Belgische Unie - Union Belge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belgische Unie - Union Belge

Centrumpartij voor nationale eenheid - parti centriste pour l'union nationale.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Jan Peumans maakt brokken

Go down 
+2
tiboo
Belgica
6 posters
AuthorMessage
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

Jan Peumans maakt brokken Empty
PostSubject: Jan Peumans maakt brokken   Jan Peumans maakt brokken EmptyTue Apr 20, 2010 2:15 pm

Oei, wat gebeurt er nu ?! De pantoffelheld van het overbodig Vlaemsch parlement is met zijn brommer tegen een auto geknald ! Over de schade aan de auto wordt er natuurlijk niets gezegd. Als Prins Filip dit zou doen, zou de hele flamingantische sekte en zijn media op zijn kop staan en de afschaffing van het koningshuis vragen. Mogen we dan nu de afschaffing van het "Vlaams" parlement vragen?

DE STANDAARD

Jan Peumans rijdt met scooter tegen auto

* dinsdag 20 april 2010, 10u52
*
* Auteur: res

RIEMST - Na Kris Peeters' val van zijn paard heeft ook Jan Peumans (N-VA) een buiteling gemaakt. In zijn thuisgemeente Riemst ontving de voorzitter van het Vlaamse Parlement minister Hilde Crevits (CD&V).

Toen hij op de parking van het gemeentehuis voor een ritje op een scooter kroop, knalde Peumans tegen de achterkant van een geparkeerde auto aan. Hij raakte niet gewond, maar was wel zichtbaar geschrokken
.
Back to top Go down
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

Jan Peumans maakt brokken Empty
PostSubject: Re: Jan Peumans maakt brokken   Jan Peumans maakt brokken EmptyTue Apr 20, 2010 7:07 pm

Klein kind.

Iedereen heeft wel eens een accident, wat dat met het koningshuis te maken heeft, is iedereen hier TOTAAL onduidelijk... Ik vraag mij af of u een karikatuur van uzelf aan het maken bent, of u zz serieus neemt?
Back to top Go down
Jo




Number of posts : 427
Location : Assebroek
Registration date : 2010-03-29

Jan Peumans maakt brokken Empty
PostSubject: Re: Jan Peumans maakt brokken   Jan Peumans maakt brokken EmptyTue Apr 20, 2010 7:27 pm

Alleen pubers vinden ongevallen die anderen overkomen grappig...
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

Jan Peumans maakt brokken Empty
PostSubject: Re: Jan Peumans maakt brokken   Jan Peumans maakt brokken EmptyWed Apr 21, 2010 6:14 am

Quid inderdaad als Prins Filip dit zou doen?
Back to top Go down
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

Jan Peumans maakt brokken Empty
PostSubject: Re: Jan Peumans maakt brokken   Jan Peumans maakt brokken EmptyWed Apr 21, 2010 11:34 am

Indien mensen problemen hebben met het feit dat Peumans een accident heeft gehad met zijn scooter, hebben ze de mogelijkheid om niet (meer) op hem te stemmen.

Indien prins Filip dit doet, bestaat die mogelijkheid niet.

Dat jullie dergelijke (kinderachtige) vragen durven stellen, toont aan dat jullie geen enkel begrip hebben van de notie democratie.
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

Jan Peumans maakt brokken Empty
PostSubject: Re: Jan Peumans maakt brokken   Jan Peumans maakt brokken EmptyWed Apr 21, 2010 11:38 am

Ik bleef hier nochtans volledig in de trant van jullie idiote berichtgeving over Prins Filip en het koningshuis.
Back to top Go down
Jo




Number of posts : 427
Location : Assebroek
Registration date : 2010-03-29

Jan Peumans maakt brokken Empty
PostSubject: Re: Jan Peumans maakt brokken   Jan Peumans maakt brokken EmptyWed Apr 21, 2010 11:41 am

Er plezier aan beleven dat iemand een ongeval overkomt, dat is kannibalisme!
Back to top Go down
Free Belgium




Number of posts : 279
Location : Onze mooie kust
Registration date : 2009-06-29

Jan Peumans maakt brokken Empty
PostSubject: Re: Jan Peumans maakt brokken   Jan Peumans maakt brokken EmptyWed Apr 21, 2010 11:48 am

Belgica wrote:
Ik bleef hier nochtans volledig in de trant van jullie idiote berichtgeving over Prins Filip en het koningshuis.

Kan u een concreet voorbeeld geven van die 'idiote berichtgeving'?
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

Jan Peumans maakt brokken Empty
PostSubject: Re: Jan Peumans maakt brokken   Jan Peumans maakt brokken EmptyWed Apr 21, 2010 12:12 pm

Vraag eens aan de N-VA en het VB. Ik denk dat ze er u tonnen voorbeelden van kunnen geven. Vraag en passant ook een lidkaart aan.
Back to top Go down
Free Belgium




Number of posts : 279
Location : Onze mooie kust
Registration date : 2009-06-29

Jan Peumans maakt brokken Empty
PostSubject: Re: Jan Peumans maakt brokken   Jan Peumans maakt brokken EmptyWed Apr 21, 2010 12:22 pm

Belgica wrote:
Vraag eens aan de N-VA en het VB. Ik denk dat ze er u tonnen voorbeelden van kunnen geven. Vraag en passant ook een lidkaart aan.

Wederom kan u een beschuldiging niet hard maken....
En waarom reageert u overigens zo vijandig op een eenvoudige vraag?

Ik hoef geen lidkaart van VB of N-VA, IK ben een échte belgicist....
Back to top Go down
Jo




Number of posts : 427
Location : Assebroek
Registration date : 2010-03-29

Jan Peumans maakt brokken Empty
PostSubject: Re: Jan Peumans maakt brokken   Jan Peumans maakt brokken EmptyWed Apr 21, 2010 1:01 pm

Belgica wrote:
Vraag eens aan de N-VA en het VB. Ik denk dat ze er u tonnen voorbeelden van kunnen geven. Vraag en passant ook een lidkaart aan.

Geeft toch zelf maar eens een voorbeeld !
Back to top Go down
Diogène

Diogène


Number of posts : 1611
Age : 46
Location : Absurdistan
Registration date : 2008-11-26

Jan Peumans maakt brokken Empty
PostSubject: Re: Jan Peumans maakt brokken   Jan Peumans maakt brokken EmptyWed Apr 21, 2010 5:48 pm

Free Belgium wrote:
Ik hoef geen lidkaart van VB of N-VA, IK ben een échte belgicist....
Afgaande op uw interventies heb ik niet die indruk. Mag ik u vragen wat uw invulling is van het belgicisme?
Back to top Go down
Free Belgium




Number of posts : 279
Location : Onze mooie kust
Registration date : 2009-06-29

Jan Peumans maakt brokken Empty
PostSubject: Re: Jan Peumans maakt brokken   Jan Peumans maakt brokken EmptyWed Apr 21, 2010 8:26 pm

Diogène wrote:
Free Belgium wrote:
Ik hoef geen lidkaart van VB of N-VA, IK ben een échte belgicist....
Afgaande op uw interventies heb ik niet die indruk. Mag ik u vragen wat uw invulling is van het belgicisme?

Kan u mij een concreet voorbeeld geven van deze 'niet-belgischgezinde interventies'?
Back to top Go down
Free Belgium




Number of posts : 279
Location : Onze mooie kust
Registration date : 2009-06-29

Jan Peumans maakt brokken Empty
PostSubject: Re: Jan Peumans maakt brokken   Jan Peumans maakt brokken EmptyWed Apr 21, 2010 8:41 pm

Diogène wrote:
Free Belgium wrote:
Ik hoef geen lidkaart van VB of N-VA, IK ben een échte belgicist....
Afgaande op uw interventies heb ik niet die indruk. Mag ik u vragen wat uw invulling is van het belgicisme?

Voorts verwijs ik u graag naar deze post: https://newbub.bbactif.com/belgique-belgie-belgium-belgien-f1/waalse-ratten-t1529.htm#17571
Back to top Go down
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

Jan Peumans maakt brokken Empty
PostSubject: Re: Jan Peumans maakt brokken   Jan Peumans maakt brokken EmptyThu Apr 22, 2010 11:36 am

Quote :
Ik bleef hier nochtans volledig in de trant van jullie idiote berichtgeving over Prins Filip en het koningshuis.
Nogmaals: veel spek heeft u niet gegeten van de notie democratie.
Back to top Go down
Sponsored content





Jan Peumans maakt brokken Empty
PostSubject: Re: Jan Peumans maakt brokken   Jan Peumans maakt brokken Empty

Back to top Go down
 
Jan Peumans maakt brokken
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Boze Peumans gooit Belgische studenten buiten / Peumans en colère jette des étudiants belges
» Peumans (N-VA) raadt aan zich bij de B.U.B. aan te sluiten - Peumans (N-VA) conseille de rejoindre le B.U.B.
» De leugens van Peumans
» VLAAMS BELANG MAAKT PROPAGANDA VOOR B.U.B. !
» Peumans moet geband worden

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Belgische Unie - Union Belge :: BUB :: Belgique / België / Belgium / Belgien-
Jump to: