Belgische Unie - Union Belge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belgische Unie - Union Belge

Centrumpartij voor nationale eenheid - parti centriste pour l'union nationale.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Nutteloze minister voert circus op

Go down 
5 posters
AuthorMessage
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

Nutteloze minister voert circus op Empty
PostSubject: Nutteloze minister voert circus op   Nutteloze minister voert circus op EmptyMon Sep 28, 2009 1:30 pm

De flaminganten willen hun grenzeloze nutteloosheid en leegheid blijkbaar in de verf zetten. Afvoeren dat duur schepsel. Ze kan voor de reclame gaan werken. Daar zal ze ongetwijfeld een nut hebben. Ze mag haar hele nutteloze regering met paljassen meenemen. Gratis en voor niks. We krijgen die toch niet aan de straatstenen kwijt.

Nutteloze minister voert circus op Nina.jpg.275

DE STANDAARD


Vragen bij modereportage Hilde Crevits

* maandag 28 september 2009
* Bron: belga
* Auteur: rbo
rr

Vlaams parlementsvoorzitter Jan Peumans (N-VA) stelt zich vragen bij de fotoreportage van Vlaams minister van Openbare Werken Hilde Crevits (CD&V) in een weekendbijlage van Het Laatste Nieuws.
Back to top Go down
perikles




Number of posts : 1771
Location : Antwerpen
Registration date : 2009-02-11

Nutteloze minister voert circus op Empty
PostSubject: Re: Nutteloze minister voert circus op   Nutteloze minister voert circus op EmptyMon Sep 28, 2009 3:25 pm

Het is juist de flamingant en voorzitter van ons parlement die dit aanklaagt
Back to top Go down
Diogène

Diogène


Number of posts : 1611
Age : 46
Location : Absurdistan
Registration date : 2008-11-26

Nutteloze minister voert circus op Empty
PostSubject: Re: Nutteloze minister voert circus op   Nutteloze minister voert circus op EmptyMon Sep 28, 2009 5:22 pm

perikles wrote:
Het is juist de flamingant en voorzitter van ons parlement die dit aanklaagt
Zou hij ook klagen als BDW meedoet aan spelletjesprogramma's? Laughing

Alle gekheid op een stokje, ik keur dit niet goed, maar ik vind de foto wel een geslaagde knipoog naar de film Cabaret... Ik weet wel niet wat het verband is met openbare werken, misschien dat de mini(-)ster iets moet doen aan haar voorgevel Laughing
Back to top Go down
perikles




Number of posts : 1771
Location : Antwerpen
Registration date : 2009-02-11

Nutteloze minister voert circus op Empty
PostSubject: Re: Nutteloze minister voert circus op   Nutteloze minister voert circus op EmptyMon Sep 28, 2009 5:43 pm

Diogène wrote:
perikles wrote:
Het is juist de flamingant en voorzitter van ons parlement die dit aanklaagt
Zou hij ook klagen als BDW meedoet aan spelletjesprogramma's? Laughing

Alle gekheid op een stokje, ik keur dit niet goed, maar ik vind de foto wel een geslaagde knipoog naar de film Cabaret... Ik weet wel niet wat het verband is met openbare werken, misschien dat de mini(-)ster iets moet doen aan haar voorgevel Laughing

Ik denk dat ze er niet iets tekort voor komt.
Back to top Go down
Renaat




Number of posts : 832
Location : Brugge
Registration date : 2009-08-25

Nutteloze minister voert circus op Empty
PostSubject: Re: Nutteloze minister voert circus op   Nutteloze minister voert circus op EmptyMon Sep 28, 2009 7:58 pm

Terwijl de economische crisis in elk gezin tastbaar wordt en het land tegen een enorme schuldenberg aankijkt, maken derde en vierde rangspolitici misbaar over een modeshow: Vlaams Belang en BUB, één pot nat!
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

Nutteloze minister voert circus op Empty
PostSubject: Re: Nutteloze minister voert circus op   Nutteloze minister voert circus op EmptyMon Sep 28, 2009 8:05 pm

Zou Crevits zich iets van die crisis aantrekken? Zo te zien niet veel. Dat ze in de modewereld gaat werken als ze dat beter kan. Wat ze zelf doen, doen de flaminganten inderdaad beter (show verkopen).

En superclown De Winter heeft voor één keer nuttig werk geleverd:

“Verkleutering”

Sommige parlementsleden stoorden zich aan het debat over de NINA-reportage. Zo haalde SP.A-fractieleider Peter Vanvelthoven uit naar vraagsteller Filip Dewinter. 'In tijden van werkloosheid en crisis zet u met dit soort vragen de verkleutering van het Vlaams parlement in de verf. Het is het Vlaams parlement onwaardig dat dit aan bod komt', aldus Vanvelthoven.


Op één dag wordt niet alleen de nutteloosheid van de Vlaamse regering bewezen, maar tevens van het Vlaams Parlement. Goed zo ! Wink
Back to top Go down
perikles




Number of posts : 1771
Location : Antwerpen
Registration date : 2009-02-11

Nutteloze minister voert circus op Empty
PostSubject: Re: Nutteloze minister voert circus op   Nutteloze minister voert circus op EmptyTue Sep 29, 2009 11:45 am

Belgica wrote:
Op één dag wordt niet alleen de nutteloosheid van de Vlaamse regering bewezen, maar tevens van het Vlaams Parlement. Goed zo ! Wink

Dat moet nog bewezen worden, over de nutteloosheid van het federale parlement is ongeveer iedereen het eens
Back to top Go down
Diogène

Diogène


Number of posts : 1611
Age : 46
Location : Absurdistan
Registration date : 2008-11-26

Nutteloze minister voert circus op Empty
PostSubject: Re: Nutteloze minister voert circus op   Nutteloze minister voert circus op EmptyTue Sep 29, 2009 4:31 pm

Renaat wrote:
Terwijl de economische crisis in elk gezin tastbaar wordt en het land tegen een enorme schuldenberg aankijkt, maken derde en vierde rangspolitici misbaar over een modeshow: Vlaams Belang en BUB, één pot nat!
De N-VA heeft mee geprotesteerd, en ik las vandaag dat de Vlaamse minister-president het hiermee eens is...
Back to top Go down
kyrios

kyrios


Number of posts : 309
Location : aarde
Registration date : 2008-12-13

Nutteloze minister voert circus op Empty
PostSubject: Re: Nutteloze minister voert circus op   Nutteloze minister voert circus op EmptyTue Sep 29, 2009 11:41 pm

Volgens mij toch wat opletten met wie een pleidooi houdt voor overheidsbesparingen automatisch asociaal, kortzuchtig of zelfzuchtig te noemen, zeker als je ziet hoe zwaar in ons land de globale belastingsdruk is (tax freedom day valt halverwege juni).
Graag verwijs ik hiervoor ook eens naar cijfers van fiscaal expert Werner Niemegeers, toch een autoriteit op dit vlak:
150 miljard euro betalen we allen jaarlijks aan belastingen (=45% BBP)
15 miljard euro gaat naar beleid voeren (=10%!)
60 miljard euro gaat naar sociale zekerheid
15 miljard euro gaat naar rentelast voor afbetalen openbare schuld (zal nu ongetwijfeld nog stijgen door crisis...)
60 miljard euro gaat naar overheden (departementen vlaams + federaal, europa...) =40%!

Conclusie: als er vier maal meer middelen gaan naar het instandhouden van de overheidsbureaucratie dan naar het voeren van beleid mogen we ons toch wel enigszins vragen stellen???
zie http://www.garagetv.com/video-gallery/actuatv/Niemegeers_over_Leterme.aspx

NB: volgens de ECB wordt 1/3 (!) van alle middelen verspild door inefficiënte werking Belgische overheid = 50 miljard
Andere studies spreken over minstens 10 miljard euro, wat ook nog zeer veel is.
Back to top Go down
Sponsored content





Nutteloze minister voert circus op Empty
PostSubject: Re: Nutteloze minister voert circus op   Nutteloze minister voert circus op Empty

Back to top Go down
 
Nutteloze minister voert circus op
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Lambertz: De eerste nutteloze "minister-president" is geïnstalleerd
» Nutteloze regering met nutteloze ministers
» Circus Bart
» TAK voert weer actie !
» Nieuwe nutteloze regering

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Belgische Unie - Union Belge :: BUB :: Belgique / België / Belgium / Belgien-
Jump to: