Belgische Unie - Union Belge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belgische Unie - Union Belge

Centrumpartij voor nationale eenheid - parti centriste pour l'union nationale.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Lora Nivesse (UF) houdt van Maingain

Go down 
AuthorMessage
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

Lora Nivesse (UF) houdt van Maingain Empty
PostSubject: Lora Nivesse (UF) houdt van Maingain   Lora Nivesse (UF) houdt van Maingain EmptyWed Apr 29, 2009 10:25 pm

Misschien een ideetje voor de kiezers van "Vlaams"-Brabant. Lora is Nederlandstalige.

HET NIEUWSBLAD

Kleindochter van oud-burgemeester Cortois op Franstalige UF-lijst

KRAAINEM - Lora Nivesse, de kleindochter van Willy Cortois, zal bij de verkiezingen voor het Vlaams Parlement kandidaat zijn op een Franstalige lijst.

De 20-jarige kleindochter van voormalig kamerlid en burgemeester van Vilvoorde Willy Cortois (Open VLD), Lora Nivesse, zal bij de verkiezingen voor het Vlaams Parlement kandidaat zijn op de Franstalige eenheidslijst Union des Francophones (UF).

Nivesse is momenteel ondervoorzitter van Jeunes MR, de jongerenafdeling van de MR. Met haar overstap een tijd geleden van Open VLD naar MR, en haar deelname aan de verkiezingen op de UF-lijst, wil Nivesse protesteren tegen de niet-benoeming van de burgemeesters in de drie faciliteitengemeenten.

'Ik kom op tegen een Vlaanderen dat zich helemaal in zichzelf keert, geen openheid toont naar andere culturen en vooral niet naar Franstaligen toe. Men wil absoluut alle Franstaligen weg', stelde Nivesse, die in Kraainem woont, in het programma Talk Elections op RTL.

Cortois zelf is er nog niet uit of hij op zijn kleindochter zal stemmen. 'Mijn politiek verstand zegt mij nooit op een Franstalige UF-lijst te stemmen. Het is echter de vraag of ik het kan maken niet op mijn kleindochter te stemmen. Ik had moeite met haar overstap naar MR en had het liever anders gezien. We hebben daarover tevergeefs gediscussieerd', besluit Cortois. (wtk)


http://www.rtlinfo.be/rtl/news/article/237532/--Lora+Nivesse+(UF)+:+Je+suis+n%C3%A9erlandophone+et+jaime+Olivier+Maingain
Back to top Go down
 
Lora Nivesse (UF) houdt van Maingain
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» N-VA NOEMT MAINGAIN EEN BENDELEIDER - LA N-VA APPELLE MAINGAIN UN CHEF DE BANDE
» Maingain wordt beter - Maingain s'améliore
» Maingain zegt het goed ! Maingain le dit bien !
» VB houdt van België en Europa !
» MAINGAIN KELDERT BHV-ILLUSIES: mooi !

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Belgische Unie - Union Belge :: BUB :: Belgique / België / Belgium / Belgien-
Jump to: