Belgische Unie - Union Belge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belgische Unie - Union Belge

Centrumpartij voor nationale eenheid - parti centriste pour l'union nationale.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Even voorstellen/ je me présente

Go down 
4 posters
AuthorMessage
(l)(d)eBelg(e)

(l)(d)eBelg(e)


Number of posts : 4
Location : Heldergem
Registration date : 2010-09-19

Even voorstellen/ je me présente Empty
PostSubject: Even voorstellen/ je me présente   Even voorstellen/ je me présente EmptySun Sep 19, 2010 11:11 pm

Aangezien ik niet weet waar ik dit kwijt kan, post ik het hier maar even. Ik ben nieuw op het forum en vind dat een voorstelling daar wel bij gepast is.
In het dagelijkse leven sta ik bekend als Ruben, ik ben 17 jaar en woon in Heldergem (een boerengat op 15 km van Aalst).
Ik ben bijna perfect 2-talig, doordat ik in het Frans ben opgevoed door mijn vader en in het Nederlands door mijn moeder. Ik ga dit 2-talig zijn proberen te bewijzen door op dit forum telkens in de 2 talen te posten; mijn Franse schrijfkunsten zijn echter niet zo goed als mijn verbale, dus daarvoor mijn excuses bij voorbaat.
Ik voel me zelf een echte Belg: ik woon nu voor het grootste deel in bij mijn moeder(Vlaanderen), maar om de 2 weken breng ik gedurende het weekend eens een bezoekje bij mijn vader in Henegouwen; ik heb ook een hele tijd in Brussel gewoond en dat maakt mij een échte Belg.
Ik volg de actualiteit (tv, kranten) eigenlijk al sinds mijn 10 jaar en ben dus redelijk goed op de hoogte van wat er op politiek gebied gebeurt, hoewel ik er niet aan twijfel dat heel wat mensen o dit forum een grotere kennis zullen hebben.
De BUB is een partij die op communautair gebied het dichste bij mijn iedeeën aanleunt en daarom vond ik het wel interessant om me op dit forum in te schrijven. Ik ga proberen om het forum elke dag bij te houden en ook zal ik de vorderingen van de partij in het oog houden.
grtz,
Ruben Brandts

omdat ik de indruk heb dat veel hier via Facebook gebeurd laat ik ook maar een visitekaartje achter
https://www.facebook.com/profile.php?id=1586783434#!/profile.php?id=1586783434&ref=ts



Puisque je ne suis pas sur ou poster ce message, je le fais dans cette section ci. Je suis nouveau sur ce forum et je trouve que cela mérite une presentation.
Dans la vie quotidiene, je suis connu sous le nom de Ruben, j'ai 17 ans et j'habite a Heldergem (un petit village a 15 km d'Alost).
Je suis presque parfaitement bilingue parce que j'ai été éduqué en néerlandais par ma mère et en Français par mon père. et je compte bien prouver cela en repondant sur les message dans les 2 langues. Je doit encore apprendre un peu a ecrire correctement en Francais, donc je m'excuse deja a l'avance pour les fautes.
Moi, je me sens un vrai Belge: j'habite chez ma mère en Flandre pour la plupart du temps, mais toute les 2 semaine je visite mon père en Wallonie, dans le hainaut; j'ai hebité A Bruxelles pendant quelque temps aussi et cela a fait de moi un vrai Belge.
J'ai suivi l'actualité depuis mes 10 ans et je suis donc assez bien au courant de ce qui se passe sur le plan politique, mais je ne me fais pas d'illusion, je suis sur que certaines personnes sur ce forum s'y connaissent mieux que moi. Le BUB est un parti qui semble suivre mes idées et c'est por cela que je me suis inscrit sur ce forum. Je vais essayer de lire ce qu'il y as a lire sur ce forum tout les jours et je vais aussi suivre les progrès de ce part.

Ruben Brandts

Puisque j'ai l'impression que des tas de choses se passe par Facebook je laisse ma carte de visite ici.
https://www.facebook.com/profile.php?id=1586783434#!/profile.php?id=1586783434&ref=ts



Last edited by (l)(d)eBelg(e) on Sun Sep 19, 2010 11:54 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
BFE

BFE


Number of posts : 1312
Age : 35
Location : Namuren
Registration date : 2008-11-21

Even voorstellen/ je me présente Empty
PostSubject: Re: Even voorstellen/ je me présente   Even voorstellen/ je me présente EmptySun Sep 19, 2010 11:34 pm

Bienvenue sur notre forum, Ruben. Au fait, pourquoi ce pseudo si bizarre.

Welkom op ons forum, Ruben. Waarom een zo bizar pseudo ?
Back to top Go down
http://www.belgeetfierdeletre.over-blog.com
myckilem
Admin



Number of posts : 331
Location : Liège
Registration date : 2009-05-31

Even voorstellen/ je me présente Empty
PostSubject: Re: Even voorstellen/ je me présente   Even voorstellen/ je me présente EmptySun Sep 19, 2010 11:45 pm

Bienvenu sur le forum,

Welkom op de forum,

Back to top Go down
http://Myckilem.over-blog.com
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

Even voorstellen/ je me présente Empty
PostSubject: Re: Even voorstellen/ je me présente   Even voorstellen/ je me présente EmptySun Sep 19, 2010 11:46 pm

Ah, un Flamand de l'est ! Ah, een Oost-Vlaming ! Welkom, bienvenue, Ruben. Wink
Back to top Go down
(l)(d)eBelg(e)

(l)(d)eBelg(e)


Number of posts : 4
Location : Heldergem
Registration date : 2010-09-19

Even voorstellen/ je me présente Empty
PostSubject: Re: Even voorstellen/ je me présente   Even voorstellen/ je me présente EmptySun Sep 19, 2010 11:50 pm

BFE wrote:
Bienvenue sur notre forum, Ruben. Au fait, pourquoi ce pseudo si bizarre.

Welkom op ons forum, Ruben. Waarom een zo bizar pseudo ?

Ik probeer altijd speciaal te doen :p. Het slaat eigenlijk op de Belg en le Belge. Maar ik begrijp dat het verwarrend overkomt Laughing


J'ai simplement ecrit Belge dans les deux langues: le Belge et de Belg, mais je comprend que ce n'est pas très clair Laughing
Back to top Go down
Sponsored content





Even voorstellen/ je me présente Empty
PostSubject: Re: Even voorstellen/ je me présente   Even voorstellen/ je me présente Empty

Back to top Go down
 
Even voorstellen/ je me présente
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Propositions imbuvales du "clarificateur" - Onaanvaardbare voorstellen van de "verduidelijker"

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Belgische Unie - Union Belge :: BUB :: Varia / Divers / Miscellaneous / Verschiedenes-
Jump to: