Belgische Unie - Union Belge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belgische Unie - Union Belge

Centrumpartij voor nationale eenheid - parti centriste pour l'union nationale.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever

Go down 
+3
BFE
Patrick9310
Belgica
7 posters
AuthorMessage
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever Empty
PostSubject: Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever   Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever EmptyTue Jun 01, 2010 8:17 pm

Parfois, une photo dit plus que mille mots...

Soms zegt een foto meer dan duizend woorden...

Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever 28615_1489036346631_1255624678_1404062_8023956_n
Back to top Go down
Patrick9310




Number of posts : 74
Location : Belgie
Registration date : 2008-12-04

Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever Empty
PostSubject: Re: Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever   Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever EmptyWed Jun 02, 2010 10:52 am

Politiek voeren op een dergelijk manier is heel erg laag bij de grond!!! Typerend voor BUB? voor de franstaligen?

Jullie zouden beter de leugens die madame non verspreidt aan de kaak stellen!! De taalgrens een vergissing??? het zijn wel de franstaligen die destijds die taalgrens geëist hebben om de oprukking van het nederlands tegen te gaan! Nu zitten ze natuurlijk met de gebakken peren. Hoe zegt men dat weer? Als je je ....verbrandt, moet je op de blaren zitten!

Graag objectieve en eerlijke politiek AUB!!!
Back to top Go down
BFE

BFE


Number of posts : 1312
Age : 35
Location : Namuren
Registration date : 2008-11-21

Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever Empty
PostSubject: Re: Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever   Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever EmptyWed Jun 02, 2010 12:12 pm

Belgica wrote:
Parfois, une photo dit plus que mille mots...

Soms zegt een foto meer dan duizend woorden...

Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever 28615_1489036346631_1255624678_1404062_8023956_n

Attention, il va encore porter plainte.
Back to top Go down
http://www.belgeetfierdeletre.over-blog.com
perikles




Number of posts : 1771
Location : Antwerpen
Registration date : 2009-02-11

Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever Empty
PostSubject: Re: Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever   Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever EmptyWed Jun 02, 2010 4:11 pm

Angst, het riekt hier toch naar angst.
Back to top Go down
Patrick9310




Number of posts : 74
Location : Belgie
Registration date : 2008-12-04

Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever Empty
PostSubject: Re: Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever   Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever EmptyWed Jun 02, 2010 9:49 pm

perikles wrote:
Angst, het riekt hier toch naar angst.

niet alleen angst, maar vooral dommigheid en achterlijkheid!! Als dat het belgie is waar we in moeten gaan leven dan hou ik mijn hart vast!!
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever Empty
PostSubject: Re: Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever   Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever EmptyThu Jun 03, 2010 5:00 am

Verhuis dan.
Back to top Go down
VikingMaekel

VikingMaekel


Number of posts : 166
Location : Vlaanderen
Registration date : 2010-03-23

Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever Empty
PostSubject: Re: Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever   Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever EmptyThu Jun 03, 2010 11:13 am

Deze zijn dan toch iets correcter Very Happy

Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever BDW02
Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever BDW01
Back to top Go down
Diogène

Diogène


Number of posts : 1611
Age : 46
Location : Absurdistan
Registration date : 2008-11-26

Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever Empty
PostSubject: Re: Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever   Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever EmptyThu Jun 03, 2010 11:14 am

Over bovenstaande nepfoto heb ik twee bedenkingen:

1° ik vind het allesbehalve grappig en bovendien schadelijk voor het imago van de BUB en diens kartelpartner. Stel dat er iemand van het CDF of een journalist het forum bezoekt... Ook al ben ik een voorstander van onvoorwaardelijke vrijemeningsuiting, deze vorm van humor is gratuit en draagt niets bij tot de tegenargumentatie van BDW's verwerpelijke ideeën. En zoals belgeetfierdeletre stelt, kan BDW een klacht indienen tegen jullie. Of dat hij dit ook doet, betwijfel ik want een proces wegens smaad en laster zou jullie veel publiciteit opleveren en dat kan hij missen als kiespijn. Maar misschien moet dit soort provocaties juist beschouwd worden als een soort mediastunt om in het nieuw en in het beeld te komen, en dat zegt dit helaas veel over het politieke inzicht van de BUB, met alle respect voor de vele leden die zich onbaatzuchtig inzetten tijdens deze campagne...

2° de verontwaardiging van de taalnationalisten en pseudobelgicisten op dit forum vind ik op zijn minst verdacht en selectief! Alles is goed om België en zijn instellingen en zijn verdedigers te kelderen, maar uitschuivers van het Vlaams- en taalnationalisme in het algemeen worden vergoelijkt of met de mantel der liefde bedekt! Of hebben jullie bij het VB geprotesteerd tegen onderstaande karikaturen waar Olivier Maingain afgebeeld wordt als een SA'er of Duits generaal?
Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever 20100626zangstonde
Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever 20081209kaartentafel
Er zijn veel Vlaams-nationale websites waar het FDF en Olivier Maingain vergeleken worden met fascisten, racisten en ander nazi-gespuis, maar de democratische taalnationalisten, waartoe jullie beweren te behoren, zwijgen in alle talen!

Ik verdedig niet het FDF of Maingain, maar men is zeer ongeloofwaardig als men bovenstaande karikatuur bekritiseert en gelijkaardige karikaturen waar Maingain geassimileerd wordt met het nazisme goedpraat…
Back to top Go down
VikingMaekel

VikingMaekel


Number of posts : 166
Location : Vlaanderen
Registration date : 2010-03-23

Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever Empty
PostSubject: Re: Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever   Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever EmptyThu Jun 03, 2010 11:17 am

@Diogène: Uiteraard heb je gelijk, ik heb dan ook geen enkele voeling met het Vlaams Belang. Ik vergelijk ook Maigain niet met het nazisme. Maar ik vind zijn ideeën wel verwerpelijk.
Back to top Go down
Sponsored content





Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever Empty
PostSubject: Re: Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever   Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever Empty

Back to top Go down
 
Le vrai visage de Bart De Wever - Het ware gezicht van Bart de Wever
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» BART DE WEVER SE REPETE
» Bart De Wever gediscrimineerd in de media !
» BART DE WEVER: SLIMSTE MENS ?
» Pierre Mertens v./c. Bart De Wever
» Didier Melin est-il le « Bart De Wever wallon » ?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Belgische Unie - Union Belge :: BUB :: Belgique / België / Belgium / Belgien-
Jump to: