Number of posts : 3228 Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België ! Registration date : 2008-11-23
Subject: Re: Les beaux clips - De mooie clips Mon Jun 22, 2009 5:44 pm
Niet alleen een subliem nummer, ook de eerste videoclip - in de moderne zin van het woord - die ooit gemaakt is.
tiboo
Number of posts : 1160 Age : 38 Location : westmalle Registration date : 2008-11-21
Subject: Re: Les beaux clips - De mooie clips Tue Jun 23, 2009 9:52 pm
Opletten met de term 'eerste'. Elvis Presley had ook al de 'eerste' videoclip uitgebracht, voor de Beatles. Anderen noemen Borhap dan weer de eerste videoclip (ik zal hen maar steunen zeker :-)).
In ieder geval: Beatles zijn voor mij de grootste groep, al blijf ik Queen-fanaat. Overigens: beste live-concert is -algemeen aanvaard- afkomstig van queen (live aid 1985). In een stemming bij alle prominenten uit de muziekindustrie kwam dit concert er veruit als eerste uit...
Diogène
Number of posts : 1611 Age : 47 Location : Absurdistan Registration date : 2008-11-26
Subject: Re: Les beaux clips - De mooie clips Tue Jun 23, 2009 11:15 pm
tiboo wrote:
In ieder geval: Beatles zijn voor mij de grootste groep, al blijf ik Queen-fanaat. Overigens: beste live-concert is -algemeen aanvaard- afkomstig van queen (live aid 1985). In een stemming bij alle prominenten uit de muziekindustrie kwam dit concert er veruit als eerste uit...
Onze politieke opinies mogen dan mijlenver van elkaar verwijderd zijn, maar wat Queen betreft hebt u volkomen gelijk!
tiboo
Number of posts : 1160 Age : 38 Location : westmalle Registration date : 2008-11-21
Subject: Re: Les beaux clips - De mooie clips Wed Jun 24, 2009 10:07 am
Zo hoort het :-).
Ik het overigens nooit problemen met een -onderbouwd en eerlijk- meningsverschil, ik heb zelfs vele vrienden die compleet tegenovergestelde meningen hebben wbt politiek.
Bruno
Number of posts : 3228 Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België ! Registration date : 2008-11-23
Subject: Re: Les beaux clips - De mooie clips Wed Jun 24, 2009 1:19 pm
tiboo wrote:
Opletten met de term 'eerste'. Elvis Presley had ook al de 'eerste' videoclip uitgebracht, voor de Beatles. Anderen noemen Borhap dan weer de eerste videoclip (ik zal hen maar steunen zeker :-)).
Ja maar ik zegde eerste in de moderne zin van het woord... Elvis was eerder met videoclips, maar die hadden nog niet de avant-gardistische dimensie die je bij The Beatles wel al had.
Belgica Admin
Number of posts : 5604 Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM Registration date : 2008-11-19
Subject: Re: Les beaux clips - De mooie clips Mon Sep 21, 2009 1:22 am