Belgische Unie - Union Belge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belgische Unie - Union Belge

Centrumpartij voor nationale eenheid - parti centriste pour l'union nationale.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Referendum Lange Wapper

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

Referendum Lange Wapper Empty
PostSubject: Referendum Lange Wapper   Referendum Lange Wapper EmptyFri Sep 25, 2009 12:59 pm

Dit dossier intrigeert me meer en meer. Niet zozeer om de inhoud (een brug blijft een brug), maar wel om alles wat er rond hangt.

Zo heb ik de indruk dat er in dit land alleen nog serieus kan gedebatteerd worden over bruggen en hoofddoeken. Ja, ja, zo laag zijn "we" gevallen.

En dan nog. De voorzitter van vereniging tegen de brug kwam gisteren op Radio 1 vertellen dat zij gediscrimineerd werden "omdat de verdedigers van de brug veel meer geld hebben en dus er dus meer naar hen geluisterd wordt dan naar de tegenstanders."

De B.U.B. is net dezelfde mening toegedaan. Alleen mogen wij dat nooit op de radio zeggen, laat staan dat er naar ons geluisterd wordt door diezelfde media.

Twee maten en twee gewichten.

Maar toch ben ik blij dat een referendum hier nog mogelijk is. Vandaag over een brug, morgen misschien over de onzalige staatshervormingen. Er is nog hoop in de nationalistische particratie VlaWalloBru. Wink
Back to top Go down
perikles




Number of posts : 1771
Location : Antwerpen
Registration date : 2009-02-11

Referendum Lange Wapper Empty
PostSubject: Re: Referendum Lange Wapper   Referendum Lange Wapper EmptyFri Sep 25, 2009 2:26 pm

Belgica wrote:
Dit dossier intrigeert me meer en meer. Niet zozeer om de inhoud (een brug blijft een brug), maar wel om alles wat er rond hangt.

Zo heb ik de indruk dat er in dit land alleen nog serieus kan gedebatteerd worden over bruggen en hoofddoeken. Ja, ja, zo laag zijn "we" gevallen.

En dan nog. De voorzitter van vereniging tegen de brug kwam gisteren op Radio 1 vertellen dat zij gediscrimineerd werden "omdat de verdedigers van de brug veel meer geld hebben en dus er dus meer naar hen geluisterd wordt dan naar de tegenstanders."

De B.U.B. is net dezelfde mening toegedaan. Alleen mogen wij dat nooit op de radio zeggen, laat staan dat er naar ons geluisterd wordt door diezelfde media.

Twee maten en twee gewichten.

Maar toch ben ik blij dat een referendum hier nog mogelijk is. Vandaag over een brug, morgen misschien over de onzalige staatshervormingen. Er is nog hoop in de nationalistische particratie VlaWalloBru. Wink

Ik woon in Antwerpen en overal zie je affiches tegen de brug. Ademloos is enorm dogmatisch ... die brug wordt weggestemd, maar je voelt nu al dat de Vlaamse regering niet anders kan dan die brug er zetten.

Er wordt in dit land wel degelijk over een staatshervorming gedebateerd en blijkbaar vinden jullie tegenstanders (in BUB jargon vijanden) dat jullie bevoordeeld worden.

http://www.vvb.org/actueel/141/31045
Back to top Go down
 
Referendum Lange Wapper
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Referendum Lange Wapper
» LANGE WAPPER: "ANTWERPENAREN, BETAAL HET ZELF !
» Lange Wapper: DE SPLITSING VAN "VLAANDEREN"
» Open VLD voor referendum over voorbije staatshervormingen?
» Gemeenschapsdialoog op de lange baan geschoven

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Belgische Unie - Union Belge :: BUB :: Belgique / België / Belgium / Belgien-
Jump to: