Belgica Admin
Number of posts : 5604 Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM Registration date : 2008-11-19
| Subject: Rode Duivels: een wereldploeg? - Diables Rouges: une équipe de choc? Thu Aug 16, 2012 4:29 pm | |
| Selon ce journaliste néerlandais, c'est bien le cas !
Volgens deze Nederlandse journalist is dat het geval !DE STANDAARD Nederlandse voetbalanalist Jan Van Halst: 'Ik heb genoten van de Duivels' • donderdag 16 augustus 2012, 15u13 • Bron: vrt • Auteur: bmve Jan Van Halst Iconsport Jan Van Halst -de voetbalanalist van de Nederlandse openbare omroep (NOS)* is een grote fan van de Rode Duivels. 'Ik heb genoten van jullie. België moet naar het WK in Brazilië. De wereld wacht op jullie.'
'Het verschil tussen de twee landen was enorm groot. België heeft een heel goeie indruk gemaakt', aldus van Halst. 'Als jullie het WK niet halen, zou dat een echt schandaal zijn. Ik heb echt genoten van jullie. Zelfs zonder sterkhouders Kompany en Fellaini. De wereld wil dit elftal zien.'
'De Belgische spelers moeten alleen nog zelf beseffen dat ze echt goed zijn. Toen ze dat wel deden, hebben ze Oranje bij vlagen weggespeeld. Mits een klein beetje meer lef en Nederlandse zelfzekerheid beschikt België over een wereldploeg', besloot de nieuwste supporter van de Rode Duivels. | |
|
myckilem Admin
Number of posts : 331 Location : Liège Registration date : 2009-05-31
| Subject: Re: Rode Duivels: een wereldploeg? - Diables Rouges: une équipe de choc? Sun Aug 19, 2012 1:53 am | |
| Il est certain que nos amis fromages en on eu pour leur grade | |
|
Belgianlion
Number of posts : 7 Location : sun & sea Registration date : 2011-08-20
| |
Sponsored content
| Subject: Re: Rode Duivels: een wereldploeg? - Diables Rouges: une équipe de choc? | |
| |
|