Belgische Unie - Union Belge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belgische Unie - Union Belge

Centrumpartij voor nationale eenheid - parti centriste pour l'union nationale.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 crisis, regeringen, echte problemen

Go down 
5 posters
AuthorMessage
Cedric Vloemans

Cedric Vloemans


Number of posts : 394
Age : 42
Location : BXL
Registration date : 2008-11-30

crisis, regeringen, echte problemen Empty
PostSubject: crisis, regeringen, echte problemen   crisis, regeringen, echte problemen EmptyMon Jul 20, 2009 7:42 pm

Er bestaan veel problemen in België, en in Europa. Zelfs in de wereld. Echter, het filmpje hieronder duidt hoe relatief onze problemen allemaal kunnen zijn!

Back to top Go down
http://www.cedricvloemans.be
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

crisis, regeringen, echte problemen Empty
PostSubject: Re: crisis, regeringen, echte problemen   crisis, regeringen, echte problemen EmptyTue Jul 21, 2009 12:13 pm

Haha, hilarisch.

Maar mocht er een serieuze noot zitten in uw post: het is niet omdat problemen relatief kleiner zijn dan andere, dat ze niet opgelost moeten worden...

Anders zou ik een goede politieker zijn: "Hier zijn helemaal geen problemen, in Afrika daarentegen..." en opgelost is elk probleem :-).
Back to top Go down
Sprakeloos




Number of posts : 1205
Location : Antwerp
Registration date : 2008-12-03

crisis, regeringen, echte problemen Empty
PostSubject: Re: crisis, regeringen, echte problemen   crisis, regeringen, echte problemen EmptyTue Jul 21, 2009 1:04 pm

tiboo wrote:
Haha, hilarisch.

Maar mocht er een serieuze noot zitten in uw post: het is niet omdat problemen relatief kleiner zijn dan andere, dat ze niet opgelost moeten worden...

Anders zou ik een goede politieker zijn: "Hier zijn helemaal geen problemen, in Afrika daarentegen..." en opgelost is elk probleem :-).


Het is niet omdat er hier geen alibi dient gezocht te worden dat men dit niet mag aanhalen en desnoods hier niet overvloedig op terug mag komen.
Back to top Go down
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

crisis, regeringen, echte problemen Empty
PostSubject: Re: crisis, regeringen, echte problemen   crisis, regeringen, echte problemen EmptyTue Jul 21, 2009 6:33 pm

Ik hoop dat iedereen beseft dat problemen ivm honger en oorlog groter zijn dan communautaire problemen. Daaraan moet ik niet herinnerd worden en het moet voor mij niet ettelijke keren vemeld worden. Voor mij behoort dat tot de essentie van de mens, zoals de essentie dat er niet elke dag iemand tegen mij moet zeggen dat 'moorden' verkeerd is.

Desalnietemin kan het zéér nefaste gevolgen hebben om problemen van hier als irrelevant af te schilderen omdat er elders grotere problemen zijn. Mensen hebben te plicht om niet ongevoelig te zijn voor grote problemen in het buitenland, maar uiteindelijk zijn de problemen hier van grotere essentie voor ons.
Back to top Go down
Sprakeloos




Number of posts : 1205
Location : Antwerp
Registration date : 2008-12-03

crisis, regeringen, echte problemen Empty
PostSubject: Re: crisis, regeringen, echte problemen   crisis, regeringen, echte problemen EmptyTue Jul 21, 2009 7:27 pm

tiboo wrote:
Ik hoop dat iedereen beseft dat problemen ivm honger en oorlog groter zijn dan communautaire problemen. Daaraan moet ik niet herinnerd worden en het moet voor mij niet ettelijke keren vemeld worden. Voor mij behoort dat tot de essentie van de mens, zoals de essentie dat er niet elke dag iemand tegen mij moet zeggen dat 'moorden' verkeerd is.

Desalnietemin kan het zéér nefaste gevolgen hebben om problemen van hier als irrelevant af te schilderen omdat er elders grotere problemen zijn. Mensen hebben te plicht om niet ongevoelig te zijn voor grote problemen in het buitenland, maar uiteindelijk zijn de problemen hier van grotere essentie voor ons.


En als we ginder de problemen mee in de hand werken?
Back to top Go down
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

crisis, regeringen, echte problemen Empty
PostSubject: Re: crisis, regeringen, echte problemen   crisis, regeringen, echte problemen EmptyTue Jul 21, 2009 9:09 pm

Alsof de interne politieke keuken van ministaat België een effect gaat hebben op de problemen elders in de wereld...
Back to top Go down
Cedric Vloemans

Cedric Vloemans


Number of posts : 394
Age : 42
Location : BXL
Registration date : 2008-11-30

crisis, regeringen, echte problemen Empty
PostSubject: Re: crisis, regeringen, echte problemen   crisis, regeringen, echte problemen EmptyWed Jul 22, 2009 3:34 pm

tiboo wrote:
Alsof de interne politieke keuken van ministaat België een effect gaat hebben op de problemen elders in de wereld...

De Europese landbouwsubsidies wel...
Back to top Go down
http://www.cedricvloemans.be
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

crisis, regeringen, echte problemen Empty
PostSubject: Re: crisis, regeringen, echte problemen   crisis, regeringen, echte problemen EmptyWed Jul 22, 2009 3:38 pm

"Mini-staat België". Wel grappig als dit uit de mond van een flamingant komt. Wink
Back to top Go down
Sprakeloos




Number of posts : 1205
Location : Antwerp
Registration date : 2008-12-03

crisis, regeringen, echte problemen Empty
PostSubject: Re: crisis, regeringen, echte problemen   crisis, regeringen, echte problemen EmptyWed Jul 22, 2009 4:00 pm

tiboo wrote:
Alsof de interne politieke keuken van ministaat België een effect gaat hebben op de problemen elders in de wereld...

Zonder tiermondistisch te will wez spreek ik over ons als westerlingen.
Back to top Go down
Cedric Vloemans

Cedric Vloemans


Number of posts : 394
Age : 42
Location : BXL
Registration date : 2008-11-30

crisis, regeringen, echte problemen Empty
PostSubject: Re: crisis, regeringen, echte problemen   crisis, regeringen, echte problemen EmptyWed Jul 22, 2009 4:18 pm

tiboo wrote:
Alsof de interne politieke keuken van ministaat België een effect gaat hebben op de problemen elders in de wereld...

Vergeet ook niet dat wij de voorzitters van de EVP en de ELDR leveren, én een europees Fractieleider. België heeft een zekere invloed in de wereld!
Back to top Go down
http://www.cedricvloemans.be
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

crisis, regeringen, echte problemen Empty
PostSubject: Re: crisis, regeringen, echte problemen   crisis, regeringen, echte problemen EmptyWed Jul 22, 2009 4:22 pm

Als 20ste economische macht van de wereld, mag dat wel, hè, ook al zijn we op "de retour" o.a. door de fout van "onze" onbekwame politici.
Back to top Go down
Cedric Vloemans

Cedric Vloemans


Number of posts : 394
Age : 42
Location : BXL
Registration date : 2008-11-30

crisis, regeringen, echte problemen Empty
PostSubject: Re: crisis, regeringen, echte problemen   crisis, regeringen, echte problemen EmptyWed Jul 22, 2009 4:30 pm

Belgica wrote:
Als 20ste economische macht van de wereld, mag dat wel, hè, ook al zijn we op "de retour" o.a. door de fout van "onze" onbekwame politici.

onbekwame politici, crisis en opkomst van nieuwe economische machtsblokken...
Back to top Go down
http://www.cedricvloemans.be
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

crisis, regeringen, echte problemen Empty
PostSubject: Re: crisis, regeringen, echte problemen   crisis, regeringen, echte problemen EmptyWed Jul 22, 2009 10:35 pm

Quote :
België heeft een zekere invloed in de wereld!

Inderdaad, een zekere invloed. Maar zeggen dat interne keuken gaat uitstralen op de wereldproblematiek is ridicuul.

België is een ministaat, waar op zich niets met mis is. Ik ben immers niet zo machtsgezind: "small is beautiful" (Spolaore).

Quote :
Vergeet ook niet dat wij de voorzitters van de EVP en de ELDR leveren, én een europees Fractieleider.

Ik hoop dat deze mensen dan ook denken in het belang van Europa, en niet op basis van nationale gedachten. Deze mensen vertegenwoordigen immers in de eerste plaats Euroap, en niet België. Ik ben immers voorstander van Europa, en ik denk méér dan vele forumgangers hier aanwezig (blijkt toch dikwijls uit de reacties).
Back to top Go down
Cedric Vloemans

Cedric Vloemans


Number of posts : 394
Age : 42
Location : BXL
Registration date : 2008-11-30

crisis, regeringen, echte problemen Empty
PostSubject: Re: crisis, regeringen, echte problemen   crisis, regeringen, echte problemen EmptyThu Jul 23, 2009 12:46 am

tiboo wrote:
Quote :
België heeft een zekere invloed in de wereld!

Inderdaad, een zekere invloed. Maar zeggen dat interne keuken gaat uitstralen op de wereldproblematiek is ridicuul.

België is een ministaat, waar op zich niets met mis is. Ik ben immers niet zo machtsgezind: "small is beautiful" (Spolaore).

Quote :
Vergeet ook niet dat wij de voorzitters van de EVP en de ELDR leveren, én een europees Fractieleider.

Ik hoop dat deze mensen dan ook denken in het belang van Europa, en niet op basis van nationale gedachten. Deze mensen vertegenwoordigen immers in de eerste plaats Euroap, en niet België. Ik ben immers voorstander van Europa, en ik denk méér dan vele forumgangers hier aanwezig (blijkt toch dikwijls uit de reacties).


Ik steun uw Europese gedachtengang dan ook vijfhonderd procent.
Back to top Go down
http://www.cedricvloemans.be
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

crisis, regeringen, echte problemen Empty
PostSubject: Re: crisis, regeringen, echte problemen   crisis, regeringen, echte problemen EmptySat Aug 22, 2009 6:08 am

tiboo wrote:



Ik hoop dat deze mensen dan ook denken in het belang van Europa, en niet op basis van nationale gedachten. Deze mensen vertegenwoordigen immers in de eerste plaats Euroap, en niet België. Ik ben immers voorstander van Europa, en ik denk méér dan vele forumgangers hier aanwezig (blijkt toch dikwijls uit de reacties).

Ja, gij geeft in België het goede voorbeeld door op basis te denken van Vlaams-nationale gedachten Rolling Eyes Hypocriet.
Back to top Go down
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

crisis, regeringen, echte problemen Empty
PostSubject: Re: crisis, regeringen, echte problemen   crisis, regeringen, echte problemen EmptySun Aug 23, 2009 6:36 pm

Ah Bruno, gaan we weer schelden? Wink
Back to top Go down
Sponsored content





crisis, regeringen, echte problemen Empty
PostSubject: Re: crisis, regeringen, echte problemen   crisis, regeringen, echte problemen Empty

Back to top Go down
 
crisis, regeringen, echte problemen
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» 6 GOUVERNEMENTS - 6 REGERINGEN
» LDD in de problemen
» Problemen uitgeven boek
» een echte Vlaams-nationalist
» Daerden: echte Belg : -))

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Belgische Unie - Union Belge :: BUB :: Belgique / België / Belgium / Belgien-
Jump to: