Cedric Vloemans
Number of posts : 394 Age : 42 Location : BXL Registration date : 2008-11-30
| Subject: Re: STAATSCHULD STIJGT Wed Jul 15, 2009 7:23 pm | |
| - Belgica wrote:
- Hoe moeten we de VLD dan als een toonbeeld voor België zien, Cedric? Om te beginnen lijkt me dat al geen tweetalige, Belgische partij. Een beetje onlogisch als je België wil besturen.
Bovendien blijk je voor de afschaffing van de partijsubsidies te zijn en voor een federalisme op basis van minstens 5 (of meer) entiteiten.
Waar kan ik die standpunten terugvinden in het VLD-programma? Je moet goed lezen: ik zei dat ik andere standpunten in de groep gooide, om een denkproces te starten. Nergens zeg ik (en nergens vind je op mijn website) een verdediging van deze zaken. Het is niet omdat ik het aanbied als een mogelijke oplossing, dat ik het als dé oplossing zie. Wat de subsidies betreft: VLD blijft een liberale partij, ik heb het recht afwijkende meningen te hebben. BUB is wel een tweetalige (ik mis het duits) partij, en Belgisch, maar komt niet aan de bak... ook onlogisch als je wil besturen! | |
|
Belgica Admin
Number of posts : 5604 Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM Registration date : 2008-11-19
| Subject: Re: STAATSCHULD STIJGT Wed Jul 15, 2009 7:26 pm | |
| | |
|
Cedric Vloemans
Number of posts : 394 Age : 42 Location : BXL Registration date : 2008-11-30
| Subject: Re: STAATSCHULD STIJGT Wed Jul 15, 2009 7:28 pm | |
| | |
|
perikles
Number of posts : 1771 Location : Antwerpen Registration date : 2009-02-11
| Subject: Re: STAATSCHULD STIJGT Thu Jul 16, 2009 12:49 pm | |
| - Cedric Vloemans wrote:
- Belgica wrote:
- Dat laatste ligt niet aan ons. Dat ligt aan de particratie, waar je nu deel van uitmaakt.
Zie https://newbub.bbactif.com/belgique-belgiy-belgium-belgien-f1/elections-honnytes-en-belgique-t845.htm Dat ligt aan de persoon die verkozen wordt, en is een nefast maar noodzakelijk kwaad van de democratie. Of ga jij, Hans VDC, nu beweren dat in BUB géén egotrippers zitten? En als we nu een de belastingen regionaliseren? Bijvoorbeeld vennootschapsbelastingen, dat is een gemakkelijke? Om concurrentiële redenen gaan alle gewesten dan de voet naar beneden doen? Dus efficienter worden? | |
|
Sponsored content
| Subject: Re: STAATSCHULD STIJGT | |
| |
|