libres.
Back to top Go down
Diogène

Diogène


Number of posts : 1611
Age : 46
Location : Absurdistan
Registration date : 2008-11-26

Parasitage Empty
PostSubject: Re: Parasitage   Parasitage EmptyTue Jun 30, 2009 9:45 am

Je suis d'accord pour que l'on ait des politiciens probelges et pro-européens, mais pas à n'importe quel prix. Je ne veux pas de politiciens qui font passer les intérêts européens avant les intérêts belges. Quand on voit la "farce" avec les référendums, les contraintes de l'UE en matière de soins de santé ou de production de lait,... ce n'est pas l'Europe que la Belgique souhaite et encore moins l'Europe dont elle a besoin!

La Belgique doit avoir la possibilité de suspendre (provisoirement ou définitivement) son adhésion aux instances internationales et extranationales si leurs décisions nuisent au bien-être des Belges.
Back to top Go down
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

Parasitage Empty
PostSubject: Re: Parasitage   Parasitage EmptyTue Jun 30, 2009 10:07 pm

Ik kan uit uw reactie opmaken dat u voorstander bent van Europa (wie is er niet voorstander van de langste vrede in de Europese geschiedenis, van de open grenzen...), maar niet tot in het oneindige? Of klopt dit niet?

Ikzelf heb dezelfde mening over België: leuke en sympatieke buren, die Walen, maar als men over alles kibbelt en nooit dezelfde mening heeft, kan men dan niet beter goede buren zijn, ipv een gedwongen (én slecht lopend) huwelijk? Niet beter opteren voor goede samenwerkingsakkoorden tussen twee staten (zoals Vlaanderen en Frankrijk / Vlaanderen en Nederland er al meerdere hebben), in plaats van vechtend over straat te rollen en mss overdreven elkaars bevoegdheden proberen af te nemen (er zijn excessen zoals geluidsnormen, vloeit voort uit het feit dat vele zaken beter regionaal zouden moeten zijn, maar dat voor alles een prijs moet betaald worden...).

Ikzelf heb dezelfde meniing over onze buren: leuke mensen, leuk op buurtfeesten en andere gelegenheden. Maar zij moeten niet in ons huis komen bij inwonen...
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

Parasitage Empty
PostSubject: Re: Parasitage   Parasitage EmptyTue Jun 30, 2009 10:08 pm

En ik vind dat het Vlaams- en Waals-nationalisme een vergif is, erger nog dan moslimfundamentalisme.
Back to top Go down
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

Parasitage Empty
PostSubject: Re: Parasitage   Parasitage EmptyTue Jun 30, 2009 10:11 pm

Ik kan uit uw reactie opmaken dat u voorstander bent van Europa (wie is er niet voorstander van de langste vrede in de Europese geschiedenis, van de open grenzen...), maar niet tot in het oneindige? Of klopt dit niet?

Ikzelf heb dezelfde mening over België: leuke en sympatieke buren, die Walen, maar als men over alles kibbelt en nooit dezelfde mening heeft, kan men dan niet beter goede buren zijn, ipv een gedwongen (én slecht lopend) huwelijk? Niet beter opteren voor goede samenwerkingsakkoorden tussen twee staten (zoals Vlaanderen en Frankrijk / Vlaanderen en Nederland er al meerdere hebben), in plaats van vechtend over straat te rollen en mss overdreven elkaars bevoegdheden proberen af te nemen (er zijn excessen zoals geluidsnormen, vloeit voort uit het feit dat vele zaken beter regionaal zouden moeten zijn, maar dat voor alles een prijs moet betaald worden...).

Ikzelf heb dezelfde meniing over onze buren: leuke mensen, leuk op buurtfeesten en andere gelegenheden. Maar zij moeten niet in ons huis komen bij inwonen...
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

Parasitage Empty
PostSubject: Re: Parasitage   Parasitage EmptyTue Jun 30, 2009 10:13 pm

tiboo wrote:
Ik kan uit uw reactie opmaken dat u voorstander bent van Europa (wie is er niet voorstander van de langste vrede in de Europese geschiedenis, van de open grenzen...), maar niet tot in het oneindige? Of klopt dit niet?

Ikzelf heb dezelfde mening over België: leuke en sympatieke buren, die Walen, maar als men over alles kibbelt en nooit dezelfde mening heeft, kan men dan niet beter goede buren zijn, ipv een gedwongen (én slecht lopend) huwelijk? Niet beter opteren voor goede samenwerkingsakkoorden tussen twee staten (zoals Vlaanderen en Frankrijk / Vlaanderen en Nederland er al meerdere hebben), in plaats van vechtend over straat te rollen en mss overdreven elkaars bevoegdheden proberen af te nemen (er zijn excessen zoals geluidsnormen, vloeit voort uit het feit dat vele zaken beter regionaal zouden moeten zijn, maar dat voor alles een prijs moet betaald worden...).

Ikzelf heb dezelfde meniing over onze buren: leuke mensen, leuk op buurtfeesten en andere gelegenheden. Maar zij moeten niet in ons huis komen bij inwonen...

Hoeveel keer post gij dezelfde nonsens?
Back to top Go down
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

Parasitage Empty
PostSubject: Re: Parasitage   Parasitage EmptyTue Jun 30, 2009 10:19 pm

Ik wil dit gerust blijven posten tot iemand anders (iemand met de intelllectuele capaciteiten om een discussie aan te gaan in plaats van te schelden en naast de kwestie te antwoorden, ik vraag mij echt af wat uw probleem is) ( bijvoorbeeld. Belgeetfier de letre, Diogène, Perikles, en sinds kort ook nieuw persoon met engelse naam --> oeps, vergeten :-)). Dus antwoord aub met argumenten, NIET met gescheld, NIET naast de kwestie met een half zinnetje.

Ik kan uit uw reactie opmaken dat u voorstander bent van Europa (wie is er niet voorstander van de langste vrede in de Europese geschiedenis, van de open grenzen...), maar niet tot in het oneindige? Of klopt dit niet?

Ikzelf heb dezelfde mening over België: leuke en sympatieke buren, die Walen, maar als men over alles kibbelt en nooit dezelfde mening heeft, kan men dan niet beter goede buren zijn, ipv een gedwongen (én slecht lopend) huwelijk? Niet beter opteren voor goede samenwerkingsakkoorden tussen twee staten (zoals Vlaanderen en Frankrijk / Vlaanderen en Nederland er al meerdere hebben), in plaats van vechtend over straat te rollen en mss overdreven elkaars bevoegdheden proberen af te nemen (er zijn excessen zoals geluidsnormen, vloeit voort uit het feit dat vele zaken beter regionaal zouden moeten zijn, maar dat voor alles een prijs moet betaald worden...).

Ikzelf heb dezelfde meniing over onze buren: leuke mensen, leuk op buurtfeesten en andere gelegenheden. Maar zij moeten niet in ons huis komen bij inwonen...
Back to top Go down
Sponsored content





Parasitage Empty
PostSubject: Re: Parasitage   Parasitage Empty

Back to top Go down
 
Parasitage
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Belgische Unie - Union Belge :: BUB :: Belgique / België / Belgium / Belgien-
Jump to: