Belgische Unie - Union Belge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belgische Unie - Union Belge

Centrumpartij voor nationale eenheid - parti centriste pour l'union nationale.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ?

Go down 
+14
Charles Foster Kane
Free Belgium
Simon
Renaat
tiboo
perikles
Sprakeloos
Diogène
Bruno
Olivier
mimo
Pleimion
RADIKAAL
Belgica
18 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ?   B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 EmptyFri Dec 18, 2009 3:26 am

Renaat wrote:
Een intelligente belgicist die de discussie zou aangaan met "Vlaams-nationalisten" zou in de eerste plaats de Belgische politieke geschiedenis en de geschiedenis van de Vlaamse beweging grondig bestuderen en proberen de betekenis en het politiek gewicht van de verschillende strekkingen en de soms subtiele verschillen tussen die strekkingen in de regionalistische of separatistische bewegingen te achterhalen. Hij zou zich ook ten gronde informeren over de politieke gedachtestromingen en groupuscules die in het huidige Vlaanderen al dan niet vertegenwoordigd in het parlement leven. Met het oog op een vruchtbare discussie zou hij zijn woorden zorgvuldig wikken en wegen en de terminologie gebruiken die in de Belgische media en in de Belgische wetenschappelijke literatuur en in het onderwijs gangbaar is. Als hij op die manier de discussie zou voeren, zou hij ongetwijfeld bij de Vlaamse openbare opinie aandacht krijgen. Dit des te meer omdat althans een deel van de Vlaamse openbare opinie duidelijk niet gelukkig is met de huidige Belgische staatsstructuren en met sympathie zou aankijken tegen een beweging die de federalisering van België wil terugschroeven.
Eilaas, de manier waar de BUB die discussie voert druist in tegen alle regels van het gezond verstand. Figuren als Belgica geven telkens weer blijk van een gebrek aan elementaire kennis van de hedendaagse politieke geschiedenis en van de werkelijke machtsverhoudingen en gevoeligheden in Vlaanderen. Hun taalbeheersing is zo beperkt dat zij niet eens in staat blijken een onderscheid te laten zien tussen gebeurtenissen of daden die uitgaan van particuliere initiatieven of organisaties en daden van krachtens de wet of bij decreet opgerichte overheidsinstellingen.
Het meest on-Belgische aan hun optreden is een volkomen intolerantie ten overstaan van om het even welke tegenstander.
Al die elementen samen monden uit in een ronduit weerzinwekkend primair optreden waarin alle hoffelijkheid zoek is. Het voortdurend primair gebruik van scheldwoorden onthult dat we steeds weer te maken krijgen met " politieke imbecielen" voor wie ook intelligentere voorstanders van de terugkeer naar een meer unitaire staatsstructuur de schouders ophalen. Het verklaart waarom de media voor deze beweging geen interesse hebben.

De zendtijd in de media is verdeeld per partij die in het parlement verkozen is, het Vlaams voor de VRT, het federaal voor de RTBF. Dàt verklaart alles, uw wollig betoog niets.
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ?   B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 EmptyFri Dec 18, 2009 3:27 am

Diogène wrote:
En het ergste is dat er bovendien binnen de BUB mensen zijn die ervan overtuigd zijn goede politici te zijn...

In het begin was de BUB nochtans veelbelovend en had het een frisse kijk op de communautaire actualiteit, maar interne spanningen (gevolgd door twee afsplitsingen), verkiezingsnederlagen en het amateurisme hebben het de das omgedaan. Spijtig!

De B.U.B. heeft altijd aan dezelfde, ideologische lijn vastgehouden - en zal dat blijven doen - maar het staat u vrij om te zeuren (aan de kantlijn) of om u bij een andere partij aan te sluiten.
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ?   B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 EmptyFri Dec 18, 2009 1:04 pm

Ja, niet zeuren, mensen, maar werken voor een unitair België ! Dat doet de B.U.B. al bijna 8 jaar en niemand doet ons dat na ! sunny

Ik denk ook dat we, hoe klein ze ook is, een reële invloed hebben, al was het maar op het vlak van de verspreiding van onze prachtige eenheidsideologie via onze website en onze leden. Wij geloven erin, meer dan ooit ! Very Happy

LEVE BELGIE ! VIVE LA BELGIQUE !

Aan Diogène:

Wat hebben die laatste zaken nu met die frisse kijk te maken? Kan jij dan geen onderscheid maken tussen ideologie en bijkomstigheden? Welke partij kent nooit eens spanningen? Wat is een verkiezingsnederlaag als je niet in de media mag komen omdat je een te afwijkende mening hebt? Wat is amateurisme als je moet werken op enthousiasme, maar zonder geld en zonder bekende gezichten ? Wij profiteren tenminste niet van het belastinggeld ! Vind je trouwens dat de huidige politici zo professioneel zijn, dat ze geen fouten begaan? Je volgt de actualiteit toch, hoop ik?

Het belangrijkste is de standvastigheid en de duidelijkheid van de ideologie en het geloof in de uiteindelijke overwinning. Al de rest is accessoir.
Back to top Go down
Free Belgium




Number of posts : 279
Location : Onze mooie kust
Registration date : 2009-06-29

B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ?   B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 EmptyFri Dec 18, 2009 1:59 pm

Ergens klopt het wel dat men het echte kiespotentieel van de BUB pas degelijk kan inschatten als ze voor een verkiezing in de nationale media aan bod kunnen komen. Tot nu toe hebben ze dus steeds met ongelijke wapens moeten strijden, en dan spreek ik nog niet eens over de partijbudgetten van de traditionals die grotendeels van de belastingsbetaler komen.
Anderzijds, media-aandacht is geen zaak die ze zomaar aan de deur komen brengen (tenzij je deel uitmaakt van het establishment). Als kleine en (relatief) jonge beweging moet je die zelf gaan opzoeken. Ik verwijs hierbij graag naar de rode neuzen-actie die de PVDA bij de vorige verkiezingen gebruikte. Een vrij goedkope, ludieke actie heeft hen in één keer meer media-aandacht opgeleverd dan drie jaar ageren. Het heeft hen weliswaar electoraal geen succes gebracht, maar dat kan te maken hebben met hun gedachtengoed.


Ik blijf erbij dat er voor het basisidee van de BUB wel degelijk een kiespubliek bestaat. Nu het nog de weg naar de stal tonen...

PS Ik zou toch ook aan een aantal leden van de BUB willen suggereren om een minimum aan mediatraining te volgen. ALs er eenmaal media-aandacht zou zijn en je noemt Bart De Wever een nazi of Marino keulen een fascist, dan zou dat wel eens contraproductief kunnen werken...


Last edited by Free Belgium on Fri Dec 18, 2009 2:46 pm; edited 2 times in total
Back to top Go down
Renaat




Number of posts : 832
Location : Brugge
Registration date : 2009-08-25

B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ?   B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 EmptyFri Dec 18, 2009 2:24 pm

Helaas zijn de führertjes van de partij niet gevoelig voor redelijke argumenten. Er hebben zich dan ook in de BUB al meer splitisingen voorgedaan dan in de Belgische staat! Razz
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ?   B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 EmptyFri Dec 18, 2009 2:40 pm

Free Belgium wrote:
Ergens klopt het wel dat men het echte kiespotentieel van de BUB pas degelijk kan inschatten als ze voor een verkiezing in de nationale media aan bod kunnen komen. Tot nu toe hebben ze dus steeds met ongelijke wapens moeten strijden, en dan spreek ik nog niet eens over de partijbudgetten van de traditionals die grotendeels van de belastingsbetaler komen.
Anderzijds, media-aandacht is geen zaak die ze zomaar aan de deur komen brengen (tenzij je deel uitmaakt van het establishment). Als kleine en (relatief) jonge beweging moet je die zelf gaan opzoeken. Ik verwijs hierbij graag naar de rode neuzen-actie die de PVDA bij de vorige verkiezingen gebruikte. Een vrij goedkope, ludieke actie heeft hen in één keer meer media-aandacht opgeleverd dan drie jaar ageren. Het heeft hen weliswaar electoraal geen succes gebracht, maar dat kan te maken hebben met hun gedachtengoed.


Ik blijf erbij dat er voor het basisidee van de BUB wel degelijk eennkiespubliek bestaat. Nu het nog de weg nar de stal tonen...

PS Ik zou toch ook aan een aantal leden van de BUB willen suggereren om een minimum aan mediatraining te volgen. ALs er eenmaal media-aandacht zou zijn en je noemt Bart De Wever een nazi of Marino keulen een fascist, dan zou dat wel eens contraproductief kunnen werken...

C'est un jugement sensé et honorable. Dit is een verstandig en eerbaar oordeel.
Back to top Go down
Diogène

Diogène


Number of posts : 1611
Age : 46
Location : Absurdistan
Registration date : 2008-11-26

B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ?   B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 EmptyFri Dec 18, 2009 11:43 pm

Belgica wrote:
Aan Diogène:

Wat hebben die laatste zaken nu met die frisse kijk te maken? Kan jij dan geen onderscheid maken tussen ideologie en bijkomstigheden? Welke partij kent nooit eens spanningen? Wat is een verkiezingsnederlaag als je niet in de media mag komen omdat je een te afwijkende mening hebt? Wat is amateurisme als je moet werken op enthousiasme, maar zonder geld en zonder bekende gezichten ? Wij profiteren tenminste niet van het belastinggeld ! Vind je trouwens dat de huidige politici zo professioneel zijn, dat ze geen fouten begaan? Je volgt de actualiteit toch, hoop ik?

Het belangrijkste is de standvastigheid en de duidelijkheid van de ideologie en het geloof in de uiteindelijke overwinning. Al de rest is accessoir.
Mijn bedoeling was niet om u te kwetsen, maar ik blijf bij mijn mening: de BUB heeft een ideologisch potentieel, maar wordt slecht en amateuristisch gerund.

Jullie probleem is dat jullie ervan uitgaan dat de pers op een dag bij jullie aan de deur komt bellen en jullie beleefd om een interview zal verzoeken, waarin jullie je standpunten kunnen uitleggen zonder contradictoir debat. Maar de media werken zo niet. Als jullie media-aandacht willen, dan moeten jullie naar mijn bescheiden mening zelf voor een stunt zorgen en positief in het nieuws komen. De paar keren dat ik jullie op tv heb gezien, was het omdat jullie uit jullie kot kwamen...

Met amateuristisch bedoel ik niet de motivatie van de actieve leden, maar de manier waarop ze te werk gaan. Eigenlijk is niet veel geld nodig om uit te groeien tot een volwaardige partij. Jullie klagen dat jullie zonder geld zitten, ik neem daar nota van en vraag dan: als jullie echt de meerderheid van de Belgen vertegenwoordigen, waarom geraken jullie niet aan mecena's of steunende leden? Waarom gaan jullie niet eens rond bij baron X of hertogin Y voor financiële steun?
Back to top Go down
Charles Foster Kane

Charles Foster Kane


Number of posts : 134
Location : Xanadu
Registration date : 2009-12-19

B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ?   B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 EmptySat Dec 19, 2009 9:45 pm

Belgica wrote:
Ja, niet zeuren, mensen, maar werken voor een unitair België ! Dat doet de B.U.B. al bijna 8 jaar en niemand doet ons dat na die er iets van heeft gemerkt ! sunny

Quote :
Ik denk ook dat we, hoe klein ze ook is, een reële invloed hebben, al was het maar op het vlak van de verspreiding van onze prachtige eenheidsideologie via onze website en onze leden. Wij geloven erin, meer dan ooit ! Very Happy

Ik kan niets prachtigs ontdekken aan een plat demagogisch, met scheldwoorden gelardeerd betoog van mensen die duidelijk geen flauw benul hebben hoe politiek werkt. En die eenheid durf ik ook te betwijfelen: in plaats van een genuanceerde kritiek op het federale systeem, geven jullie keer op de keer "de flaminganten" de schuld, terwijl bij mijn weten alle staatshervormingen zijn ndoorgevoerd met de medewerking van de Franstaligen. Over "wallinganten" wordt hier echter nooit gesproken, en gecombineerd met jullie obsessie voor "het zogenaamde Vlaanderen" kunnen we dan ook stellen dat jullie pleidooi voor eenheid in feite neerkomt op virulente haat voor alles wat Vlaams is.


Quote :
Wat is amateurisme als je moet werken op enthousiasme, maar zonder geld en zonder bekende gezichten?

Erger nog: jullie hebben niet eens een gezicht. Op heel deze website zie ik nergens een foto van bestuur of leden. Als je zoveel waarde hecht aan je anonimiteit, moet je niet komen klagen dat niemand je kent. Een mens zou haast gaan denken dat jullie niet bekend willen worden.
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ?   B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 EmptySat Dec 19, 2009 9:51 pm

Kijk dan maar eens bij "de partij".

Maar je mag ook eens ten gronde discussiëren, hoor. Smile
Back to top Go down
Charles Foster Kane

Charles Foster Kane


Number of posts : 134
Location : Xanadu
Registration date : 2009-12-19

B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ?   B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 EmptySat Dec 19, 2009 9:54 pm

Antwoord dan eens op mijn punt: waarom legt BUB de schuld voor het falen van het federalisme uitsluitend bij de Vlamingen? Waarom wordt op dit forum elke futiliteit in Vlaanderen aangegrepen om een tirade af te steken tegen "de flaminganten", en wordt er over kwesties bezuiden de taalgrens niet of slechts in algemene termen gesproken?
Back to top Go down
Renaat




Number of posts : 832
Location : Brugge
Registration date : 2009-08-25

B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ?   B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 EmptySat Dec 19, 2009 10:09 pm

Bruno wrote:
De B.U.B. moet beide zijn, een revolutionaire beweging én partij.

Ook Adolf Hitler noemde zijn partij een beweging!
Back to top Go down
Free Belgium




Number of posts : 279
Location : Onze mooie kust
Registration date : 2009-06-29

B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ?   B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 EmptySun Dec 20, 2009 1:41 pm

Renaat wrote:
Bruno wrote:
De B.U.B. moet beide zijn, een revolutionaire beweging én partij.

Ook Adolf Hitler noemde zijn partij een beweging!

Uw argumenten worden hoe langer hoe oppervlakkiger
Back to top Go down
Free Belgium




Number of posts : 279
Location : Onze mooie kust
Registration date : 2009-06-29

B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ?   B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 EmptySun Dec 20, 2009 1:45 pm

Diogène wrote:
Belgica wrote:
Aan Diogène:

Wat hebben die laatste zaken nu met die frisse kijk te maken? Kan jij dan geen onderscheid maken tussen ideologie en bijkomstigheden? Welke partij kent nooit eens spanningen? Wat is een verkiezingsnederlaag als je niet in de media mag komen omdat je een te afwijkende mening hebt? Wat is amateurisme als je moet werken op enthousiasme, maar zonder geld en zonder bekende gezichten ? Wij profiteren tenminste niet van het belastinggeld ! Vind je trouwens dat de huidige politici zo professioneel zijn, dat ze geen fouten begaan? Je volgt de actualiteit toch, hoop ik?

Het belangrijkste is de standvastigheid en de duidelijkheid van de ideologie en het geloof in de uiteindelijke overwinning. Al de rest is accessoir.
Mijn bedoeling was niet om u te kwetsen, maar ik blijf bij mijn mening: de BUB heeft een ideologisch potentieel, maar wordt slecht en amateuristisch gerund.

Jullie probleem is dat jullie ervan uitgaan dat de pers op een dag bij jullie aan de deur komt bellen en jullie beleefd om een interview zal verzoeken, waarin jullie je standpunten kunnen uitleggen zonder contradictoir debat. Maar de media werken zo niet. Als jullie media-aandacht willen, dan moeten jullie naar mijn bescheiden mening zelf voor een stunt zorgen en positief in het nieuws komen. De paar keren dat ik jullie op tv heb gezien, was het omdat jullie uit jullie kot kwamen...

Met amateuristisch bedoel ik niet de motivatie van de actieve leden, maar de manier waarop ze te werk gaan. Eigenlijk is niet veel geld nodig om uit te groeien tot een volwaardige partij. Jullie klagen dat jullie zonder geld zitten, ik neem daar nota van en vraag dan: als jullie echt de meerderheid van de Belgen vertegenwoordigen, waarom geraken jullie niet aan mecena's of steunende leden? Waarom gaan jullie niet eens rond bij baron X of hertogin Y voor financiële steun?

Diogène geeft hier een goed advies. Er moeten toch vermogende belgischgezinden zijn die jullie willen steunen


Last edited by Free Belgium on Mon Dec 21, 2009 1:05 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ?   B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 EmptySun Dec 20, 2009 2:24 pm

Dat gebeurt ook, maar nog niet genoeg. Het is een sneeuwbaleffect: als de ene ziet dat anderen het ook doen, dan ziet het er goed uit. Giften zijn in principe ook tot 500 € per fysieke persoon beperkt. Vergeet dat niet.

Ik geef toe dat we op administratief en financieel vlak efficïënter kunnen werken. Maar het ideologische is het belangrijkste. Zonder ideologie, geen partij.

Elke Belgische unitarist die ons hierbij kan helpen, is meer dan welkom, maar hij of zij dient wel over minstens één vrij uur per week te beschikken of over wat geld natuurlijk. Wink

Ons volgend project is de publicatie van ons boek in het Nederlands, waaraan we bijna 3 jaar gewerkt hebben. Het komt gedeeltelijk online. Het zal ook in beperkte oplage gedrukt worden. Dat is alleen mogelijk dankzij ontvangen giften.
Back to top Go down
Renaat




Number of posts : 832
Location : Brugge
Registration date : 2009-08-25

B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ?   B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 EmptySun Dec 20, 2009 9:52 pm

Als de BUB het waagt dat boek te laten drukken en te verspreiden, dan valt het te vrezen dat nog meer kiezers de BUB zullen weglachen. (Cf. de enormitieiten op een andere topic van dit forum!)
Back to top Go down
Odal

Odal


Number of posts : 65
Location : Gent
Registration date : 2009-12-11

B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ?   B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 EmptyTue Dec 22, 2009 6:24 pm

Renaat wrote:
Als de BUB het waagt dat boek te laten drukken en te verspreiden, dan valt het te vrezen dat nog meer kiezers de BUB zullen weglachen. (Cf. de enormitieiten op een andere topic van dit forum!)

Anti-Vlaamse haatlectuur, daar moeten we inderdaad niet van hebben.
Back to top Go down
Free Belgium




Number of posts : 279
Location : Onze mooie kust
Registration date : 2009-06-29

B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ?   B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 EmptyTue Dec 22, 2009 6:26 pm

Odal wrote:
Renaat wrote:
Als de BUB het waagt dat boek te laten drukken en te verspreiden, dan valt het te vrezen dat nog meer kiezers de BUB zullen weglachen. (Cf. de enormitieiten op een andere topic van dit forum!)

Anti-Vlaamse haatlectuur, daar moeten we inderdaad niet van hebben.

In dit boek staat dezelfde analyse waar jij het zo eens mee bent
Back to top Go down
Odal

Odal


Number of posts : 65
Location : Gent
Registration date : 2009-12-11

B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ?   B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 EmptyTue Dec 22, 2009 6:33 pm

Free Belgium wrote:
Odal wrote:
Renaat wrote:
Als de BUB het waagt dat boek te laten drukken en te verspreiden, dan valt het te vrezen dat nog meer kiezers de BUB zullen weglachen. (Cf. de enormitieiten op een andere topic van dit forum!)

Anti-Vlaamse haatlectuur, daar moeten we inderdaad niet van hebben.

In dit boek staat dezelfde analyse waar jij het zo eens mee bent

Zie mijn commentaar in dat subforum (aap) Rolling Eyes
Back to top Go down
Free Belgium




Number of posts : 279
Location : Onze mooie kust
Registration date : 2009-06-29

B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ?   B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 EmptyTue Dec 22, 2009 6:39 pm

Odal wrote:
Free Belgium wrote:
Odal wrote:
Renaat wrote:
Als de BUB het waagt dat boek te laten drukken en te verspreiden, dan valt het te vrezen dat nog meer kiezers de BUB zullen weglachen. (Cf. de enormitieiten op een andere topic van dit forum!)

Anti-Vlaamse haatlectuur, daar moeten we inderdaad niet van hebben.

In dit boek staat dezelfde analyse waar jij het zo eens mee bent

Zie mijn commentaar in dat subforum (aap) Rolling Eyes

U bent het daar toch eens met de 'anti-vlaamse' analyse van belgica. Of verandert u uw mening naargelang het subforum?

Schelden is overigens een teken van intellectuele zwakte. Maar dat wist u waarschijnlijk al...
Back to top Go down
Diogène

Diogène


Number of posts : 1611
Age : 46
Location : Absurdistan
Registration date : 2008-11-26

B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ?   B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 EmptyTue Dec 22, 2009 6:41 pm

Free Belgium wrote:
Odal wrote:
Zie mijn commentaar in dat subforum (aap) Rolling Eyes
Schelden is overigens een teken van intellectuele zwakte. Maar dat wist u waarschijnlijk al...
Op elke normale forum zou een heerschap als Odal al lang op de vingers getikt zijn, maar dergelijke uitschuivers zijn schering en inslag hier... Shocked
Back to top Go down
Free Belgium




Number of posts : 279
Location : Onze mooie kust
Registration date : 2009-06-29

B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ?   B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 EmptyTue Dec 22, 2009 6:44 pm

Diogène wrote:
Free Belgium wrote:
Odal wrote:
Zie mijn commentaar in dat subforum (aap) Rolling Eyes
Schelden is overigens een teken van intellectuele zwakte. Maar dat wist u waarschijnlijk al...
Op elke normale forum zou een heerschap als Odal al lang op de vingers getikt zijn, maar dergelijke uitschuivers zijn schering en inslag hier... Shocked

Inderdaad wel vreemd dat een heerschap als Odal (die toch geen lid van de BUB is) hier zulk proza mag gebruiken. Er zijn al mensen (geen partijleden) voor minder op de vingers getikt.

Belgica, als moderator van dit forum moet je NU ingrijpen. Kwestie van wat geloofwaardigheid over te houden
Back to top Go down
Renaat




Number of posts : 832
Location : Brugge
Registration date : 2009-08-25

B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ?   B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 EmptyTue Dec 22, 2009 9:31 pm

De new topic getiteld " De BUB schakelt zichzelf uit" die vannmiddag op deze website was gestart is blijkbaar door de BUB-baasjes verwijderd!
De heren kunnen de discussie met hele of halve tegenstanders duidelijk niet meer aan.
Back to top Go down
Cedric Vloemans

Cedric Vloemans


Number of posts : 394
Age : 42
Location : BXL
Registration date : 2008-11-30

B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ?   B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 EmptyMon Jan 18, 2010 2:15 pm

Odal wrote:
Renaat wrote:
Als de BUB het waagt dat boek te laten drukken en te verspreiden, dan valt het te vrezen dat nog meer kiezers de BUB zullen weglachen. (Cf. de enormitieiten op een andere topic van dit forum!)

Anti-Vlaamse haatlectuur, daar moeten we inderdaad niet van hebben.

Odal, het is bij mijn weten niet aan u om te bepalen welke literatuur er wel mag zijn, en welke niet. Indien het BUB-boek, dat ik met plezier en interesse zal lezen, voor u negatieve zaken bevat, staat het u steeds vrij naar de rechter te stappen en een publicatiestop af te dwingen.

Vrijemeningsuiting gaat boven uw mening!
Back to top Go down
http://www.cedricvloemans.be
jp




Number of posts : 373
Age : 34
Location : antwerpen
Registration date : 2009-06-01

B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ?   B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 EmptyMon Jan 18, 2010 4:07 pm

Cedric Vloemans wrote:
Odal wrote:
Renaat wrote:
Als de BUB het waagt dat boek te laten drukken en te verspreiden, dan valt het te vrezen dat nog meer kiezers de BUB zullen weglachen. (Cf. de enormitieiten op een andere topic van dit forum!)

Anti-Vlaamse haatlectuur, daar moeten we inderdaad niet van hebben.

Odal, het is bij mijn weten niet aan u om te bepalen welke literatuur er wel mag zijn, en welke niet. Indien het BUB-boek, dat ik met plezier en interesse zal lezen, voor u negatieve zaken bevat, staat het u steeds vrij naar de rechter te stappen en een publicatiestop af te dwingen.

Vrijemeningsuiting gaat boven uw mening!

ge kunt beter niet discusieren met nep-bub accounts. Dat heeft geen nut
Back to top Go down
Democraat

Democraat


Number of posts : 30
Location : Hasselt
Registration date : 2010-01-18

B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ?   B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 EmptyMon Jan 18, 2010 4:12 pm

Van wat ik heb gelezen lijkt "Odal" (is dat niet iets neo-nazistisch?) weinig met die partij te maken te hebben......
Back to top Go down
Sponsored content





B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ?   B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? - Page 3 Empty

Back to top Go down
 
B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ?
Back to top 
Page 3 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» 11.04.2011: CONSOLIDATIE VAN DE BELGISCHE BEWEGING - CONSOLIDATION DU MOUVEMENT BELGE !
» "La N-VA est un parti d'extrême-droite" - "De N-VA is een extreemrechtse partij."
» le B.U.B., le seul parti pro-belge - De B.U.B. is de enige pro-Belgische partij
» Vlaemsche beweging kraakt nota De Wever-Di Rupo-VDL - le mouvement flamand descend la note De Wever-Di Rupo-VDL
» DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Belgische Unie - Union Belge :: BUB :: Le Parti / De Partij-
Jump to: