Belgische Unie - Union Belge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belgische Unie - Union Belge

Centrumpartij voor nationale eenheid - parti centriste pour l'union nationale.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN?

Go down 
+6
tiboo
jp
Belgica
pieter2009
Jacob Peyt
Bruno
10 posters
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? Empty
PostSubject: HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN?   HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? EmptyMon Feb 15, 2010 8:19 pm

Hoeveel jobs gaat een splitsing van BHV opleveren?

Hoeveel minder doden op treinsporen tussen Halle en Leuven?
Back to top Go down
Jacob Peyt




Number of posts : 75
Location : Pangaea
Registration date : 2010-02-12

HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? Empty
PostSubject: Re: HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN?   HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? EmptyMon Feb 15, 2010 8:33 pm

Bruno wrote:
Hoeveel minder doden op treinsporen tussen Halle en Leuven?

Dit is de schaamte voorbij. Hopelijk hebben alle journalisten die dit forum bezoeken, gelezen wat voor een platvloerse opportunist u wel bent.
Back to top Go down
pieter2009




Number of posts : 41
Location : brussel
Registration date : 2009-12-23

HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? Empty
PostSubject: Re: HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN?   HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? EmptyMon Feb 15, 2010 8:45 pm

Bruno wrote:
Hoeveel jobs gaat een splitsing van BHV opleveren?

Hoeveel minder doden op treinsporen tussen Halle en Leuven?

Spreekt u hier in naam van de BUB, inclusief uw voorzitter meester Van De Cauter?
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? Empty
PostSubject: Re: HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN?   HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? EmptyMon Feb 15, 2010 9:38 pm

Wat Bruno hier terecht wil duidelijk maken, is dat flaminganten zich niet bekommeren om jobs, veiligheid of doden en gekwetsten, maar wel uitsluitend om hun eigen nationalistische waanbeelden. Niet wij hebben voor de huidige institutionele ramp gezorgd, maar wel jullie en jullie handlangers. Elke politicus die nu nog een woord over BHV wil zeggen, zou van schaamte te grond in moeten zinken en de namen van alle slachtoffers van buiten moeten leren. Voor deze ramp en andere zoals de vervuiling van de Zenne is de hele politiek en het federalisme verantwoordelijk. Het federalisme is een crimineel en dodelijk systeem dat onmiddellijk moet afgeschaft worden als u en uw trawanten ook maar een sikkepit om deze slachtoffers geven !
Back to top Go down
pieter2009




Number of posts : 41
Location : brussel
Registration date : 2009-12-23

HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? Empty
PostSubject: Re: HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN?   HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? EmptyMon Feb 15, 2010 9:42 pm

Belgica wrote:
Wat Bruno hier terecht wil duidelijk maken, is dat flaminganten zich niet bekommeren om jobs, veiligheid of doden en gekwetsten, maar wel uitsluitend om hun eigen nationalistische waanbeelden. Niet wij hebben voor de huidige institutionele ramp gezorgd, maar wel jullie en jullie handlangers. Elke politicus die nu nog een woord over BHV wil zeggen, zou van schaamte te grond in moeten zinken en de namen van alle slachtoffers van buiten moeten leren. Voor deze ramp en andere zoals de vervuiling van de Zenne is de hele politiek en het federalisme verantwoordelijk. Het federalisme is een crimineel en dodelijk systeem dat onmiddellijk moet afgeschaft worden als u en uw trawanten ook maar een sikkepit om deze slachtoffers geven !

Ik herhaal mijn vraag...
Back to top Go down
Jacob Peyt




Number of posts : 75
Location : Pangaea
Registration date : 2010-02-12

HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? Empty
PostSubject: Re: HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN?   HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? EmptyMon Feb 15, 2010 10:08 pm

Belgica wrote:
Wat Bruno hier terecht wil duidelijk maken, is dat flaminganten zich niet bekommeren om jobs, veiligheid of doden en gekwetsten, maar wel uitsluitend om hun eigen nationalistische waanbeelden.

"Doden en gekwetsten", is dat een federale of een regionale bevoegdheid?

Quote :
Niet wij hebben voor de huidige institutionele ramp gezorgd, maar wel jullie en jullie handlangers. Elke politicus die nu nog een woord over BHV wil zeggen, zou van schaamte te grond in moeten zinken en de namen van alle slachtoffers van buiten moeten leren. Voor deze ramp en andere zoals de vervuiling van de Zenne is de hele politiek en het federalisme verantwoordelijk. Het federalisme is een crimineel en dodelijk systeem dat onmiddellijk moet afgeschaft worden als u en uw trawanten ook maar een sikkepit om deze slachtoffers geven !

U weet niet wat schaamte is. De slachtoffers zijn nog niet geidentificeerd en u staat al in hun lijken te pikken. En wie zijn toch die "uw" en "jullie" waar u het over heeft? Het is werkelijk ziek hoe u deze ramp misbruikt.
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? Empty
PostSubject: Re: HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN?   HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? EmptyMon Feb 15, 2010 11:56 pm

Het zou toch goed zijn om te weten hoeveel jobs een splitsing van BHV zal opleveren, hoe de criminaliteit erdoor zal dalen, hoeveel mensenlevens op wegen en spoorwegen aldus gespaard zullen worden en hoe de vervuiling erdoor zal verminderen.
Back to top Go down
jp




Number of posts : 373
Age : 34
Location : antwerpen
Registration date : 2009-06-01

HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? Empty
PostSubject: Re: HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN?   HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? EmptyTue Feb 16, 2010 12:04 am

Bruno wrote:
Het zou toch goed zijn om te weten hoeveel jobs een splitsing van BHV zal opleveren, hoe de criminaliteit erdoor zal dalen, hoeveel mensenlevens op wegen en spoorwegen aldus gespaard zullen worden en hoe de vervuiling erdoor zal verminderen.

en dus is bhv allemaal de schuld van flamiganten? Ik dacht toch dat het grondwettelijk hof ons verplichte om het op te lossen. Als de grondwet al niet meer belangrijk is in belgie is het ook wel ver gekomen. Kunnen we er evengoed direct een einde aan maken.
ook al is bhv maar een symbooldossier, toch moet opgelost worden, en dit ongeluk(hoe erg het ook is) veranderd daar niets aan.


Last edited by jp on Tue Feb 16, 2010 12:16 am; edited 2 times in total
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? Empty
PostSubject: Re: HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN?   HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? EmptyTue Feb 16, 2010 12:14 am

jp wrote:
Bruno wrote:
Het zou toch goed zijn om te weten hoeveel jobs een splitsing van BHV zal opleveren, hoe de criminaliteit erdoor zal dalen, hoeveel mensenlevens op wegen en spoorwegen aldus gespaard zullen worden en hoe de vervuiling erdoor zal verminderen.

en dus is bhv allemaal de schuld van flamiganten? Ik dacht toch dat het grondwettelijk hof ons verplichte om het op te lossen. En als de grondwet al niet meer belangrijk is in belgie is het ook wel ver gekomen.

Geen antwoord op mijn vraag.
Back to top Go down
jp




Number of posts : 373
Age : 34
Location : antwerpen
Registration date : 2009-06-01

HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? Empty
PostSubject: Re: HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN?   HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? EmptyTue Feb 16, 2010 12:19 am

Bruno wrote:
jp wrote:
Bruno wrote:
Het zou toch goed zijn om te weten hoeveel jobs een splitsing van BHV zal opleveren, hoe de criminaliteit erdoor zal dalen, hoeveel mensenlevens op wegen en spoorwegen aldus gespaard zullen worden en hoe de vervuiling erdoor zal verminderen.

en dus is bhv allemaal de schuld van flamiganten? Ik dacht toch dat het grondwettelijk hof ons verplichte om het op te lossen. En als de grondwet al niet meer belangrijk is in belgie is het ook wel ver gekomen.

Geen antwoord op mijn vraag.

bhv is een grondwettelijk probleem. En voor zover ik weet is de grondwet belangrijk, als men deze niet respecteert dan heeft het land (belgie) een probleem. Dus dit probleem moet opgelost worden, het trein ongeluk veranderd daar niets aan.
maar dat u van de slachtoffers gebruik maakt om uw groot gelijk te halen inzak bhv vind ik eerijk gezegd ziek.


Last edited by jp on Tue Feb 16, 2010 12:28 am; edited 3 times in total
Back to top Go down
Jacob Peyt




Number of posts : 75
Location : Pangaea
Registration date : 2010-02-12

HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? Empty
PostSubject: Re: HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN?   HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? EmptyTue Feb 16, 2010 12:23 am

Bruno wrote:
Het zou toch goed zijn om te weten hoeveel jobs een splitsing van BHV zal opleveren, hoe de criminaliteit erdoor zal dalen, hoeveel mensenlevens op wegen en spoorwegen aldus gespaard zullen worden en hoe de vervuiling erdoor zal verminderen.

Vertel liever eens hoeveel media-aandacht u met dit soort absurde redeneringen denkt te vergaren.
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? Empty
PostSubject: Re: HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN?   HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? EmptyTue Feb 16, 2010 12:39 am

Maar dat is UW probleem toch niet ! Je hebt er echt moeite mee bij de les te blijven en niet persoonlijk te worden. Rolling Eyes
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? Empty
PostSubject: Re: HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN?   HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? EmptyTue Feb 16, 2010 12:40 am

jp wrote:
Bruno wrote:
jp wrote:
Bruno wrote:
Het zou toch goed zijn om te weten hoeveel jobs een splitsing van BHV zal opleveren, hoe de criminaliteit erdoor zal dalen, hoeveel mensenlevens op wegen en spoorwegen aldus gespaard zullen worden en hoe de vervuiling erdoor zal verminderen.

en dus is bhv allemaal de schuld van flamiganten? Ik dacht toch dat het grondwettelijk hof ons verplichte om het op te lossen. En als de grondwet al niet meer belangrijk is in belgie is het ook wel ver gekomen.

Geen antwoord op mijn vraag.

bhv is een grondwettelijk probleem. En voor zover ik weet is de grondwet belangrijk, als men deze niet respecteert dan heeft het land (belgie) een probleem. Dus dit probleem moet opgelost worden, het trein ongeluk veranderd daar niets aan.
maar dat u van de slachtoffers gebruik maakt om uw groot gelijk te halen inzak bhv vind ik eerijk gezegd ziek.

Sinds wanneer is de Belgische grondwet voor Vlaams-nationalisten belangrijk? Dit is toch hypocriete nonsens !
Back to top Go down
Jacob Peyt




Number of posts : 75
Location : Pangaea
Registration date : 2010-02-12

HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? Empty
PostSubject: Re: HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN?   HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? EmptyTue Feb 16, 2010 12:45 am

Belgica wrote:
Maar dat is UW probleem toch niet !

Wie wordt er hier persoonlijk?

Quote :
Je hebt er echt moeite mee bij de les te blijven en niet persoonlijk te worden. Rolling Eyes

Wat is de les? Dat een grondwettelijk probleem een treinbotsing heeft veroorzaakt? Dat een kiesarrondissement dodelijk is? Dat u een lijkenpikker bent die van geen ophouden weet?
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? Empty
PostSubject: Re: HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN?   HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? EmptyTue Feb 16, 2010 5:13 am

Jacob Peyt wrote:
Belgica wrote:
Maar dat is UW probleem toch niet !

Wie wordt er hier persoonlijk?

Quote :
Je hebt er echt moeite mee bij de les te blijven en niet persoonlijk te worden. Rolling Eyes

Wat is de les? Dat een grondwettelijk probleem een treinbotsing heeft veroorzaakt? Dat een kiesarrondissement dodelijk is? Dat u een lijkenpikker bent die van geen ophouden weet?

Kan u nu eindelijk eens uitleggen hoe de splitsing van BHV tegemoet gaat komen aan meer veiligheid op onze spoorwegen? Ik hoor al jaren gezever over BHV en hoe belangrijk die splitsing wel is. Wel, hoe gaat die dan dat veiligheidsprobleem oplossen?
Back to top Go down
pieter2009




Number of posts : 41
Location : brussel
Registration date : 2009-12-23

HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? Empty
PostSubject: Re: HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN?   HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? EmptyTue Feb 16, 2010 9:53 am

Bruno wrote:
Jacob Peyt wrote:
Belgica wrote:
Maar dat is UW probleem toch niet !

Wie wordt er hier persoonlijk?

Quote :
Je hebt er echt moeite mee bij de les te blijven en niet persoonlijk te worden. Rolling Eyes

Wat is de les? Dat een grondwettelijk probleem een treinbotsing heeft veroorzaakt? Dat een kiesarrondissement dodelijk is? Dat u een lijkenpikker bent die van geen ophouden weet?

Kan u nu eindelijk eens uitleggen hoe de splitsing van BHV tegemoet gaat komen aan meer veiligheid op onze spoorwegen? Ik hoor al jaren gezever over BHV en hoe belangrijk die splitsing wel is. Wel, hoe gaat die dan dat veiligheidsprobleem oplossen?

Beste Bruno, Wie heeft ooit beweerd dat de splitsing van BHV de veiligheid van de spoorwegen zou verbeteren? Net zoals ze de wereldvrede niet zal verbeteren noch ons gezonder zal maken. Bizarre redeneringen maakt u. Er moet een oplossing voor BHV komen omdat dit zo beslist is door het Grondwettelijk Hof. Voorstanders van de splitsing hebben daar hun argumenten voor (die u ongetwijfeld kent indien u met de problematiek bezig bent, net zoals ik de uwe ken). Denkt u dat het een goed argument is om voor een rechter aan te halen dat u uw boete om door het rode licht te rijden niet zal betalen omdat BHV niet gesplitst is?
Back to top Go down
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? Empty
PostSubject: Re: HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN?   HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? EmptyTue Feb 16, 2010 10:27 am

Nogmaals: degoutante politieke recuperatie, DEGOUTANT.

Maar om uw zelfgenoegzaamheid een beetje te milderen, mss toch een antwoord geven.
Als een 10de van de groteske investeringen in de stations van Antwerpen en Luik (hier door B&B bejubeld, toont nogmaals aan hoe schijnheilig en kortzichtig ze zijn) geïnvesteerd was in veiligheid, zou deze ramp mss niet gebeurd zijn. Indien jullie vonden dat treinverkeer niet veilig genoeg was, hadden jullie VOOOOOOOR de ramp moeten klagen, en niet achteraf. En al zeker niet de loftrompet opsteken voor deze federale instelling die prachtige en dure gebouwen neerzette.
Bovendien werkt de NMBS héééél inefficiënt. Ik neem trein in Leuven en antwerpen wekelijks. Zelden of nooit dat de apparaten om tickets te kopen werken. Meestal is het papier op, of werken ze simpelweg niet. NOchtans, kostenbesparing is eenvoudig: 10 automaten plus één begeleider (soort zelfkassa), ipv nu 1 automaat per tien biljetverkopers.
En als laatste: Wallonië is minder dicht bevolkt, en heeft dus veel hogere vaste kosten in verhouding tot de reizigers. Indien het gesplitst mocht worden, komt Vlaanderen daar beter mee uit de bus.

Bovendien vind ik dit geen hoofdzaak, de splitsing van NMBS. Mag voor mij gerust als laatste gebeuren, al vind ik het beleid SUPERslecht.
Back to top Go down
BFE

BFE


Number of posts : 1312
Age : 35
Location : Namuren
Registration date : 2008-11-21

HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? Empty
PostSubject: Re: HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN?   HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? EmptyTue Feb 16, 2010 1:39 pm

Leterme in "Le Soir": "Van belang is dat het Arrest van het Arbitragehof oplegt een oplossing te vinden, niet noodzakelijk een splitsing, maar een oplossing".
Back to top Go down
http://www.belgeetfierdeletre.over-blog.com
pieter2009




Number of posts : 41
Location : brussel
Registration date : 2009-12-23

HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? Empty
PostSubject: Re: HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN?   HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? EmptyTue Feb 16, 2010 1:41 pm

belgeetfierdeletre wrote:
Leterme in "Le Soir": "Van belang is dat het Arrest van het Arbitragehof oplegt een oplossing te vinden, niet noodzakelijk een splitsing, maar een oplossing".

Heb ik dan iets anders beweerd?
Back to top Go down
jp




Number of posts : 373
Age : 34
Location : antwerpen
Registration date : 2009-06-01

HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? Empty
PostSubject: Re: HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN?   HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? EmptyTue Feb 16, 2010 3:15 pm

belgeetfierdeletre wrote:
Leterme in "Le Soir": "Van belang is dat het Arrest van het Arbitragehof oplegt een oplossing te vinden, niet noodzakelijk een splitsing, maar een oplossing".
niemand die hier heeft beweert dat de oplossing alleen maar een splitsing is...
Back to top Go down
jp




Number of posts : 373
Age : 34
Location : antwerpen
Registration date : 2009-06-01

HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? Empty
PostSubject: Re: HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN?   HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? EmptyTue Feb 16, 2010 3:23 pm

Belgica wrote:
jp wrote:
Bruno wrote:
jp wrote:
Bruno wrote:
Het zou toch goed zijn om te weten hoeveel jobs een splitsing van BHV zal opleveren, hoe de criminaliteit erdoor zal dalen, hoeveel mensenlevens op wegen en spoorwegen aldus gespaard zullen worden en hoe de vervuiling erdoor zal verminderen.

en dus is bhv allemaal de schuld van flamiganten? Ik dacht toch dat het grondwettelijk hof ons verplichte om het op te lossen. En als de grondwet al niet meer belangrijk is in belgie is het ook wel ver gekomen.

Geen antwoord op mijn vraag.

bhv is een grondwettelijk probleem. En voor zover ik weet is de grondwet belangrijk, als men deze niet respecteert dan heeft het land (belgie) een probleem. Dus dit probleem moet opgelost worden, het trein ongeluk veranderd daar niets aan.
maar dat u van de slachtoffers gebruik maakt om uw groot gelijk te halen inzak bhv vind ik eerijk gezegd ziek.

Sinds wanneer is de Belgische grondwet voor Vlaams-nationalisten belangrijk? Dit is toch hypocriete nonsens !
ik vind de grondwet belangrijk en zolang die geldig is, moet die gerespecteerd worden. Maar in de grondwet staat ook een procedure om de grondwet aan te passen (met een 2/3 meerderheid). Dus voorstellen doen waar men die beter kan vernaderen mag is dus niet hypocriet.


Last edited by jp on Tue Feb 16, 2010 7:53 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? Empty
PostSubject: Re: HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN?   HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? EmptyTue Feb 16, 2010 6:02 pm

pieter2009 wrote:
Bruno wrote:
Jacob Peyt wrote:
Belgica wrote:
Maar dat is UW probleem toch niet !

Wie wordt er hier persoonlijk?

Quote :
Je hebt er echt moeite mee bij de les te blijven en niet persoonlijk te worden. Rolling Eyes

Wat is de les? Dat een grondwettelijk probleem een treinbotsing heeft veroorzaakt? Dat een kiesarrondissement dodelijk is? Dat u een lijkenpikker bent die van geen ophouden weet?

Kan u nu eindelijk eens uitleggen hoe de splitsing van BHV tegemoet gaat komen aan meer veiligheid op onze spoorwegen? Ik hoor al jaren gezever over BHV en hoe belangrijk die splitsing wel is. Wel, hoe gaat die dan dat veiligheidsprobleem oplossen?

Beste Bruno, Wie heeft ooit beweerd dat de splitsing van BHV de veiligheid van de spoorwegen zou verbeteren? Net zoals ze de wereldvrede niet zal verbeteren noch ons gezonder zal maken. Bizarre redeneringen maakt u. Er moet een oplossing voor BHV komen omdat dit zo beslist is door het Grondwettelijk Hof. Voorstanders van de splitsing hebben daar hun argumenten voor (die u ongetwijfeld kent indien u met de problematiek bezig bent, net zoals ik de uwe ken). Denkt u dat het een goed argument is om voor een rechter aan te halen dat u uw boete om door het rode licht te rijden niet zal betalen omdat BHV niet gesplitst is?

Ik merk dat voor de Vlaams-nationalisten en hun politici het schrijven van manifesten, het houden van betogingen, discussies van 150 dagen over een staatshervormingen, wekelijkse eisen voor nieuwe bevoegdheden voor de deelstaten zeer belangrijk vinden. De energie die daarin gestoken wordt, is blijkbaar niet de moeite om te investeren in het redden van mensenlevens.
Back to top Go down
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? Empty
PostSubject: Re: HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN?   HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? EmptyTue Feb 16, 2010 6:50 pm

Doe aub niet zo hypocriet. 6 maanden geleden was u vol lof over het nieuwe station van antwerpen, het station van Laken, het station van Tervuren, het station van Luik... Een 10de van die kost had hoogstwaarschijnlijk deze ramp kunnen voorkomen.

De NMBS krijgt meer dan voldoende middelen, maar gebruikt ze fout. Typisch voor een maatschappij die de wafelijzerpolitiek predikt.

Klokkenluiders zijn overigens mensen die VOORAF iets aan het licht brengen, niet diegenen die achteraf schaamteloos proberen om politiek te recuperen.
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? Empty
PostSubject: Re: HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN?   HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? EmptyTue Feb 16, 2010 7:01 pm

Wij hebben het federalisme al LANG een gevaar voor de veiligheid genoemd . Iedereen die nu nog dit systeem (of separatisme) verdedigt is een ordinaire terrorist.

klik hier
Back to top Go down
Jacob Peyt




Number of posts : 75
Location : Pangaea
Registration date : 2010-02-12

HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? Empty
PostSubject: Re: HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN?   HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? EmptyTue Feb 16, 2010 7:16 pm

Bruno wrote:
Iedereen die nu nog dit systeem (of separatisme) verdedigt is een ordinaire terrorist.

Pardon? Dit systeem is bij de grondwet geregeld. Ik zie dan ook niet in hoe u voorstanders van het federalisme kunt vergelijken met criminelen. Wat ik wel zie, is dat uw absurd ongenuanceerde standpunten weinig kiezers weten te overtuigen.
Back to top Go down
Sponsored content





HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? Empty
PostSubject: Re: HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN?   HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN? Empty

Back to top Go down
 
HOE GAAT DE SPLITSING VAN BHV TREINRAMPEN TEGENHOUDEN?
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Dehaene gaat voor vierdubbele splitsing
» Vlaams-nationalisten willen economie tegenhouden
» Haatcampagne N-VA gaat voort
» België gaat imago oppoetsen
» OPEN VLD gaat resoluut voor grote staatshervorming

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Belgische Unie - Union Belge :: BUB :: Belgique / België / Belgium / Belgien-
Jump to: