| Jan Peumans maakt brokken | |
|
|
Author | Message |
---|
Belgica Admin
Number of posts : 5604 Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM Registration date : 2008-11-19
| Subject: Jan Peumans maakt brokken Tue Apr 20, 2010 2:15 pm | |
| Oei, wat gebeurt er nu ?! De pantoffelheld van het overbodig Vlaemsch parlement is met zijn brommer tegen een auto geknald ! Over de schade aan de auto wordt er natuurlijk niets gezegd. Als Prins Filip dit zou doen, zou de hele flamingantische sekte en zijn media op zijn kop staan en de afschaffing van het koningshuis vragen. Mogen we dan nu de afschaffing van het "Vlaams" parlement vragen?
DE STANDAARD
Jan Peumans rijdt met scooter tegen auto
* dinsdag 20 april 2010, 10u52 * * Auteur: res
RIEMST - Na Kris Peeters' val van zijn paard heeft ook Jan Peumans (N-VA) een buiteling gemaakt. In zijn thuisgemeente Riemst ontving de voorzitter van het Vlaamse Parlement minister Hilde Crevits (CD&V).
Toen hij op de parking van het gemeentehuis voor een ritje op een scooter kroop, knalde Peumans tegen de achterkant van een geparkeerde auto aan. Hij raakte niet gewond, maar was wel zichtbaar geschrokken. | |
|
| |
tiboo
Number of posts : 1160 Age : 38 Location : westmalle Registration date : 2008-11-21
| Subject: Re: Jan Peumans maakt brokken Tue Apr 20, 2010 7:07 pm | |
| Klein kind.
Iedereen heeft wel eens een accident, wat dat met het koningshuis te maken heeft, is iedereen hier TOTAAL onduidelijk... Ik vraag mij af of u een karikatuur van uzelf aan het maken bent, of u zz serieus neemt? | |
|
| |
Jo
Number of posts : 427 Location : Assebroek Registration date : 2010-03-29
| Subject: Re: Jan Peumans maakt brokken Tue Apr 20, 2010 7:27 pm | |
| Alleen pubers vinden ongevallen die anderen overkomen grappig... | |
|
| |
Bruno
Number of posts : 3228 Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België ! Registration date : 2008-11-23
| Subject: Re: Jan Peumans maakt brokken Wed Apr 21, 2010 6:14 am | |
| Quid inderdaad als Prins Filip dit zou doen? | |
|
| |
tiboo
Number of posts : 1160 Age : 38 Location : westmalle Registration date : 2008-11-21
| Subject: Re: Jan Peumans maakt brokken Wed Apr 21, 2010 11:34 am | |
| Indien mensen problemen hebben met het feit dat Peumans een accident heeft gehad met zijn scooter, hebben ze de mogelijkheid om niet (meer) op hem te stemmen.
Indien prins Filip dit doet, bestaat die mogelijkheid niet.
Dat jullie dergelijke (kinderachtige) vragen durven stellen, toont aan dat jullie geen enkel begrip hebben van de notie democratie. | |
|
| |
Belgica Admin
Number of posts : 5604 Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM Registration date : 2008-11-19
| Subject: Re: Jan Peumans maakt brokken Wed Apr 21, 2010 11:38 am | |
| Ik bleef hier nochtans volledig in de trant van jullie idiote berichtgeving over Prins Filip en het koningshuis. | |
|
| |
Jo
| Subject: Re: Jan Peumans maakt brokken Wed Apr 21, 2010 11:41 am | |
| Er plezier aan beleven dat iemand een ongeval overkomt, dat is kannibalisme! | |
|
| |
Free Belgium
Number of posts : 279 Location : Onze mooie kust Registration date : 2009-06-29
| Subject: Re: Jan Peumans maakt brokken Wed Apr 21, 2010 11:48 am | |
| - Belgica wrote:
- Ik bleef hier nochtans volledig in de trant van jullie idiote berichtgeving over Prins Filip en het koningshuis.
Kan u een concreet voorbeeld geven van die 'idiote berichtgeving'? | |
|
| |
Belgica Admin
| Subject: Re: Jan Peumans maakt brokken Wed Apr 21, 2010 12:12 pm | |
| Vraag eens aan de N-VA en het VB. Ik denk dat ze er u tonnen voorbeelden van kunnen geven. Vraag en passant ook een lidkaart aan. | |
|
| |
Free Belgium
| Subject: Re: Jan Peumans maakt brokken Wed Apr 21, 2010 12:22 pm | |
| - Belgica wrote:
- Vraag eens aan de N-VA en het VB. Ik denk dat ze er u tonnen voorbeelden van kunnen geven. Vraag en passant ook een lidkaart aan.
Wederom kan u een beschuldiging niet hard maken.... En waarom reageert u overigens zo vijandig op een eenvoudige vraag? Ik hoef geen lidkaart van VB of N-VA, IK ben een échte belgicist.... | |
|
| |
Jo
| Subject: Re: Jan Peumans maakt brokken Wed Apr 21, 2010 1:01 pm | |
| - Belgica wrote:
- Vraag eens aan de N-VA en het VB. Ik denk dat ze er u tonnen voorbeelden van kunnen geven. Vraag en passant ook een lidkaart aan.
Geeft toch zelf maar eens een voorbeeld ! | |
|
| |
Diogène
Number of posts : 1611 Age : 47 Location : Absurdistan Registration date : 2008-11-26
| Subject: Re: Jan Peumans maakt brokken Wed Apr 21, 2010 5:48 pm | |
| - Free Belgium wrote:
- Ik hoef geen lidkaart van VB of N-VA, IK ben een échte belgicist....
Afgaande op uw interventies heb ik niet die indruk. Mag ik u vragen wat uw invulling is van het belgicisme? | |
|
| |
Free Belgium
| Subject: Re: Jan Peumans maakt brokken Wed Apr 21, 2010 8:26 pm | |
| - Diogène wrote:
- Free Belgium wrote:
- Ik hoef geen lidkaart van VB of N-VA, IK ben een échte belgicist....
Afgaande op uw interventies heb ik niet die indruk. Mag ik u vragen wat uw invulling is van het belgicisme? Kan u mij een concreet voorbeeld geven van deze 'niet-belgischgezinde interventies'? | |
|
| |
Free Belgium
| Subject: Re: Jan Peumans maakt brokken Wed Apr 21, 2010 8:41 pm | |
| | |
|
| |
tiboo
| Subject: Re: Jan Peumans maakt brokken Thu Apr 22, 2010 11:36 am | |
| - Quote :
- Ik bleef hier nochtans volledig in de trant van jullie idiote berichtgeving over Prins Filip en het koningshuis.
Nogmaals: veel spek heeft u niet gegeten van de notie democratie. | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: Jan Peumans maakt brokken | |
| |
|
| |
| Jan Peumans maakt brokken | |
|