| Decroo zegt het eens goed | |
|
|
Author | Message |
---|
Belgica Admin
Number of posts : 5604 Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM Registration date : 2008-11-19
| Subject: Decroo zegt het eens goed Thu Sep 03, 2009 5:49 pm | |
| Zijn ziekte is blijkbaar niet alleen een nadeel. Het heeft hem ook aan het denken gezet. De Croo vs. N-VA
Intussen poneerde Kamerlid Herman De Croo (Open Vld) in Het Laatste Nieuws, naar aanleiding van de nieuwe single van Clouseau dat het nationalisme bij de jonge generatie dood en begraven is. "Geert Bourgeois en co mogen het gerust weten: hun zware bottines zijn nostalgie", stelde De Croo. | |
|
| |
Pleimion
Number of posts : 290 Age : 40 Location : De Westhoek Registration date : 2009-07-02
| Subject: Re: Decroo zegt het eens goed Thu Sep 03, 2009 6:20 pm | |
| Ik geloof dat je niet al te best vertrouwd bent met het gedachtegoed van Herman De Croo. Was ik van jullie, ik zou mijn potentiële medestanders toch iets vriendelijker toespreken dan dat ergerlijke paternalistische toontje van je. | |
|
| |
Belgica Admin
Number of posts : 5604 Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM Registration date : 2008-11-19
| Subject: Re: Decroo zegt het eens goed Thu Sep 03, 2009 7:50 pm | |
| De vraag is of hij hier gelijk heeft of niet en daar zwijg je natuurlijk weer eens over. | |
|
| |
Renaat
Number of posts : 832 Location : Brugge Registration date : 2009-08-25
| Subject: Re: Decroo zegt het eens goed Thu Sep 03, 2009 8:01 pm | |
| De Croo (70 jaar)is al heel zijn leven in de politiek en hij heeft er nog nooit iets serieus gedaan! | |
|
| |
Olivier
Number of posts : 198 Location : Jalhay Registration date : 2008-12-06
| Subject: Re: Decroo zegt het eens goed Thu Sep 03, 2009 8:31 pm | |
| - Quote :
- en hij heeft er nog nooit iets serieus gedaan!
C'est parce que tu n'y connais rien. Son nom est même écrit dans certaines gares | |
|
| |
tiboo
Number of posts : 1160 Age : 38 Location : westmalle Registration date : 2008-11-21
| Subject: Re: Decroo zegt het eens goed Thu Sep 03, 2009 9:07 pm | |
| - Quote :
- C'est parce que tu n'y connais rien. Son nom est même écrit dans certaines gares
Zijn naam en gezicht laten zien, is dan ook enige waar hij goed in is... Naam van koning staat ook overal geschreven, zijn verdienste is anders ook zéér beperkt :-). Mocht u mij niet geloven, kijk naar documentaire van federale verkiezingen van 6 jaar geleden. Daar neemt hij camera's mee om te laten zien wat zijn politiek is: van mosselfeest naar BBQ en terug. | |
|
| |
Pleimion
Number of posts : 290 Age : 40 Location : De Westhoek Registration date : 2009-07-02
| Subject: Re: Decroo zegt het eens goed Thu Sep 03, 2009 9:57 pm | |
| - Belgica wrote:
- De vraag is of hij hier gelijk heeft of niet en daar zwijg je natuurlijk weer eens over.
Ik heb wel wat beters te doen dan me druk maken met wat een Vlaamse artiest al dan niet zingt. | |
|
| |
Jean de Nivelles
Number of posts : 1050 Location : Nivelles - département de la Dyle - France Registration date : 2008-12-11
| Subject: Re: Decroo zegt het eens goed Fri Sep 04, 2009 12:08 am | |
| - tiboo wrote:
- Daar neemt hij camera's mee om te laten zien wat zijn politiek is: van mosselfeest naar BBQ en terug.
Mais ça c'est que font tous les politiciens belges. Regardez pourquoi Daerden récolte autant de voix pour le PS: parce qu'il boit des pintes à toutes occasions avec ses électeurs. Punt aan de lijn. | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: Decroo zegt het eens goed | |
| |
|
| |
| Decroo zegt het eens goed | |
|