Belgische Unie - Union Belge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belgische Unie - Union Belge

Centrumpartij voor nationale eenheid - parti centriste pour l'union nationale.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 BUB = haatzaaiende partij?

Go down 
+3
RADIKAAL
Belgica
tiboo
7 posters
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

BUB = haatzaaiende partij? - Page 2 Empty
PostSubject: Re: BUB = haatzaaiende partij?   BUB = haatzaaiende partij? - Page 2 EmptySat Dec 06, 2008 3:55 am

Quote :
Bovenstaand bericht kreeg ik prive toegestuurd. Een zoveelste bewijs dat dit clubje net zoals fdf en franstalig-nationalisten geen kritiek noch tegenspraak dulden. De waarheid kan heel kwetsend zijn!!!!

Heel flauw!!! heeeeeeeeeeeeeeel flauw!!!

Kent u een andere partij die een forum heeft dan?
Back to top Go down
Patrick9310




Number of posts : 74
Location : Belgie
Registration date : 2008-12-04

BUB = haatzaaiende partij? - Page 2 Empty
PostSubject: Re: BUB = haatzaaiende partij?   BUB = haatzaaiende partij? - Page 2 EmptySat Dec 06, 2008 4:00 am

Bruno wrote:
Quote :
Bovenstaand bericht kreeg ik prive toegestuurd. Een zoveelste bewijs dat dit clubje net zoals fdf en franstalig-nationalisten geen kritiek noch tegenspraak dulden. De waarheid kan heel kwetsend zijn!!!!

Heel flauw!!! heeeeeeeeeeeeeeel flauw!!!

Kent u een andere partij die een forum heeft dan?

Iedere partij zal wel een forum hebben zeker? Ik amuseer me hier gewoon heel kostelijk. Mijn percepties worden almaar bevestigd. BUB is anti-vlaams, kan geen kritiek verdragen, verdraait iedere waarheid om hun gelijk te halen en is een clubje van 2 aanhangers.
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

BUB = haatzaaiende partij? - Page 2 Empty
PostSubject: Re: BUB = haatzaaiende partij?   BUB = haatzaaiende partij? - Page 2 EmptySat Dec 06, 2008 4:02 am

Patrick9310 wrote:


Iedere partij zal wel een forum hebben zeker?

Toch niet. Zoekt U maar, U zal er geen vinden.
Back to top Go down
Patrick9310




Number of posts : 74
Location : Belgie
Registration date : 2008-12-04

BUB = haatzaaiende partij? - Page 2 Empty
PostSubject: Re: BUB = haatzaaiende partij?   BUB = haatzaaiende partij? - Page 2 EmptySat Dec 06, 2008 4:04 am

Bruno wrote:
Patrick9310 wrote:


Iedere partij zal wel een forum hebben zeker?

Toch niet. Zoekt U maar, U zal er geen vinden.

U negeert de esentie van mijn betoog
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

BUB = haatzaaiende partij? - Page 2 Empty
PostSubject: Re: BUB = haatzaaiende partij?   BUB = haatzaaiende partij? - Page 2 EmptySat Dec 06, 2008 4:07 am

Patrick9310 wrote:
Bruno wrote:
Patrick9310 wrote:


Iedere partij zal wel een forum hebben zeker?

Toch niet. Zoekt U maar, U zal er geen vinden.

U negeert de esentie van mijn betoog

Toch niet.

Zo de B.U.B., zoals U stelt, geen kritiek zou verdragen, zou het geen open forum oprichten.

Het feit dat andere partijen zoiets niét doen, bewijst dat zij niet tegen kritiek kunnen.
Back to top Go down
Patrick9310




Number of posts : 74
Location : Belgie
Registration date : 2008-12-04

BUB = haatzaaiende partij? - Page 2 Empty
PostSubject: Re: BUB = haatzaaiende partij?   BUB = haatzaaiende partij? - Page 2 EmptySat Dec 06, 2008 4:10 am

Bruno wrote:
Patrick9310 wrote:
Bruno wrote:
Patrick9310 wrote:


Iedere partij zal wel een forum hebben zeker?

Toch niet. Zoekt U maar, U zal er geen vinden.

U negeert de esentie van mijn betoog

Toch niet.

Zo de B.U.B., zoals U stelt, geen kritiek zou verdragen, zou het geen open forum oprichten.

Het feit dat andere partijen zoiets niét doen, bewijst dat zij niet tegen kritiek kunnen.

Ja maar waarom krijg ik dan een prive bericht, zeggende dat ik het bub niet in vraag mag stellen??
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

BUB = haatzaaiende partij? - Page 2 Empty
PostSubject: Re: BUB = haatzaaiende partij?   BUB = haatzaaiende partij? - Page 2 EmptySat Dec 06, 2008 4:13 am

Patrick9310 wrote:
Bruno wrote:
Patrick9310 wrote:
Bruno wrote:
Patrick9310 wrote:


Iedere partij zal wel een forum hebben zeker?

Toch niet. Zoekt U maar, U zal er geen vinden.

U negeert de esentie van mijn betoog

Toch niet.

Zo de B.U.B., zoals U stelt, geen kritiek zou verdragen, zou het geen open forum oprichten.

Het feit dat andere partijen zoiets niét doen, bewijst dat zij niet tegen kritiek kunnen.

Ja maar waarom krijg ik dan een prive bericht, zeggende dat ik het bub niet in vraag mag stellen??

Er is U nergens gezegd dat U de B.U.B. niet in vraag mag stellen. Wel is het zo dat U enige hoffelijkheid aan de dag mag leggen. De bedoeling van dit forum is niet om te vervallen in ordinaire scheldpartijen.
Back to top Go down
Patrick9310




Number of posts : 74
Location : Belgie
Registration date : 2008-12-04

BUB = haatzaaiende partij? - Page 2 Empty
PostSubject: Re: BUB = haatzaaiende partij?   BUB = haatzaaiende partij? - Page 2 EmptySat Dec 06, 2008 4:23 am

Bruno wrote:
Patrick9310 wrote:
Bruno wrote:
Patrick9310 wrote:
Bruno wrote:
Patrick9310 wrote:


Iedere partij zal wel een forum hebben zeker?

Toch niet. Zoekt U maar, U zal er geen vinden.

U negeert de esentie van mijn betoog

Toch niet.

Zo de B.U.B., zoals U stelt, geen kritiek zou verdragen, zou het geen open forum oprichten.

Het feit dat andere partijen zoiets niét doen, bewijst dat zij niet tegen kritiek kunnen.

Ja maar waarom krijg ik dan een prive bericht, zeggende dat ik het bub niet in vraag mag stellen??

Er is U nergens gezegd dat U de B.U.B. niet in vraag mag stellen. Wel is het zo dat U enige hoffelijkheid aan de dag mag leggen. De bedoeling van dit forum is niet om te vervallen in ordinaire scheldpartijen.

Er is mijns inziens nog een heel groot verschil tussen een ordiniare scheldpartij en een eigen mening. Ik scheld hier niemand uit, ik stel gewoon vbast dat op de website van het bub alleen maar anti-vlaamse info gegeven wordt. Nergens een woord tegen een partij als het fdf bijvoorbeeld
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

BUB = haatzaaiende partij? - Page 2 Empty
PostSubject: Re: BUB = haatzaaiende partij?   BUB = haatzaaiende partij? - Page 2 EmptySat Dec 06, 2008 4:27 am

Er is weldegelijk kritiek gegeven op het FDF en trouwens op alle Franstalig-nationalistische partijen (cf. o.a. nieuwsberichten)
Back to top Go down
Patrick9310




Number of posts : 74
Location : Belgie
Registration date : 2008-12-04

BUB = haatzaaiende partij? - Page 2 Empty
PostSubject: Re: BUB = haatzaaiende partij?   BUB = haatzaaiende partij? - Page 2 EmptySat Dec 06, 2008 4:32 am

Bruno wrote:
Er is weldegelijk kritiek gegeven op het FDF en trouwens op alle Franstalig-nationalistische partijen (cf. o.a. nieuwsberichten)

Niet te zien op de website van BUB!!!!


Als het jou mag geruststellen, ik ben een belg, ben tegen een splitsing van belgie, ben een echte beld, want ik ben de 3 officiele landstalen machtig en nog meer!!!!! in tegenstelling tot velen die zich uitgeven tot belgicist maar enkel frans spreken!!!!
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

BUB = haatzaaiende partij? - Page 2 Empty
PostSubject: Re: BUB = haatzaaiende partij?   BUB = haatzaaiende partij? - Page 2 EmptySat Dec 06, 2008 7:10 am

Patrick9310 wrote:
Bruno wrote:
Er is weldegelijk kritiek gegeven op het FDF en trouwens op alle Franstalig-nationalistische partijen (cf. o.a. nieuwsberichten)

Niet te zien op de website van BUB!!!!


Als het jou mag geruststellen, ik ben een belg, ben tegen een splitsing van belgie, ben een echte beld, want ik ben de 3 officiele landstalen machtig en nog meer!!!!! in tegenstelling tot velen die zich uitgeven tot belgicist maar enkel frans spreken!!!!

Waarde vriend,

mooi zo.

Wat de recente nieuwsberichten betreft, verwijs ik U gaarne naar dit citaat:

http://belgischeunie.be/nieuws.php?subaction=showfull&id=1228251902&archive=&start_from=&ucat=5&


Dit gezegd zijnde, moeten de Franstalig-nationalistische politici ook niet hypocriet doen. We herhalen nogmaals dat mede onder hun impuls de gemeentewet gesplitst werd in 2001, waardoor de Brusselse faciliteitengemeenten onder uitsluitend "Vlaams" bestuur kwamen te staan. Toch horen we geen enkele, traditionele Franstalige partij pleiten voor een herfederalisering van deze materie. Net als bij de Vlaams-nationalisten is ook hun leefwereld beperkt tot de eigen taalgemeenschap.


Voorts staat het u ook vrij om onze (uitgebreide) archieven te doorpluizen, waarbij u ongetwijfeld dingen naar uw gading vinden zal.
Back to top Go down
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

BUB = haatzaaiende partij? - Page 2 Empty
PostSubject: Re: BUB = haatzaaiende partij?   BUB = haatzaaiende partij? - Page 2 EmptyMon Dec 08, 2008 12:25 pm

Het enige wat ik op de site van de UB vind, is steun voor het FDF (van voorzitter Hans Van Cauter nog wel). Mooi mooi.

Ik kan Patrick alleen maar bijvallen in wat hij zegt (ik ben wel Vlaams-nationalist); de BUB is anti-Vlaams. Hiermee bedoel ik niet elk lid, maar wel de 'grote' goeroe van de UB, met name Hans Van Cauter.
Back to top Go down
Sponsored content





BUB = haatzaaiende partij? - Page 2 Empty
PostSubject: Re: BUB = haatzaaiende partij?   BUB = haatzaaiende partij? - Page 2 Empty

Back to top Go down
 
BUB = haatzaaiende partij?
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Kritiek op de nationalistische vetzak... uit zijn eigen partij
» VB'ers uit partij gezet - des membres du VB éjectés
» Nieuwe partij LijstLijst zet in op rechtstreekse democratie
» B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ?
» Nieuwe linkse partij in Wallonië opent aanval op PS

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Belgische Unie - Union Belge :: BUB :: Belgique / België / Belgium / Belgien-
Jump to: