Belgische Unie - Union Belge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belgische Unie - Union Belge

Centrumpartij voor nationale eenheid - parti centriste pour l'union nationale.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 De leugens van Peumans

Go down 
+3
Diogène
Belgica
RADIKAAL
7 posters

Kan Peumans aanblijven als "parlements"voorzitter?
Ja, het is toegestaan te liegen als dat het einddoel van een Vlaams snertrepubliekje dient.
De leugens van Peumans Vote_lcap33%De leugens van Peumans Vote_rcap
 33% [ 2 ]
Ja, maar hij moet wel zijn verontschuldigingen aanbieden aan het Belgische volk voor zijn schandalige leugens.
De leugens van Peumans Vote_lcap0%De leugens van Peumans Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Neen, deze leugenaar moet uit zijn ambt ontheven worden.
De leugens van Peumans Vote_lcap67%De leugens van Peumans Vote_rcap
 67% [ 4 ]
Total Votes : 6
 

AuthorMessage
RADIKAAL




Number of posts : 270
Location : BELGISTAN
Registration date : 2008-11-23

De leugens van Peumans Empty
PostSubject: De leugens van Peumans   De leugens van Peumans EmptyThu Sep 16, 2010 7:41 pm

http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20100916_001

Quote :
De vermoedelijke dader van de aanval op Peumans ontkent formeel dat hij hem heeft geslagen. 'Er is een woordenwisseling geweest, maar er zijn geen slagen uitgedeeld', zegt Robert Liebens, militant van de organisatie Action Fouronnaise (AF), aan de krant <a href="http://www.sudpresse.be/regions/liege/2010-09-16/jan-peumans-agresse-de-la-pure-invention-811226.shtml">La Meuse</a>.

'Ik ging mijn wagen zondagavond rond 17.30 uur oppikken nadat ik een feest had verlaten. Op dat moment hoorde ik achter mij iemand in het Nederlands zeggen dat de Action Fouronnaise een organisatie van idioten is. Ik heb me omgedraaid en ik heb meteen Jan Peumans herkend die aan het praten was met zijn echtgenote', zegt Liebens.

Woordenwisseling

'Ik heb hem gevraagd waarom hij dat zei en het kwam inderdaad tot een woordenwisseling. Op een bepaald moment wilde zijn echtgenote mij slaan met haar paraplu. Die heb ik kunnen tegenhouden. Maar dat is het enige gebaar dat ik heb gemaakt', zo legt hij uit. Volgens Liebens blaast Peumans de feiten op om er 'politiek profijt' uit te halen.

Kan Peumans nog blijven functioneren na zijn misdadige en staatsgevaarlijke leugens?
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

De leugens van Peumans Empty
PostSubject: Re: De leugens van Peumans   De leugens van Peumans EmptyThu Sep 16, 2010 8:07 pm

Ik heb maar voor de eerste mogelijkheid gestemd omdat ik een optie mis: de totale afschaffing van alle Vlaemsche (en dus anti-Belgische) instellingen.
Back to top Go down
Diogène

Diogène


Number of posts : 1611
Age : 46
Location : Absurdistan
Registration date : 2008-11-26

De leugens van Peumans Empty
PostSubject: Re: De leugens van Peumans   De leugens van Peumans EmptyThu Sep 16, 2010 8:55 pm

Het is wel een feit dat Peumans de sporen van slagen droeg na de agressie. Nogmaals: dit is het werk van de politie en het gerecht!
Back to top Go down
Boorman




Number of posts : 161
Location : -
Registration date : 2010-07-08

De leugens van Peumans Empty
PostSubject: Re: De leugens van Peumans   De leugens van Peumans EmptyThu Sep 16, 2010 9:27 pm

Belgica wrote:
Ik heb maar voor de eerste mogelijkheid gestemd omdat ik een optie mis: de totale afschaffing van alle Vlaemsche (en dus anti-Belgische) instellingen.

Hoe kan een door de grondwet in het leven geroepen instelling nu anti-Belgisch zijn? Voor de rest is dit een waardeloos topic - geen wonder dat u het niet in uw eigen naam durft opstarten.
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

De leugens van Peumans Empty
PostSubject: Re: De leugens van Peumans   De leugens van Peumans EmptyFri Sep 17, 2010 3:08 am

Onmogelijke poll. Vlaams Parlement dient gewoon afgeschaft te worden. Peumans in den bak.
Back to top Go down
Boorman




Number of posts : 161
Location : -
Registration date : 2010-07-08

De leugens van Peumans Empty
PostSubject: Re: De leugens van Peumans   De leugens van Peumans EmptyFri Sep 17, 2010 11:16 am

Bruno wrote:
Peumans in den bak.

Op beschuldiging waarvan? Het uitoefenen van een door de grondwet in het leven geroepen functie?
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

De leugens van Peumans Empty
PostSubject: Re: De leugens van Peumans   De leugens van Peumans EmptyFri Sep 17, 2010 11:19 am

Complotteren tegen België, het zaaien van haat tussen de Belgen en het onderhouden van een anti-humanistisch taalapartheidsysteem.
Back to top Go down
Boorman




Number of posts : 161
Location : -
Registration date : 2010-07-08

De leugens van Peumans Empty
PostSubject: Re: De leugens van Peumans   De leugens van Peumans EmptyFri Sep 17, 2010 11:46 am

Belgica wrote:
Complotteren tegen België, het zaaien van haat tussen de Belgen en het onderhouden van een anti-humanistisch taalapartheidsysteem.

Allemaal omdat hij - ik herhaal het nog eens - een door de grondwet in het leven geroepen functie bekleedt?
Back to top Go down
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

De leugens van Peumans Empty
PostSubject: Re: De leugens van Peumans   De leugens van Peumans EmptyFri Sep 17, 2010 12:12 pm

Haha, de pot verwijt de ketel.

Peumans = democratisch en nooit ook maar enigszins in opspraak gekomen bij gerecht (ik dacht nochtans dat er racismewetten waren). En heeft een doktersbewijs (ook mee in het complot betrokken waarschijnlijk? Very Happy Very Happy Very Happy )

UB (en heel het zootje dat eraanhangt) = bende gefrustreerde mensen die zelf nazistisch zijn (hoe verklaart men anders zulk taalgebruik?). IQ<80, leeftijd<12?

De woorden die jullie hier neertypen zijn mensonwaardig. Mocht ik het gehoord hebben (het staat hier neergeschreven) zou ik nog kunnen denken dat het uit andere lichaamsopeningen gekomen is dan jullie mond.
Back to top Go down
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

De leugens van Peumans Empty
PostSubject: Re: De leugens van Peumans   De leugens van Peumans EmptyFri Sep 17, 2010 12:17 pm

Indrukwekkende poll bovendien: 5 deelnemers, waarvan de voorzitter en zijn schoothondje.

De UB bloeit als nooit tevoren :-).
Back to top Go down
RADIKAAL




Number of posts : 270
Location : BELGISTAN
Registration date : 2008-11-23

De leugens van Peumans Empty
PostSubject: Re: De leugens van Peumans   De leugens van Peumans EmptySat Sep 18, 2010 3:40 am

Trap het dan af hé. Rolling Eyes
Back to top Go down
PC




Number of posts : 486
Location : Antwerpen
Registration date : 2010-07-02

De leugens van Peumans Empty
PostSubject: Re: De leugens van Peumans   De leugens van Peumans EmptySat Sep 18, 2010 11:03 am

Mooi, mooi, pleiten voor het vervolgen van democratisch verkozen mandatarissen, pleiten voor het vervolgen van andersdenkenden, in het partijprogramma inscrhijven van voorstellen die rechtstreeks tegen de mensenrechten indruisen, pleiten voor het afschaffen van de democratie door een machtsgreep van een niet-verkozen staatshoofd... allemaal politieke voorstellen van onze geachte Bubers die ik hier de afgelopen maanden heb kunnen lezen. Het is nu wel duidelijk dat de Bub een fascistische partij is...
Back to top Go down
Sponsored content





De leugens van Peumans Empty
PostSubject: Re: De leugens van Peumans   De leugens van Peumans Empty

Back to top Go down
 
De leugens van Peumans
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Boze Peumans gooit Belgische studenten buiten / Peumans en colère jette des étudiants belges
» Peumans (N-VA) raadt aan zich bij de B.U.B. aan te sluiten - Peumans (N-VA) conseille de rejoindre le B.U.B.
» De BUB verspreidt leugens
» Peumans, le spécial
» Jan Peumans maakt brokken

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Belgische Unie - Union Belge :: BUB :: Belgique / België / Belgium / Belgien-
Jump to: