Goed nieuws! (bron:
www.vlaamsbelang.org)13.08.2009 14.29u - Het nieuws dat Marie-Rose Morel leed aan baarmoederkanker in een vergevorderd stadium sloeg eind januari in als een bom.
Haar levenskansen werden ingeschat op 10 à 20 procent. Marie-Rose toonde zich na het vernemen van het slechte nieuws echter strijdbaarder dan ooit.
“Het worden moeilijke maanden, maar als u het ons vraagt: als iémand het verschil kan maken op karakter en wilskracht, dan is het wel Marie-Rose Morel”, zo schreven we hier toen.
Vandaag bereikte ons het verheugende bericht dat haar doorzettingsvermogen en haar wilskracht werden beloond. De zware chemo- en radiotherapie zijn niet voor niets geweest. “UZ Gasthuisberg heeft voor een mirakel gezorgd. De tumor is weg, de liesklieren
kankervrij”, zo liet Marie-Rose vanuit haar vakantieadres aan de Oostzee weten.
Marie-Rose dankt langs deze weg nogmaals alle mensen die de afgelopen maanden in Gasthuisberg naast en met haar vochten. “En u, die meeleefde, meevocht en bad: u gaf me vleugels. Vandaag is dag één van de 1.825 die me scheiden van volledige zekerheid kankervrij te zijn. Maar ik voel dat deze veldslag beslissend was voor de oorlog. Leve het leven!”, zo staat vandaag op haar webstek te lezen.
Proficiat Marie-Rose!