Belgische Unie - Union Belge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belgische Unie - Union Belge

Centrumpartij voor nationale eenheid - parti centriste pour l'union nationale.

HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

Uitspraak van Marianne Thysen (CD&V)

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Belgica
Admin
Belgica

Number of posts : 5604
Registration date : 2008-11-19

Uitspraak van Marianne Thysen (CD&V) Empty
PostSubject: Uitspraak van Marianne Thysen (CD&V)   Uitspraak van Marianne Thysen (CD&V) EmptyTue Aug 04, 2009 3:49 pm

‘Nee, schaamte voor België is er niet. Altijd weer wordt me gevraagd: is er nog een regering en zal het land bij elkaar blijven? Ik zeg mijn gesprekspartners dan dat ze de “verkeerde” kranten lezen. Welk land heeft geen symbooldossiers die de geesten verwarren?’. Dat zei CD&V-voorzitster Marianne Thyssen in De Morgen (1 augustus).

Ja, sorry dat ze niet in heel de wereld het "ampersandje" lezen (het zielige partijblaadje van CD&V). Rolling Eyes

Ik krijg die vraag ook in het buitenland te horen. Ik zeg hen dat België niet uit elkaar zal vallen, maar dat we die incompetente particratie moeten opruimen en het unitaire België moeten herstellen.
Back to top Go down
Pleimion

Pleimion

Number of posts : 290
Registration date : 2009-07-02

PostSubject: Re: Uitspraak van Marianne Thysen (CD&V)   Uitspraak van Marianne Thysen (CD&V) EmptyTue Aug 04, 2009 4:04 pm

Belgica wrote:
Ja, sorry dat ze niet in heel de wereld het "ampersandje" lezen (het zielige partijblaadje van CD&V). Rolling Eyes

Hoe staat het nog met jullie partijblaadje? Ga je dat ook vullen door andermans artikels te copy-pasten, of ga je de wereld verblijden met proza van eigen makelij?

Quote :
Ik krijg die vraag ook in het buitenland te horen. Ik zeg hen dat België niet uit elkaar zal vallen, maar dat we die incompetente particratie moeten opruimen en het unitaire België moeten herstellen.

Al een geluk dat de meeste buitenlanders niet weten wat ze zich bij een unitair België moeten voorstellen, ze zouden eens moeten vragen hoe je dat gaat doen.
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica

Number of posts : 5604
Registration date : 2008-11-19

PostSubject: Re: Uitspraak van Marianne Thysen (CD&V)   Uitspraak van Marianne Thysen (CD&V) EmptyTue Aug 04, 2009 5:03 pm

Ze weten verdraaid goed wat een unitair België betekent: één regering en één parlement. Uw taalfederalisme daarentegen, dat snapt niemand. Wink
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Uitspraak van Marianne Thysen (CD&V)   Uitspraak van Marianne Thysen (CD&V) Empty

Back to top Go down

Uitspraak van Marianne Thysen (CD&V)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Marianne Thyssen
» Marianne Thyssen wil België redden (VB)
» Vertrek van Marianne Thyssen; totaal verkeerde conclusies