Belgische Unie - Union Belge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belgische Unie - Union Belge

Centrumpartij voor nationale eenheid - parti centriste pour l'union nationale.

HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

Van Aelst: tegen Slaven, Maghrebijnen, zigeuners, "Walen" en Turken !

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Bruno

Bruno

Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

Van Aelst: tegen Slaven, Maghrebijnen, zigeuners, "Walen" en Turken ! Empty
PostSubject: Van Aelst: tegen Slaven, Maghrebijnen, zigeuners, "Walen" en Turken !   Van Aelst: tegen Slaven, Maghrebijnen, zigeuners, "Walen" en Turken ! EmptyTue Jun 07, 2011 9:23 pm

“Het proces van Hans Van Themsche draait niet om racisme”

in de verdediging van het Turkse slachtoffer Songül Koç
3 oktober 2007 Terzake. Drie dagen later ontsloeg ze hem.

“Dit is een onrechtvaardig land”

“Dit land heeft altijd gedreven op een bevoorrechting van de Franstaligen.”

24 december 2010

“Bij zigeuners leert men al op zeer jonge leeftijd stelen. Het is een opvoedingsprobleem dat zich in hun cultuur innestelt.”

7 januari 2011 HLN

“België haat Vlaanderen”,

De Zevende Dag, 9 januari 2011

“De francofonen zullen hun strijd niet staken tot de kabeljauw in de Noordzee Frans spreekt”

“Door Frans te leren weven de Vlamingen al 180 jaar de zweep die hen slaat”

“Weet u dat het ‘Vlaams Woningfonds’ zelfs leningen uitdeelt aan bijvoorbeeld Franstalige zwarten in Asse? Het gaat er mij niet om dat die mensen zwart zijn, het gaat er mij wel om dat zij de verfransing nog versnellen.”, “Is het normaal dat er in Asse in één jaar tijd 40 procent meer vreemdelingen wonen?”.

“We moeten in de Rand elke dag strijden tegen de Franstaligen”

"In beschaafde landen spreekt men geen Frans."

De Morgen, 6 april 2011

“Het is nodig de bazooka boven te halen (...) als ze mijn tweetaligheid misbruiken om hun eentaligheid te dienen dan maken die Franstaligen een fout en dat zeg ik aan alle Franstaligen”,

Reyers Laat, 3 mei 2011

“De Franstaligen behandelen ons al 180 jaar als minderwaardigen”

“De Franstalige partijen zijn onderling solidair als het erom gaat Vlaanderen te pluimen”

“De Franstaligen beschouwen Vlaanderen als een kolonie”

“Met Turken wil ik nog solidair zijn, met Walen niet meer. Dat is gedaan”.

“De Vlamingen laten zich al 180 jaar misbruiken en prostitueren”

“Ik heb nooit geloofd in de goede trouw van Franstaligen en ik zal er ook nooit in geloven”

“85% van de gevangenen in Antwerpen zijn Maghrebijnen of Slaven, resultaat van een lakse francofone politiek, immigranten als strijdmiddel tegen de Vlaamse Beweging”

“Bij de begrafenis van België organiseer ik een feest. Het is waar dat we slechte organisatoren zijn. Dat is de invloed van de Latijnse cultuur. Hoe meer we ons richten naar het noorden van Europa, hoe beter het werkt. Als we naar het zuiden kijken daarentegen ... ! Dat zal in een onafhankelijk Vlaanderen veranderen.

25 mei 2011, VGC

“Ik heb altijd gezien dat de francofonen de regels van het spel niet kunnen respecteren”

De Ochtend, 30 mei 2011
Back to top Go down
Ellexhirion

Ellexhirion

Number of posts : 4
Registration date : 2011-07-22

Van Aelst: tegen Slaven, Maghrebijnen, zigeuners, "Walen" en Turken ! Empty
PostSubject: Re: Van Aelst: tegen Slaven, Maghrebijnen, zigeuners, "Walen" en Turken !   Van Aelst: tegen Slaven, Maghrebijnen, zigeuners, "Walen" en Turken ! EmptyFri Jul 22, 2011 7:09 pm

"In beschaafde landen spreekt men geen Frans."

Die moet serieeus eens zijn wereldtalen herzien...

In welke andere landen spreekt mijn nederlands, behalve hier en onze noordburen...

Tss wanneer men haat verspreid.
Back to top Go down

Van Aelst: tegen Slaven, Maghrebijnen, zigeuners, "Walen" en Turken !
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» VAN AELST KLAAGT WEER - VAN AELST SE PLAINT DE NOUVEAU
» IS VICK VAN AELST EEN VERMOMDE UNITARIST ? VICK VAN AELST EST-IL UN UNITARISTE CAMOUFLE ?
» Peumans: "Onkelinx est le Van Aelst des Francophones" - "Onkelinx is de Franstalige Van Aelst"
» Vb niet alleen tegen vreemdelingen, maar ook tegen Belgen in buitenland !
» "Les Flamands paient plus d'impôts que les Wallons" (sic) - "Vlamingen betalen meer belastingen dan Walen" (sic)