Belgische Unie - Union Belge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belgische Unie - Union Belge

Centrumpartij voor nationale eenheid - parti centriste pour l'union nationale.

HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

Dubbelzinnige nationalisten

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Bruno

Bruno

Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

Dubbelzinnige nationalisten Empty
PostSubject: Dubbelzinnige nationalisten   Dubbelzinnige nationalisten EmptyFri Feb 27, 2009 8:23 pm

De Tijd Weekend
“ We verkopen Vlaanderen niet aan het buitenland door met de Vlaamse vlag zwaaien. Ik gebruik 'België' als het me dat goed uitkomt. ”
( Vlaams minister-president Kris Peeters )
Back to top Go down
tiboo

Number of posts : 1160
Registration date : 2008-11-21

PostSubject: Re: Dubbelzinnige nationalisten   Dubbelzinnige nationalisten EmptyFri Feb 27, 2009 10:58 pm

Dat tweede gedeelte van de quote had ik graag met een link bevestigd gezien.

Argwanig zijn is op dit forum soms nodig.
Back to top Go down
Bruno

Bruno

Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !

PostSubject: Re: Dubbelzinnige nationalisten   Dubbelzinnige nationalisten EmptyFri Feb 27, 2009 10:59 pm

tiboo wrote:

Ja 't staat in De Tijd online.
Back to top Go down
tiboo

PostSubject: Re: Dubbelzinnige nationalisten   Dubbelzinnige nationalisten EmptyFri Feb 27, 2009 11:04 pm

URL aub
Back to top Go down
Bruno

Bruno

PostSubject: Re: Dubbelzinnige nationalisten   Dubbelzinnige nationalisten EmptyFri Feb 27, 2009 11:08 pm

tiboo wrote:
URL aub

ja, mss nog een screenshot nemen :rolleyes:?

Is deze boodschap onleesbaar? Surf naar http://www.tijd.be/weekend
MORGEN BIJ UW KRANT

“ We verkopen Vlaanderen niet aan het buitenland door met de Vlaamse vlag zwaaien. Ik gebruik 'België' als het me dat goed uitkomt. ”
( Vlaams minister-president Kris Peeters )

Beste,

Morgen in De Tijd: we staan 100 dagen voor de verkiezingen en de campagne kan beginnen. Wat zijn de zwaktes en sterktes van de politieke partijen, waar liggen hun kansen en gevaren?
Naar aanleiding van de Europese top belicht oud-EU-commissaris Karel Van Miert in een interview de mogelijkheden om de crisis aan te pakken.
Wat is de zin en de onzin van een Vlaams Huis in New York en deint de politieke rel rond de opening ervan verder uit?
Raken de onderhandelingen rond het Fortis-dossier in een slotfase en komt er een oplossing uit de bus dit weekend?
En ook nog:
De Tijd Weekend: Angst voor het D-woord. Wat als we van een recessie in een depressie afzakken? De grenzen van een verboden gedachte. Lees meer

En verder: het heetste nieuws, de scherpste analyse en de boeiendste reportages uit de wereld van bedrijven, beleggers en economie. Nu zaterdag enkel in De Tijd.
Veel leesgenot en prettig weekend.
Met vriendelijke groeten,

Frank Demets,
Hoofdredacteur De Tijd

PS: Uiteraard houden we u op www.tijd.be het hele weekend op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in bedrijvenland.

Uitschrijven | Privacy | Disclaimer
Back to top Go down
tiboo

PostSubject: Re: Dubbelzinnige nationalisten   Dubbelzinnige nationalisten EmptyFri Feb 27, 2009 11:16 pm

Ik heb enkele BUB-ers reeds quotes weten aanpassen, dus een beetje conservatisme kan geen kwaad.

In ieder geval, indien ik de link aanklik, kom ik niet terecht bij de boodschap die u gekopieerd hebt. Al vermoed ik echter wel dat ze bestaat.
Back to top Go down
kyrios

kyrios

Number of posts : 309
Registration date : 2008-12-13

PostSubject: Re: Dubbelzinnige nationalisten   Dubbelzinnige nationalisten EmptySun Mar 15, 2009 12:45 pm

Onze machtige onverkozen Vlaamse leider Kris peeters , de man van nul stemmen gebruikt dus België en de Belgische Vlag om Vlaanderen in het buitenland verkocht te krijgen.

België heeft dus een niet onbelangrijke meerwaarde voor Vlaanderen, laten we dat vooral onthouden uit deze boodschap.
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica

Number of posts : 5604
Registration date : 2008-11-19

PostSubject: Re: Dubbelzinnige nationalisten   Dubbelzinnige nationalisten EmptySun Mar 15, 2009 1:03 pm

tiboo wrote:

In het Nederlands zegt men "argwanend", maar flaminganten en correct Nederlands gaan niet goed samen. Dat wisten we al, maar het wordt nu weer eens bevestigd. Wink
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Dubbelzinnige nationalisten   Dubbelzinnige nationalisten Empty

Back to top Go down

Dubbelzinnige nationalisten
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Artikel De Morgen 20.09.2014 tegen nationalisme - article contre le nationalisme
» NOTITIES MBT DE VLAAMS-NATIONALISTEN
» HOE HARDLEERS VLAAMS-NATIONALISTEN ZIJN...
» Vlaams-nationalisten willen economie tegenhouden
» Vlaams-nationalisten bekampen elkaar - les nationalistes flamands se bataillent