Renaat
Number of posts : 832 Location : Brugge Registration date : 2009-08-25
| Subject: Re: Pierre Harmel: quel héritage; welke erfenis? Wed Nov 18, 2009 11:35 am | |
| - Bruno wrote:
- Renaat wrote:
- Bruno wrote:
- Renaat wrote:
- Bruno wrote:
- Renaat wrote:
- [
]
Ik zie geen tegenstelling tussen artikel 10 en de andere artikelen van de Grondwet. Valt er uit een of ander arrest van een Belgische of internationale rechtbank af te leiden dat er ter zake iets aan de hand is? Dat er iets mis is, valt af te leiden uit de berispingen die de "Vlaamse" regering met de regelmaat van de klok krijgt van de raad van Europa en de VN. Die zogenaamde berispingen gingern uit van vergaderingen die samengesteld zijn uit politici en ze waren het resultaat van politiek en dus eenzijdig lobbywerk. Bij mijn weten heeft tot hiertoe geen enkel internationaal tribunaal bij arrest vastgesteld dat er met de Belgische staatsstructuur iets mis was. Bij mijn weten heeft een internationaal tribunaal ook niet de Franse misdaden in Algerije veroordeeld, ze zullen dus wel gerechtvaardigd zijn. Ik weet niet of er in de tijd van de Franse misdaden in Algerije al internationale tribunalen waren. Maar voor zover ik weet zijn er in Noord-België nog geen misdaden van soort gesignaleerd. Maar die staan ons naar ik vrees pas te wachten als de BUB in België na een staatsgreep de macht verovert en een STASI tegen haar tegenstanders inzet. Kan u alvast naam en residentie opgeven? No passaràn! | |
|