| NOTITIES MBT DE VLAAMS-NATIONALISTEN | |
|
|
Author | Message |
---|
Bruno
Number of posts : 3228 Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België ! Registration date : 2008-11-23
| Subject: NOTITIES MBT DE VLAAMS-NATIONALISTEN Wed Dec 02, 2009 9:38 pm | |
| | |
|
| |
Renaat
Number of posts : 832 Location : Brugge Registration date : 2009-08-25
| Subject: Re: NOTITIES MBT DE VLAAMS-NATIONALISTEN Wed Dec 02, 2009 11:12 pm | |
| Zoals de fascisten van het VNV enz. op de vertoonde foto's, verkondigen de BUB'ers op deze site wat ze willen: een greep naar de macht, een staatsgreep, opruimen van alle tegenstanders... Er wordt in de BUB niet niet geredeneerd, alleen dag na dag gescholden. op de verantwoordelijke, door de Belgen verkozen politici, op de burgers die anders denken dan dit zichzelf "Belgen" noemende zootje ongerief!
Maar bij elke verkiezing blijkt dat de echte patriotten, de tolerante, vrijheidslievende, sociaalvoelende en democratische Belgen niets van ze moeten hebben! | |
|
| |
Rechtsuit
Number of posts : 102 Location : Antwerpen Registration date : 2009-11-21
| Subject: Re: NOTITIES MBT DE VLAAMS-NATIONALISTEN Thu Dec 03, 2009 1:15 am | |
| - Renaat wrote:
- Zoals de fascisten van het VNV enz. op de vertoonde foto's, verkondigen de BUB'ers op deze site wat ze willen: een greep naar de macht, een staatsgreep, opruimen van alle tegenstanders... Er wordt in de BUB niet niet geredeneerd, alleen dag na dag gescholden. op de verantwoordelijke, door de Belgen verkozen politici, op de burgers die anders denken dan dit zichzelf "Belgen" noemende zootje ongerief!
Maar bij elke verkiezing blijkt dat de echte patriotten, de tolerante, vrijheidslievende, sociaalvoelende en democratische Belgen niets van ze moeten hebben! Met uw soort gaat op een dag - binnen het wettelijk kader - afgerekend worden, dat geef ik je op een briefje. Stuk stront. | |
|
| |
Diogène
Number of posts : 1611 Age : 47 Location : Absurdistan Registration date : 2008-11-26
| Subject: Re: NOTITIES MBT DE VLAAMS-NATIONALISTEN Thu Dec 03, 2009 1:20 am | |
| - Rechtsuit wrote:
- Met uw soort gaat op een dag - binnen het wettelijk kader - afgerekend worden, dat geef ik je op een briefje. Stuk stront.
Rechtsuit blijkt een kloon te zijn van Bruno Ik sta eens te meer versteld dat de BUB-leiding niet optreedt... | |
|
| |
Renaat
| Subject: Re: NOTITIES MBT DE VLAAMS-NATIONALISTEN Thu Dec 03, 2009 2:02 am | |
| - Rechtsuit wrote:
- Renaat wrote:
- Zoals de fascisten van het VNV enz. op de vertoonde foto's, verkondigen de BUB'ers op deze site wat ze willen: een greep naar de macht, een staatsgreep, opruimen van alle tegenstanders... Er wordt in de BUB niet niet geredeneerd, alleen dag na dag gescholden. op de verantwoordelijke, door de Belgen verkozen politici, op de burgers die anders denken dan dit zichzelf "Belgen" noemende zootje ongerief!
Maar bij elke verkiezing blijkt dat de echte patriotten, de tolerante, vrijheidslievende, sociaalvoelende en democratische Belgen niets van ze moeten hebben! Met uw soort gaat op een dag - binnen het wettelijk kader - afgerekend worden, dat geef ik je op een briefje. Stuk stront. De echte patriotten, de tolerante, vrijheidslievende, sociaalvoelende en democratische Belgen zullen er wel voor zorgen dat U nooit de kans daartoe krijgt! | |
|
| |
Rechtsuit
| Subject: Re: NOTITIES MBT DE VLAAMS-NATIONALISTEN Thu Dec 03, 2009 3:30 am | |
| - Renaat wrote:
- Rechtsuit wrote:
- Renaat wrote:
Maar bij elke verkiezing blijkt dat de echte patriotten, de tolerante, vrijheidslievende, sociaalvoelende en democratische Belgen niets van ze moeten hebben! Met uw soort gaat op een dag - binnen het wettelijk kader - afgerekend worden, dat geef ik je op een briefje. Stuk stront. De echte patriotten, de tolerante, vrijheidslievende, sociaalvoelende en democratische Belgen zullen er wel voor zorgen dat U nooit de kans daartoe krijgt! Gij moet zwijgen, smerige volksverrader. | |
|
| |
Rechtsuit
| Subject: Re: NOTITIES MBT DE VLAAMS-NATIONALISTEN Thu Dec 03, 2009 3:30 am | |
| - Diogène wrote:
- Rechtsuit wrote:
- Met uw soort gaat op een dag - binnen het wettelijk kader - afgerekend worden, dat geef ik je op een briefje. Stuk stront.
Rechtsuit blijkt een kloon te zijn van Bruno
Ik sta eens te meer versteld dat de BUB-leiding niet optreedt... Ik ben "kloon" van niemand, snul. | |
|
| |
Bourla Louis
Number of posts : 385 Location : Appartement avec vue sur mer - 1.000 €/mois charges comprises avec garage sauf Juillet et Août. Registration date : 2009-09-19
| Subject: Re: NOTITIES MBT DE VLAAMS-NATIONALISTEN Thu Dec 03, 2009 12:43 pm | |
| FC Brugge - Royal Antwerp FC : 0-0 tot nu toe | |
|
| |
Renaat
| |
| |
Sponsored content
| Subject: Re: NOTITIES MBT DE VLAAMS-NATIONALISTEN | |
| |
|
| |