Belgische Unie - Union Belge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belgische Unie - Union Belge

Centrumpartij voor nationale eenheid - parti centriste pour l'union nationale.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 BHV ENKEL SPLITSEN ALS HEEL BRABANT AANGEHECHT WORDT BIJ BRUXELLES

Go down 
4 posters

Doen?
Ja, dit is een evenwichtig voorstel! Een compromis zonder winnaars of verliezers.
BHV ENKEL SPLITSEN ALS HEEL BRABANT AANGEHECHT WORDT BIJ BRUXELLES Vote_lcap67%BHV ENKEL SPLITSEN ALS HEEL BRABANT AANGEHECHT WORDT BIJ BRUXELLES Vote_rcap
 67% [ 4 ]
Nee, ik haat mijn land en volk.
BHV ENKEL SPLITSEN ALS HEEL BRABANT AANGEHECHT WORDT BIJ BRUXELLES Vote_lcap33%BHV ENKEL SPLITSEN ALS HEEL BRABANT AANGEHECHT WORDT BIJ BRUXELLES Vote_rcap
 33% [ 2 ]
Total Votes : 6
 

AuthorMessage
RADIKAAL




Number of posts : 270
Location : BELGISTAN
Registration date : 2008-11-23

BHV ENKEL SPLITSEN ALS HEEL BRABANT AANGEHECHT WORDT BIJ BRUXELLES Empty
PostSubject: BHV ENKEL SPLITSEN ALS HEEL BRABANT AANGEHECHT WORDT BIJ BRUXELLES   BHV ENKEL SPLITSEN ALS HEEL BRABANT AANGEHECHT WORDT BIJ BRUXELLES EmptySun Apr 18, 2010 6:17 pm

Mijn voorstel: We hechten héél Brabant (Vlaams- en Waals-Brabant) aan bij het tweetalige Brussel. Met uitzondering van Dilbeek en Overijse, die worden aangehecht bij Wallonië, met faciliteiten voor de Duitstaligen. Een federale kieskring wordt ingevoerd voor alle Kamerleden, behalve één. In ruil mag BHV gesplitst worden voor de Kamer: Halle-Vilvoorde wordt een apart kiesdistrict, dat het resterende Kamerlid mag kiezen. Die moet dan wel Franstalig zijn.

In ruil voor deze grote toegeving worden de Vlaams-nationale bewegingen en partijen wel ontbonden (aangezien hun doel toch zo goed als verwezenlijkt is), en de opbrengst van de verkoop van hun bezittingen gaat naar de bouw van een groots monument ter ere van de overwinning op de Moffen en hun vrienden, de flaminganten.

Wat vinden jullie van dit evenwichtige voorstel?
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

BHV ENKEL SPLITSEN ALS HEEL BRABANT AANGEHECHT WORDT BIJ BRUXELLES Empty
PostSubject: Re: BHV ENKEL SPLITSEN ALS HEEL BRABANT AANGEHECHT WORDT BIJ BRUXELLES   BHV ENKEL SPLITSEN ALS HEEL BRABANT AANGEHECHT WORDT BIJ BRUXELLES EmptySun Apr 18, 2010 6:23 pm

Gewoon één provincie Brabant in een unitair België. Dan moet Brussel niet eens uitgebreid worden.
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

BHV ENKEL SPLITSEN ALS HEEL BRABANT AANGEHECHT WORDT BIJ BRUXELLES Empty
PostSubject: Re: BHV ENKEL SPLITSEN ALS HEEL BRABANT AANGEHECHT WORDT BIJ BRUXELLES   BHV ENKEL SPLITSEN ALS HEEL BRABANT AANGEHECHT WORDT BIJ BRUXELLES EmptyMon Apr 19, 2010 2:50 pm

PATRIOT wrote:
Mijn voorstel: We hechten héél Brabant (Vlaams- en Waals-Brabant) aan bij het tweetalige Brussel. Met uitzondering van Dilbeek en Overijse, die worden aangehecht bij Wallonië, met faciliteiten voor de Duitstaligen. Een federale kieskring wordt ingevoerd voor alle Kamerleden, behalve één. In ruil mag BHV gesplitst worden voor de Kamer: Halle-Vilvoorde wordt een apart kiesdistrict, dat het resterende Kamerlid mag kiezen. Die moet dan wel Franstalig zijn.

In ruil voor deze grote toegeving worden de Vlaams-nationale bewegingen en partijen wel ontbonden (aangezien hun doel toch zo goed als verwezenlijkt is), en de opbrengst van de verkoop van hun bezittingen gaat naar de bouw van een groots monument ter ere van de overwinning op de Moffen en hun vrienden, de flaminganten.

Wat vinden jullie van dit evenwichtige voorstel?

Waarde Patriot,

dit lijkt me een verstandig en evenwichtig voorstel. Wel heb ik een bedenking:

Quote :
een groots monument ter ere van de overwinning op de Moffen en hun vrienden, de flaminganten.

Kunnen wij ook geen monument bouwen alsook een beeldenboek uitgeven
ter herdenking van deze denkwaardige Vlaamse Overwinning, zoals gij
die voorstelt,

zeer hartelijk

lees mijn boek niwaar
http://www.unionbelge.be/belgie.php?subaction=showfull&id=1269213560&archive=&start_from=&ucat=35&
Back to top Go down
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

BHV ENKEL SPLITSEN ALS HEEL BRABANT AANGEHECHT WORDT BIJ BRUXELLES Empty
PostSubject: Re: BHV ENKEL SPLITSEN ALS HEEL BRABANT AANGEHECHT WORDT BIJ BRUXELLES   BHV ENKEL SPLITSEN ALS HEEL BRABANT AANGEHECHT WORDT BIJ BRUXELLES EmptyMon Apr 19, 2010 5:16 pm

Zijn jullie kinderen van 6 jaar die een valse identikid hebben aangenomen of zijn jullie volwassenen die er mee aan het lachen zijn?

Mocht het niet zo zielig zijn, ik zou er mee lachen...
Back to top Go down
RADIKAAL




Number of posts : 270
Location : BELGISTAN
Registration date : 2008-11-23

BHV ENKEL SPLITSEN ALS HEEL BRABANT AANGEHECHT WORDT BIJ BRUXELLES Empty
PostSubject: Re: BHV ENKEL SPLITSEN ALS HEEL BRABANT AANGEHECHT WORDT BIJ BRUXELLES   BHV ENKEL SPLITSEN ALS HEEL BRABANT AANGEHECHT WORDT BIJ BRUXELLES EmptySun Jul 04, 2010 3:42 pm

Ik stel vast dat na de mislukte onderhandelingen, de val van de regering, de tweede Woestijnvis-verkiezing en een tot falen gedoemde (in)formatie mijn voorstel nog steeds het enige haalbare is. Beide partijen moeten water bij de wijn doen - en ook de Duitstaligen in de Rand niet vergeten.
Back to top Go down
Sponsored content





BHV ENKEL SPLITSEN ALS HEEL BRABANT AANGEHECHT WORDT BIJ BRUXELLES Empty
PostSubject: Re: BHV ENKEL SPLITSEN ALS HEEL BRABANT AANGEHECHT WORDT BIJ BRUXELLES   BHV ENKEL SPLITSEN ALS HEEL BRABANT AANGEHECHT WORDT BIJ BRUXELLES Empty

Back to top Go down
 
BHV ENKEL SPLITSEN ALS HEEL BRABANT AANGEHECHT WORDT BIJ BRUXELLES
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Fête "flamande": le drapeau du Brabant unifié a flotté sur l'Hôtel de Ville de Bruxelles - "Vlaams" feest: Brabantse vlag aan Stadhuis Brussel
» Herstel Brabant? Rétablissement du Brabant?
» “Geen enkel uitzicht op een staatshervorming” (het VB zegt het goed ;-) )
» Aucun problème en périphérie - Geen enkel probleem in de rand
» Nummerplaten splitsen ?!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Belgische Unie - Union Belge :: BUB :: Belgique / België / Belgium / Belgien-
Jump to: