Belgische Unie - Union Belge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belgische Unie - Union Belge

Centrumpartij voor nationale eenheid - parti centriste pour l'union nationale.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 vraag; regering aanklagen?

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Neo Belgica

Neo Belgica


Number of posts : 4
Location : Belgica
Registration date : 2011-01-04

vraag; regering aanklagen? Empty
PostSubject: vraag; regering aanklagen?   vraag; regering aanklagen? EmptyTue Jan 04, 2011 9:48 pm

Beste mensen,

Ik heb een vraag... is het volgens de grondwet niet mogelijk alle regeringsleiders af te zetten via de rechter op basis van gebleken onbekwaamheid c.q. schadelijk zijn voor België en haar bevolking? M.a.w. kunnen wij niet een soort vzw oprichten die het Belgische volk vertegenwoordigd en waarvan iedereen lid mag worden, vervolgens advokaten aannemen en via de rechter afzetten van de huidige regering eisen?

Helemaal mooi zou zijn als alle huidige politici het regeren voorgoed ontzegd werd. Beter is het naar mijn idee als er een wet komt dat politici niet langer dan 8 jaar in de regering/politiek mogen zitten om dit soort verouderde onzin op verouderde onzin en zo verder te voorkomen voor de toekomst.

Verse mensen met frisse ideeën, die bij deze tijd passen, hebben we nodig. Nu en in de toekomst.

Verder wil ik iedereen bedanken die zich inzet voor België Smile ik ben blij dat ik niet alleen ben...
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

vraag; regering aanklagen? Empty
PostSubject: Re: vraag; regering aanklagen?   vraag; regering aanklagen? EmptyThu Jan 06, 2011 3:25 pm

Zo simpel is het niet, Neo Belgica, maar de B.U.B. exploreert de piste van een klacht tegen de nationalistische politici (dus vrijwel alle politici die vandaag aan de macht zijn en die verantwoordelijk zijn voor het taalfederalisme).
Back to top Go down
Parcis




Number of posts : 17
Location : L
Registration date : 2010-07-11

vraag; regering aanklagen? Empty
PostSubject: Re: vraag; regering aanklagen?   vraag; regering aanklagen? EmptyThu Jan 06, 2011 4:18 pm

Judicieuse idée ! J'envisage également de porter plainte contre les nationalistes de 1830, ces sectaires qui refusaient le "vivre ensemble", "l'union fait la force !" et ont risqué de faire basculer l'odre européen du traité de Vienne ! Vraiment de vils extrémistes !

A quelle juridiction dois-je m'adresser, amis belgicains ?
Back to top Go down
Neo Belgica

Neo Belgica


Number of posts : 4
Location : Belgica
Registration date : 2011-01-04

vraag; regering aanklagen? Empty
PostSubject: Re: vraag; regering aanklagen?   vraag; regering aanklagen? EmptyThu Jan 06, 2011 8:43 pm

Ik had nooit de verwachting dat iets simpel was beste Belgica.
Maar wat kunnen wij effectief doen?

Merci Parcis pour votre réponse Smile
Back to top Go down
Sponsored content





vraag; regering aanklagen? Empty
PostSubject: Re: vraag; regering aanklagen?   vraag; regering aanklagen? Empty

Back to top Go down
 
vraag; regering aanklagen?
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» vlaamse regering werkt beter dan de federale regering
» Goede vraag van DS
» Nieuwe nutteloze regering
» Maingain wil af van taalgroepen in de Brusselse regering
» debattechniek van de flaminganten: de vraag ontwijken

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Belgische Unie - Union Belge :: BUB :: Belgique / België / Belgium / Belgien-
Jump to: