Belgische Unie - Union Belge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belgische Unie - Union Belge

Centrumpartij voor nationale eenheid - parti centriste pour l'union nationale.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 HOE HARDLEERS VLAAMS-NATIONALISTEN ZIJN...

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

HOE HARDLEERS VLAAMS-NATIONALISTEN ZIJN... Empty
PostSubject: HOE HARDLEERS VLAAMS-NATIONALISTEN ZIJN...   HOE HARDLEERS VLAAMS-NATIONALISTEN ZIJN... EmptyThu Aug 06, 2009 4:55 pm

http://www.belgischeunie.be/links.php?subaction=showfull&id=1249566801&archive=&start_from=&ucat=34&

Een Vlaams-nationalist contacteerde onlangs onze partij:

Omdat ik uw reactie in "de standaard" nogal laattjdig heb gelezen en gezien u lid bent van BUB, getroost ik mij de moeite u te antwoorden langs deze weg :
Mijnheer, heb ik geschreven dat BHV het belangrijkste dossier is ? Nee dus, leg me dus ook geen woorden in de mond , dit is alles behalve fair . Omdat je er toch over begint bedenk dat BHV voor het bevoegde rechtscollege moet splitsen . Als Belgiė u zo dierbaar is, respecteer dan zijn wetten en beledig de inwoners van dit land niet . Capito?

Dirk Geeroms
Gent

ONS ANTWOORD:

Waarde Heer,


m.b.t. onderstreepte bewering: dit is niet zo. Probeer het maar te bewijzen, het lukt u nooit, nog in geen 10,000 jaar.

zeer hartelijk

Eveneens Waarde Heer,

met het bevoegde rechtscollege bedoel ik wel het Arbitragehof.... U weet wel : het Arbitragehof is in het leven geroepen teneinde belangenconflicten in dit landje te regelen en dat is ook gebeurd: U wordt als goede Belg gesommeerd om die wetten na te leven , maar ja, als je het licht van de zon nu gaat ontkennen dan is er reeds één ziekte concreet aan het licht gekomen nl. deze van de blindheid . Indien het de eerste keer is dat u dit overkomt kan een goede oogmeester u nog wel helpen, indien het echter een halsstarrige blindheid betreft is het helaas hopeloos en wens ik u veel sterkte toe.

met welgemeende groeten,


Dirk Geeroms

ONS ANTWOORD:

Waarde Heer,


Het Arbitragehof (thans Grondwettelijk Hof) heeft NOOIT gezegd dat B-H-V moet gesplitsst worden. Nogmaals: probeer uw bewering te bewijzen door te citeren uit desbetreffend Arrest uit mei 2003.

Waarde heer,

Iedereen is het erover eens , dus ook het grondwettelijk hof , dat devolgende verkiezingen niet kunnen doorgaan zoals ze thans plaatshebben en dat komt omdat BHV als kieskring niet gesplitst is. U kan natuurlijk alles aanvechten , dat is de kunst van de advocaten trouwens.
Heeft u het arrest wel goed gelezen ? . U vindt het op internet . En gesproken buiten de wetgeving , zou het niet van een zeker respect getuigen van de franstaligen mochten ze de beleefdheid hebben om zich, wat de officiële kant van de zaak betreft , om een goodwill te tonen. Wat is daar nu zo moeilijk aan ? Dat ze frans spreken of chinees is me om het even
maar geloof me dat de vlamingen het niet langer meer pikken steeds en keer op keer te maken te hebben met een annexatiepolitiek ( lees gerust "Anschluss") van fransdolle lieden die het vertikken ook maar enige moeite te doen ? Dit is op zijn zachtst gezegd onbeschaafd. Ik kan het weten want ik kom uit de Rand . Ik ken de franstaligen in de Rand, ze zijn fanatiek mijnheer en dringen zich op . Als jullie België willen redden zal er in de Brusselse Rand wel iets moeten veranderen vooreerst in de geesten.

Ik ga vanaf nu niet meer antwoorden op uw berichten omdat het me duidelijk is dat u vooringenomen bent , verder verblijf ik met alle achting,

Dirk Geeroms

Waarde Heer,

Dank u om ons gelijk te bewijzen. In het arrest van het Grondwettelijk Hof staat immers NERGENS dat Brussel-Halle-Vilvoorde moet gesplitst worden. U kan het hier trouwens nalezen : http://www.arbitrage.be/public/n/2003/2003-073n.pdf (dan leert u eens iets bij). Ik begrijp dat u niet wil antwoorden op onze berichten. Immers 'Il n'y a que la vérité qui blesse"
Back to top Go down
RADIKAAL




Number of posts : 270
Location : BELGISTAN
Registration date : 2008-11-23

HOE HARDLEERS VLAAMS-NATIONALISTEN ZIJN... Empty
PostSubject: Re: HOE HARDLEERS VLAAMS-NATIONALISTEN ZIJN...   HOE HARDLEERS VLAAMS-NATIONALISTEN ZIJN... EmptyThu Aug 06, 2009 6:02 pm

Het valt wel op dat de grote voorvechters van het Nederlands geen énkele moeite doen om onze moedertaal correct te gebruiken...
Back to top Go down
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

HOE HARDLEERS VLAAMS-NATIONALISTEN ZIJN... Empty
PostSubject: Re: HOE HARDLEERS VLAAMS-NATIONALISTEN ZIJN...   HOE HARDLEERS VLAAMS-NATIONALISTEN ZIJN... EmptyThu Aug 06, 2009 6:21 pm

Het valt op dat Bruno persoonlijke mails op een forum gooit. Goe bezig!
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

HOE HARDLEERS VLAAMS-NATIONALISTEN ZIJN... Empty
PostSubject: Re: HOE HARDLEERS VLAAMS-NATIONALISTEN ZIJN...   HOE HARDLEERS VLAAMS-NATIONALISTEN ZIJN... EmptyThu Aug 06, 2009 6:44 pm

PATRIOT wrote:
Het valt wel op dat de grote voorvechters van het Nederlands geen énkele moeite doen om onze moedertaal correct te gebruiken...

Ach, de anti-vlaamse beweging valt bezwaarlijk een voorvechter van het Nederlands te noemen.
Back to top Go down
Sponsored content





HOE HARDLEERS VLAAMS-NATIONALISTEN ZIJN... Empty
PostSubject: Re: HOE HARDLEERS VLAAMS-NATIONALISTEN ZIJN...   HOE HARDLEERS VLAAMS-NATIONALISTEN ZIJN... Empty

Back to top Go down
 
HOE HARDLEERS VLAAMS-NATIONALISTEN ZIJN...
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» hakenleeuw of leeuwenhaak
» Artikel De Morgen 20.09.2014 tegen nationalisme - article contre le nationalisme
» NOTITIES MBT DE VLAAMS-NATIONALISTEN
» Vlaams-nationalisten willen economie tegenhouden
» Familiebanden tussen collaboratie in wereldoorlogen en huidige Vlaams-nationalisten?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Belgische Unie - Union Belge :: BUB :: Belgique / België / Belgium / Belgien-
Jump to: