Bruno, wie niets van geschiedenis kent, kan beter zwijgen ;-).
Indien u de Vlaams-nationalisten verantwoordelijk acht voor de genocide, schrijft u dat best op eigen rekening.
Dat geen enkele wetenschappelijke studie hieromtrent gelezen hebt, maakt u hier echter mee duidelijk.
Mij geen probleem, het schaadt alleen uw eigen persoon.
- Quote :
- Ja, dadelijk gaat hier nog beweerd worden dat het allemaal niet zo erg was want 'de Führer had het ook nie gemakkelijk'.
U kent blijkbaar niets van de problematiek. Mij geen probleem, maar reageer er dan aub niet op. U maakt zz belachelijk.
De genocide is één van de zwartste momenten uit de geschiedenis. Wie hiervoor verantwoordelijk is? Hierover zijn massa's papers, studies en werken geschreven, waarvan ik er zéér veel doorworsteld heb. Mss dat jullie dat beter ook zouden doen, vooraleer hier kinderlijke reacties neer te schrijven.
Bruno: dat jij de genocide wil GEBRUIKEN om een eigen methodiek op te bouwen, vind ik een schande. De genocide is een pijnlijke gebeurtenis in de geschiedenis van de mensheid, waaruit men moet leren en wat men nooit mag vergeten.
Hier ging het echter over Oost-fronters, niet over een genocide. Indien u een beetje geschiedkundige kennis (oa. over de methodiek) hebt, zou u mijn redenering uit mijn eerste reactie moeten kunnen volgen. Dan zou u niet afkomen met zo een kinderlijke reactie.