Belgische Unie - Union Belge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belgische Unie - Union Belge

Centrumpartij voor nationale eenheid - parti centriste pour l'union nationale.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Sarkozy: "Als ik geen president was, zou ik op je muil slaan"

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

Sarkozy: "Als ik geen president was, zou ik op je muil slaan" Empty
PostSubject: Sarkozy: "Als ik geen president was, zou ik op je muil slaan"   Sarkozy: "Als ik geen president was, zou ik op je muil slaan" EmptyFri Jan 22, 2010 3:08 am

bron: www.hln.be

Sarkozy: "Als ik geen president was, zou ik op je muil slaan"

Beide kemphanen in een fotomontage tegenover elkaar.
Nicolas Sarkozy kan het beledigen niet laten. Nadat het Franse staatshoofd eerder al een man op een landbouwbeurs 'sukkelaar' noemde, richtte hij ditmaal zijn pijlen op de controversiële journalist Marc-Olivier Fogiel. "Als ik geen president was, zou ik je op je muil slaan", kreeg die naar zijn hoofd geslingerd.

Wat er gebeurd was? Wel, op 9 december kreeg komiek Dominique Farrugia van Sarkozy het ereteken van het Legioen (de hoogste en belangrijkste Franse nationale onderscheiding; nvdr) overhandigd. Fogiel liep daar ook rond en met hem had Sarkozy nog een eitje te pellen. Enkele dagen eerder had de journalist het immers gewaagd om aan Carla Bruni te vragen of ze Sarkozy ook gekozen zou hebben als hij geen president was. Er volgde een woordenwisseling tussen beide heren, waarbij het staatshoofd dus deze dreigende woorden eruit gefloept zou hebben.

Voor de volledigheid: die Fogiel is zelf ook allesbehalve een heilig boontje. In 2005 had hij een ronduit racistisch sms'je verstuurd naar de Frans-Kameroense komiek Dieudonné en twee jaar na elkaar werd hij door het Franse publiek verkozen tot onsympathiekste presentator. (svm)
22/01/10 00u11
Back to top Go down
Cedric Vloemans

Cedric Vloemans


Number of posts : 394
Age : 42
Location : BXL
Registration date : 2008-11-30

Sarkozy: "Als ik geen president was, zou ik op je muil slaan" Empty
PostSubject: Re: Sarkozy: "Als ik geen president was, zou ik op je muil slaan"   Sarkozy: "Als ik geen president was, zou ik op je muil slaan" EmptyMon Jan 25, 2010 11:59 am

Bruno wrote:
bron: www.hln.be

Sarkozy: "Als ik geen president was, zou ik op je muil slaan"

Beide kemphanen in een fotomontage tegenover elkaar.
Nicolas Sarkozy kan het beledigen niet laten. Nadat het Franse staatshoofd eerder al een man op een landbouwbeurs 'sukkelaar' noemde, richtte hij ditmaal zijn pijlen op de controversiële journalist Marc-Olivier Fogiel. "Als ik geen president was, zou ik je op je muil slaan", kreeg die naar zijn hoofd geslingerd.

Wat er gebeurd was? Wel, op 9 december kreeg komiek Dominique Farrugia van Sarkozy het ereteken van het Legioen (de hoogste en belangrijkste Franse nationale onderscheiding; nvdr) overhandigd. Fogiel liep daar ook rond en met hem had Sarkozy nog een eitje te pellen. Enkele dagen eerder had de journalist het immers gewaagd om aan Carla Bruni te vragen of ze Sarkozy ook gekozen zou hebben als hij geen president was. Er volgde een woordenwisseling tussen beide heren, waarbij het staatshoofd dus deze dreigende woorden eruit gefloept zou hebben.

Voor de volledigheid: die Fogiel is zelf ook allesbehalve een heilig boontje. In 2005 had hij een ronduit racistisch sms'je verstuurd naar de Frans-Kameroense komiek Dieudonné en twee jaar na elkaar werd hij door het Franse publiek verkozen tot onsympathiekste presentator. (svm)
22/01/10 00u11

Ik krijg meer en meer sympathie voor Sarkozy!
Back to top Go down
http://www.cedricvloemans.be
 
Sarkozy: "Als ik geen president was, zou ik op je muil slaan"
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Sarkozy: "Les médias, il faut les passer à la Kalachnikov"
» Lambertz: De eerste nutteloze "minister-president" is geïnstalleerd
» "Minister-president" benoemt 2 vrouwelijke kabinetards
» Sarkozy: "le Roi de France"
» Aimé Antheunis over zijn neef: "geen franskiljon van weleer"

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Belgische Unie - Union Belge :: BUB :: Europa / Europe-
Jump to: