Belgische Unie - Union Belge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belgische Unie - Union Belge

Centrumpartij voor nationale eenheid - parti centriste pour l'union nationale.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 INCIVIEKE AVATARS

Go down 
+3
BFE
jp
RADIKAAL
7 posters
AuthorMessage
RADIKAAL




Number of posts : 270
Location : BELGISTAN
Registration date : 2008-11-23

INCIVIEKE AVATARS Empty
PostSubject: INCIVIEKE AVATARS   INCIVIEKE AVATARS EmptySun Apr 18, 2010 6:06 pm

Vlaams-nationalisten zoals onze vriend TIBOO gedragen zich doorgaans redelijk goed, en wij zijn blij dat zij ons hier komen verblijden met hun hilarische meningen.

Er is echter wel iets dat me stoort. Ik vind dat de incivieke avatars van sommige Vlaams-nationale ziekelijken te ver gaan. Zij beledigen de Belgische driekleur, een feit dat ei zo na in het strafwetboek werd opgenomen. Ik heb het bijvoorbeeld over dit verachtelijk sujet: https://newbub.bbactif.com/profile.forum?mode=viewprofile&u=31

Kan de moderatie - zeker in het licht van het spoedige einde van de Vlaams-nationale misdadigersideologie - deze schandelijk en walgelijke streken alvast verbieden? Dit is een Belgisch forum, en wij hoeven hier geen beledigingen van onze nationale driekleur te pikken. Dank.
Back to top Go down
jp




Number of posts : 373
Age : 34
Location : antwerpen
Registration date : 2009-06-01

INCIVIEKE AVATARS Empty
PostSubject: Re: INCIVIEKE AVATARS   INCIVIEKE AVATARS EmptySun Apr 18, 2010 7:23 pm

Als belgisten zich met zo'n belachelijke dingen bezig houden als een tekeningetje in iemands avatar, dan zie ik het einde van het vlaams-nationalisme nog niet naderen.
Back to top Go down
BFE

BFE


Number of posts : 1312
Age : 35
Location : Namuren
Registration date : 2008-11-21

INCIVIEKE AVATARS Empty
PostSubject: Re: INCIVIEKE AVATARS   INCIVIEKE AVATARS EmptySun Apr 18, 2010 8:42 pm

PATRIOT wrote:
Vlaams-nationalisten zoals onze vriend TIBOO gedragen zich doorgaans redelijk goed, en wij zijn blij dat zij ons hier komen verblijden met hun hilarische meningen.

Er is echter wel iets dat me stoort. Ik vind dat de incivieke avatars van sommige Vlaams-nationale ziekelijken te ver gaan. Zij beledigen de Belgische driekleur, een feit dat ei zo na in het strafwetboek werd opgenomen. Ik heb het bijvoorbeeld over dit verachtelijk sujet: https://newbub.bbactif.com/profile.forum?mode=viewprofile&u=31

Kan de moderatie - zeker in het licht van het spoedige einde van de Vlaams-nationale misdadigersideologie - deze schandelijk en walgelijke streken alvast verbieden? Dit is een Belgisch forum, en wij hoeven hier geen beledigingen van onze nationale driekleur te pikken. Dank.

zeer juist. De avatar van JP is wel agressief en arrogant voor een member in een tegenstander forum.
Back to top Go down
http://www.belgeetfierdeletre.over-blog.com
Jo




Number of posts : 427
Location : Assebroek
Registration date : 2010-03-29

INCIVIEKE AVATARS Empty
PostSubject: Re: INCIVIEKE AVATARS   INCIVIEKE AVATARS EmptySun Apr 18, 2010 10:16 pm

Persoonlijk vind ik dat je de symbolen die je politieke tegenstanders dierbaar zijn moet respecteren.
Back to top Go down
jp




Number of posts : 373
Age : 34
Location : antwerpen
Registration date : 2009-06-01

INCIVIEKE AVATARS Empty
PostSubject: Re: INCIVIEKE AVATARS   INCIVIEKE AVATARS EmptyMon Apr 19, 2010 12:24 am

belgeetfierdeletre wrote:

zeer juist. De avatar van JP is wel agressief en arrogant voor een member in een tegenstander forum.
Ik ga er toch van uit dat ik mijn avatar mag gebruiken om mijn mening duidelijk te maken. Als de vlag, in het tekeningetje, symbool staat voor belgie, en ik ben voor de splitsing van belgie, dan maakt dat tekeningetje dat toch duidelijk, denk ik zo? Eerlijk gezegd snap ik het probleem niet... scratch

maar als jullie daar allemaal aanstoot aannemen zal ik het veranderen
Back to top Go down
BFE

BFE


Number of posts : 1312
Age : 35
Location : Namuren
Registration date : 2008-11-21

INCIVIEKE AVATARS Empty
PostSubject: Re: INCIVIEKE AVATARS   INCIVIEKE AVATARS EmptyMon Apr 19, 2010 2:01 pm

Oh, de Avatar van JP is verdwenen. Laughing
Back to top Go down
http://www.belgeetfierdeletre.over-blog.com
Jo




Number of posts : 427
Location : Assebroek
Registration date : 2010-03-29

INCIVIEKE AVATARS Empty
PostSubject: Re: INCIVIEKE AVATARS   INCIVIEKE AVATARS EmptyMon Apr 19, 2010 2:24 pm

Er is ook iets dat mij stoort.
Ik vind dat het gebruik van termen als "Vlaams-nationale ziekelijken" en
"de Vlaams-nationale misdadigersideologie" te ver gaan.
Kan de moderatie - uit bezorgdheid om het niveau van de discussies op dit vaderlands forum en in de zekerheid van de uiteindelijke overwinning van het gezond verstand, de redelijkheid de tolerantie en de democratie - het gebruik van dit soort scheldwoorden aan het adres van politieke tegenstanders niet verbieden?
Back to top Go down
Diogène

Diogène


Number of posts : 1611
Age : 46
Location : Absurdistan
Registration date : 2008-11-26

INCIVIEKE AVATARS Empty
PostSubject: Re: INCIVIEKE AVATARS   INCIVIEKE AVATARS EmptyMon Apr 19, 2010 3:39 pm

Quote :
Kan de moderatie - uit bezorgdheid om het niveau van de discussies op dit vaderlands forum en in de zekerheid van de uiteindelijke overwinning van het gezond verstand, de redelijkheid de tolerantie en de democratie - het gebruik van dit soort scheldwoorden aan het adres van politieke tegenstanders niet verbieden?
Daarvoor zouden de moderatoren niet langer de verantwoordelijken van de BUB moeten zijn...
Back to top Go down
Free Belgium




Number of posts : 279
Location : Onze mooie kust
Registration date : 2009-06-29

INCIVIEKE AVATARS Empty
PostSubject: Re: INCIVIEKE AVATARS   INCIVIEKE AVATARS EmptyMon Apr 19, 2010 3:41 pm

het is dan ook HUN forum Diogène Rolling Eyes
Back to top Go down
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

INCIVIEKE AVATARS Empty
PostSubject: Re: INCIVIEKE AVATARS   INCIVIEKE AVATARS EmptyMon Apr 19, 2010 5:05 pm

Quote :
Daarvoor zouden de moderatoren niet langer de verantwoordelijken van de BUB moeten zijn...
Touché :-).

Quote :
het is dan ook HUN forum Diogène
In plaats van een verschoning is dit een extra reden waarom het zou moeten.

Eén verschil met de Vlaams-gezinden hier, en de UB-ers (meeste althans): de Vlaamsgezinden zijn voor rede vatbaar (bv. JP die zijn afbeelding verwijdres), UB-ers niet (BV. Bruno die blijft schelden zonder argumenten te gebruiken).
Back to top Go down
Free Belgium




Number of posts : 279
Location : Onze mooie kust
Registration date : 2009-06-29

INCIVIEKE AVATARS Empty
PostSubject: Re: INCIVIEKE AVATARS   INCIVIEKE AVATARS EmptyMon Apr 19, 2010 5:29 pm

tiboo wrote:
Quote :
Daarvoor zouden de moderatoren niet langer de verantwoordelijken van de BUB moeten zijn...
Touché :-).

Quote :
het is dan ook HUN forum Diogène
In plaats van een verschoning is dit een extra reden waarom het zou moeten.

Eén verschil met de Vlaams-gezinden hier, en de UB-ers (meeste althans): de Vlaamsgezinden zijn voor rede vatbaar (bv. JP die zijn afbeelding verwijdres), UB-ers niet (BV. Bruno die blijft schelden zonder argumenten te gebruiken).
Ik maakte dan ook op ironische manier gebruik van hun 'hoofdargument'
Back to top Go down
Sponsored content





INCIVIEKE AVATARS Empty
PostSubject: Re: INCIVIEKE AVATARS   INCIVIEKE AVATARS Empty

Back to top Go down
 
INCIVIEKE AVATARS
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Belgische Unie - Union Belge :: BUB :: Belgique / België / Belgium / Belgien-
Jump to: