Belgische Unie - Union Belge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belgische Unie - Union Belge

Centrumpartij voor nationale eenheid - parti centriste pour l'union nationale.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Een stok zoeken om de hond mee te slaan

Go down 
3 posters
AuthorMessage
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

Een stok zoeken om de hond mee te slaan Empty
PostSubject: Een stok zoeken om de hond mee te slaan   Een stok zoeken om de hond mee te slaan EmptyWed Nov 26, 2008 4:37 pm

Quote :
Het Davidsfonds schijnt er geen probleem mee te hebben dat een neo-nazi op de Ijzerbedevaart in 2004 (en ongetwijfeld ook de jaren erna) zijn spandoek vlak naast hun kraampje plaatst. Ongelooflijk eigenlijk.

Le Davidsfonds ne voit pas d'inconvénient à ce qu'un néo-nazi étale son calicot juste à côté du stand de l'éditeur au pèlerinage de l'Yser en 2004 (et sans doute encore les années après). Incroyable tout de même?

Ik hoop dat er binnenkort geen foto's gemaakt worden van mij terwijl ik id buurt sta van één of ander duister individu (waar ik mss nog niet eens weet van heb).

Bovendien schakelt u neo-nazi gelijk met Oos-fronders, wat ONGELOOFLIJK simplistisch is. Uiteraard zijn sommige oud-oostfronters neo-nazi. Maar het merendeel ging ginder vechten als katholieke boerenjongen tegen het goddeloze communisme. Vlaanderen was idd meer katholiek dan andere streken en in Vlaanderen ronselde de Kerk (!!!) actief voor het oostfront.
Indien mensen met deze ideologie en deze voorkennis gingen vechten aan het oost-front, vraag ik mij af wat daar mis met is? Achteraf is het makkelijk praten...
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

Een stok zoeken om de hond mee te slaan Empty
PostSubject: Re: Een stok zoeken om de hond mee te slaan   Een stok zoeken om de hond mee te slaan EmptySat Dec 06, 2008 7:17 am

Alweer wordt de collaboratie met NS-Duitsland goedgepraat.
Back to top Go down
RADIKAAL




Number of posts : 270
Location : BELGISTAN
Registration date : 2008-11-23

Een stok zoeken om de hond mee te slaan Empty
PostSubject: Re: Een stok zoeken om de hond mee te slaan   Een stok zoeken om de hond mee te slaan EmptySat Dec 06, 2008 11:35 pm

Ja, dadelijk gaat hier nog beweerd worden dat het allemaal niet zo erg was want 'de Führer had het ook nie gemakkelijk'. Rolling Eyes
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

Een stok zoeken om de hond mee te slaan Empty
PostSubject: Re: Een stok zoeken om de hond mee te slaan   Een stok zoeken om de hond mee te slaan EmptySat Dec 06, 2008 11:37 pm

PATRIOT wrote:
Ja, dadelijk gaat hier nog beweerd worden dat het allemaal niet zo erg was want 'de Führer had het ook nie gemakkelijk'. Rolling Eyes

Nou, zo makkelijk had die het toch niet Wink

De flaminganten zijn uiteraard wel verantwoordelijk voor de holocaust en andere genocides. Zeer erg dat ze dat nog vergoeilijken.
Back to top Go down
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

Een stok zoeken om de hond mee te slaan Empty
PostSubject: Re: Een stok zoeken om de hond mee te slaan   Een stok zoeken om de hond mee te slaan EmptyMon Dec 08, 2008 12:18 pm

Bruno, wie niets van geschiedenis kent, kan beter zwijgen ;-).

Indien u de Vlaams-nationalisten verantwoordelijk acht voor de genocide, schrijft u dat best op eigen rekening.

Dat geen enkele wetenschappelijke studie hieromtrent gelezen hebt, maakt u hier echter mee duidelijk.
Mij geen probleem, het schaadt alleen uw eigen persoon.

Quote :
Ja, dadelijk gaat hier nog beweerd worden dat het allemaal niet zo erg was want 'de Führer had het ook nie gemakkelijk'.
U kent blijkbaar niets van de problematiek. Mij geen probleem, maar reageer er dan aub niet op. U maakt zz belachelijk.
De genocide is één van de zwartste momenten uit de geschiedenis. Wie hiervoor verantwoordelijk is? Hierover zijn massa's papers, studies en werken geschreven, waarvan ik er zéér veel doorworsteld heb. Mss dat jullie dat beter ook zouden doen, vooraleer hier kinderlijke reacties neer te schrijven.

Bruno: dat jij de genocide wil GEBRUIKEN om een eigen methodiek op te bouwen, vind ik een schande. De genocide is een pijnlijke gebeurtenis in de geschiedenis van de mensheid, waaruit men moet leren en wat men nooit mag vergeten.

Hier ging het echter over Oost-fronters, niet over een genocide. Indien u een beetje geschiedkundige kennis (oa. over de methodiek) hebt, zou u mijn redenering uit mijn eerste reactie moeten kunnen volgen. Dan zou u niet afkomen met zo een kinderlijke reactie.
Back to top Go down
Sponsored content





Een stok zoeken om de hond mee te slaan Empty
PostSubject: Re: Een stok zoeken om de hond mee te slaan   Een stok zoeken om de hond mee te slaan Empty

Back to top Go down
 
Een stok zoeken om de hond mee te slaan
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» de stok in het hoenderhok
» Sarkozy: "Als ik geen president was, zou ik op je muil slaan"

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Belgische Unie - Union Belge :: BUB :: Belgique / België / Belgium / Belgien-
Jump to: