Belgische Unie - Union Belge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belgische Unie - Union Belge

Centrumpartij voor nationale eenheid - parti centriste pour l'union nationale.

HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

ETNISCHE ZUIVERING

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Belgica
Admin
Belgica

Number of posts : 5604
Registration date : 2008-11-19

ETNISCHE ZUIVERING Empty
PostSubject: ETNISCHE ZUIVERING   ETNISCHE ZUIVERING EmptyTue Nov 25, 2008 8:28 pm

Op forum DS omtrent de niet-benoeming van de drie tweetalige burgemeesters van de Brusselse rand:

matrakkeren of pacificeren (John Simons - 25/11/2008)

Als Noord-nederlander stel ik de vraag : hoe komen Vlamingen en Walen hier weer uit zonder dat een van beiden gezichtsverleis lijdt? Is het werkelijk onmogelijk om in het geheim tot een oplossing te geraken voor BHV en die burgemeesters? Of ben ik te nuchter en genieten alle partijen juist van dit spel?

nuchterheid (Erik Claessens - 25/11/2008)

Ik denk dat er van genieten geen sprake is. Er is daar een etnische zuivering aan de gang die met succes voltrokken wordt door de franstaligen. Ook U zou Uw Nederlandse nuchterheid verliezen als U herhaaldelijkk omwile van het gebruik van het Nederlands in Uw geboortegemeente uitgescholden wordt

Ik zou spreken van een volkerenmoord. Rolling Eyes
Back to top Go down
tiboo

Number of posts : 1160
Registration date : 2008-11-21

ETNISCHE ZUIVERING Empty
PostSubject: Re: ETNISCHE ZUIVERING   ETNISCHE ZUIVERING EmptyWed Nov 26, 2008 1:35 pm

Waarom haalt u heel de tijd quotes aan van andere fora? Ik vraag mij af wat de meerwaarde hiervan is...

En zeker van deze quote. Een ongelukkig gekozen woord (de auteur hiervan doelde volgens mij op een ander woord, niet wetend wat een etnische zuivering is, of toch niet helemaal), of een volledig fout gekozen woordgebruik (kan uiteraard ook).

Maar wat maakt het uit???? Wij kunnen hier zijn proces maken, maar die mens heeft zijn quote gepost op ee nander forum. Hebt u hier problemen mee, zeg het dan op DAT forum. Hier is er weinig tot geen boodschap aan deze quotes.
Back to top Go down

ETNISCHE ZUIVERING
Back to top 
Page 1 of 1