Belgica Admin
Number of posts : 5604 Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM Registration date : 2008-11-19
| Subject: VERKIEZINGEN - ELECTIONS 14.10.2012 Tue Sep 04, 2012 12:35 pm | |
| PROVINCIALE DISTRICTEN MET LIJST BELG-UNIE/ DISTRICTS AVEC LISTES BELG-UNIE (voorlopig - provisoire 10.09.2012)W-VL.: Oostende en Brugge O-VL.: Sint-Niklaas, Gent Hainaut: La Louvière, Soignies Brabant: Leuven, Wavre, Nivelles, Vilvoorde, Halle, Tienen, Diest + gemeenten / communes: Bruxelles-Ville, Anderlecht Antwerpen: Herentals en Turnhout Luxembourg: Virton Pour plus d'infos / voor meer info: http://www.unionbelge.be/?p=6165
Last edited by Belgica on Wed Sep 19, 2012 3:32 pm; edited 7 times in total | |
|
Invité Guest
| Subject: Re: VERKIEZINGEN - ELECTIONS 14.10.2012 Tue Sep 04, 2012 9:27 pm | |
| Hoe ziet jullie programma eruit in Oostende? En hoe lang zijn jullie daar precies al bezig? Vreemd, ik praat regelmatig met lokale journalisten/beleidsmakers uit mijn thuisstad, en ik had nog helemaal niets van jullie deelname hier gehoord. Een volle lijst (41 kandidaten) zou wel een serieuze prestatie zijn, al vrees ik dat je niets eens 41 mensen in Oostende vindt die weten wie/wat de BUB is.
En wat is eigenlijk de filosofie achter de deelname van de BUB aan gemeenteraadsverkiezingen? Bij mijn weten is een unitair België jullie enige programmapunt, hoe wil je zoiets op lokaal niveau trachten te realiseren? |
|
Belgica Admin
Number of posts : 5604 Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM Registration date : 2008-11-19
| Subject: Re: VERKIEZINGEN - ELECTIONS 14.10.2012 Wed Sep 19, 2012 3:33 pm | |
| De B.U.B. doet niet mee aan de gemeenteraadsverkiezingen net omdat we ons programma op dat niveau niet echt kunnen laten gelden. Op provinciaal niveau wel omdat de provincies de gewesten en de gemeenschappen kunnen vervangen. | |
|
Sponsored content
| Subject: Re: VERKIEZINGEN - ELECTIONS 14.10.2012 | |
| |
|