Belgische Unie - Union Belge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belgische Unie - Union Belge

Centrumpartij voor nationale eenheid - parti centriste pour l'union nationale.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !

Go down 
+2
Diogène
Bruno
6 posters
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! Empty
PostSubject: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! EmptyWed Feb 25, 2009 9:16 pm

Vandaag is de Vlaamse Beweging even nuttig dan:

- Een beweging voor de afschaffing van de slavernij

- Een beweging voor het vrouwenstemrecht

- Een beweging voor het opheffen van de wet Le Chapelier

- Een beweging algemeen enkelvoudig stemrecht af te dwingen

- Een Nederlandse beweging in Nederland
Back to top Go down
Diogène

Diogène


Number of posts : 1611
Age : 46
Location : Absurdistan
Registration date : 2008-11-26

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! EmptyWed Feb 25, 2009 11:42 pm

Zelfs in een unitair België kan de Vlaamse Beweging nog nuttig zijn, o.a. als behoeder van de Vlaamse / Nederlandse taal en promotor van de cultuur.
Back to top Go down
Sprakeloos




Number of posts : 1205
Location : Antwerp
Registration date : 2008-12-03

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! EmptyThu Feb 26, 2009 12:31 am

Diogène wrote:
Zelfs in een unitair België kan de Vlaamse Beweging nog nuttig zijn, o.a. als behoeder van de Vlaamse / Nederlandse taal en promotor van de cultuur.

Behoeder??? een fijn unitarisme gaan we dan tegemoet.
Bestaat er niet wat anders?

En dan; welk Vlaanderen behoedt dit ... en dan zijn we vertrokken!

Als dat cultuurmodel vrijblijvend is en die 'Beweging' geen dwangbeeld oplegt van de Vlaams-Belgische of Vlaams-Franse cultuur, dan mogen er zoveel bewegingen bestaan als haar maatschappijhartje dat verlangt. Ik vrees echter dat deze hiermee geen genoegen zal nemen, nee, hoegenaamd niet.
Back to top Go down
Diogène

Diogène


Number of posts : 1611
Age : 46
Location : Absurdistan
Registration date : 2008-11-26

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! EmptyThu Feb 26, 2009 10:58 am

Uiteraard kan de Vlaamse Beweging binnen een unitair België nog die rol spelen, op voorwaarde uiteraard dat het het separatisme verwerpt en zich loyaal opstelt ten opzichte van België. Die loyauteit hoeft niet gepaard te gaan met een slaafse of onderdanige houding, integendeel, men mag zich kritisch opstellen en taalwantoestanden aan de kaak stellen, maar steeds met het oogmerk om de werking van de Staat te verbeteren.
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! EmptyThu Feb 26, 2009 12:03 pm

De taalstrijd is al lang gestreden - op enkele pitorreske uitzonderingen na.
Back to top Go down
Diogène

Diogène


Number of posts : 1611
Age : 46
Location : Absurdistan
Registration date : 2008-11-26

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! EmptyThu Feb 26, 2009 12:21 pm

Bruno wrote:
De taalstrijd is al lang gestreden - op enkele pitorreske uitzonderingen na.
De taalstrijd mag dan al lang gestreden zijn, er blijven zoals u zegt pittoreske uitzonderingen waarvan de taalnationalisten gretig gebruik maken. Trouwens, ik noem de taalwantoestanden in de Brusselse ziekenhuizen niet echt pittoresk Shocked

Het kan ook zijn dat we op een verschillende golflengte zitten omdat elkeen een andere invulling geeft aan de Vlaamse Beweging, mag ik u vragen wat u bedoelt onder Vlaamse Beweging, dat zou klaarheid scheppen in het debat!
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! EmptyThu Feb 26, 2009 12:32 pm

De Vlaamse Beweging is vandaag volledig gerecupereerd door de Vlaams-nationale beweging zodat beiden quasi synoniemen zijn. Ik heb daarentegen niets tegen een Belgisch-Nederlandstalige beweging die het Nederlands in heel België wil promoten ! Maar we moeten van dat belachelijk en verkeerd adjectief "Vlaams" af. Dat is voor West- en Oost-Vlaanderen.
Back to top Go down
perikles




Number of posts : 1771
Location : Antwerpen
Registration date : 2009-02-11

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! EmptyThu Feb 26, 2009 6:30 pm

Belgica wrote:
De Vlaamse Beweging is vandaag volledig gerecupereerd door de Vlaams-nationale beweging zodat beiden quasi synoniemen zijn. Ik heb daarentegen niets tegen een Belgisch-Nederlandstalige beweging die het Nederlands in heel België wil promoten ! Maar we moeten van dat belachelijk en verkeerd adjectief "Vlaams" af. Dat is voor West- en Oost-Vlaanderen.

De Vlaamse Beweging is een huis met vele kamers, en net zoals de Katholieke Kerk zitten die niet altijd op dezelfde golflengte. Die gaan van seperatisten, over confederalisten naar federalisten, unitaristen zijn er niet meer. Geen enkele partij in de huidige parlementen wil terug naar een unitair Belgie. Een unitair Belgie zal alleen werken als LiDe morgen de regionale verkiezingen wint, maar ????

Het feit dat in de Franstalige kranten nauwelijks over het wanbeheer van Reynders gesproken wordt bewijst dat wij in twee verschillende werelden leven.
Back to top Go down
Diogène

Diogène


Number of posts : 1611
Age : 46
Location : Absurdistan
Registration date : 2008-11-26

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! EmptyThu Feb 26, 2009 11:10 pm

Belgica wrote:
Maar we moeten van dat belachelijk en verkeerd adjectief "Vlaams" af. Dat is voor West- en Oost-Vlaanderen.
Ooit al gehoord van metonymies en pars pro toto? Wink

En welk wanbeheer bedoelt perikles? Ik preciseer:dit is een serieuze vraag, ik heb de laatste tijd nauwelijks de actualiteit gevolgd...
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! EmptyThu Feb 26, 2009 11:49 pm

Belgica wrote:
De Vlaamse Beweging is vandaag volledig gerecupereerd door de Vlaams-nationale beweging zodat beiden quasi synoniemen zijn. Ik heb daarentegen niets tegen een Belgisch-Nederlandstalige beweging die het Nederlands in heel België wil promoten ! Maar we moeten van dat belachelijk en verkeerd adjectief "Vlaams" af. Dat is voor West- en Oost-Vlaanderen.

De stichtingsdatum van de Vlaamse Beweging, zoals we die vandaag kennen, is 1917.
Back to top Go down
perikles




Number of posts : 1771
Location : Antwerpen
Registration date : 2009-02-11

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! EmptyFri Feb 27, 2009 5:43 pm

Bruno wrote:
Belgica wrote:
De Vlaamse Beweging is vandaag volledig gerecupereerd door de Vlaams-nationale beweging zodat beiden quasi synoniemen zijn. Ik heb daarentegen niets tegen een Belgisch-Nederlandstalige beweging die het Nederlands in heel België wil promoten ! Maar we moeten van dat belachelijk en verkeerd adjectief "Vlaams" af. Dat is voor West- en Oost-Vlaanderen.

De stichtingsdatum van de Vlaamse Beweging, zoals we die vandaag kennen, is 1917.

Verklaar u nader, want er is een Beweging onstaan achter het front (d.i. door de front soldaten) en je hebt de Raad voor Vlaanderen
Back to top Go down
perikles




Number of posts : 1771
Location : Antwerpen
Registration date : 2009-02-11

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! EmptyFri Feb 27, 2009 5:46 pm

Diogène wrote:
Belgica wrote:
Maar we moeten van dat belachelijk en verkeerd adjectief "Vlaams" af. Dat is voor West- en Oost-Vlaanderen.
Ooit al gehoord van metonymies en pars pro toto? Wink

En welk wanbeheer bedoelt perikles? Ik preciseer:dit is een serieuze vraag, ik heb de laatste tijd nauwelijks de actualiteit gevolgd...

De heer Reynders is minister van financiën, vice premier en voorzitter van de MR. Ik oordeel niet over zijn rol als vice premier of voorzitter, maar het departement financiën in een puinhoop: de raad van state heeft een heel aantal benoemingen voor kaderleden nietig verklaard, de manier waarop het Fortis dossier wordt aangepakt, zijn uitlatingen over KBC, de ondoordachte notionele aftrek, etc... het lijstje is eindeloos.
Back to top Go down
Sprakeloos




Number of posts : 1205
Location : Antwerp
Registration date : 2008-12-03

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! EmptyFri Feb 27, 2009 7:20 pm

Diogène wrote:
Uiteraard kan de Vlaamse Beweging binnen een unitair België nog die rol spelen, op voorwaarde uiteraard dat het het separatisme verwerpt en zich loyaal opstelt ten opzichte van België. Die loyauteit hoeft niet gepaard te gaan met een slaafse of onderdanige houding, integendeel, men mag zich kritisch opstellen en taalwantoestanden aan de kaak stellen, maar steeds met het oogmerk om de werking van de Staat te verbeteren.


Maar kan Vlaanderen, in het aanschijn van voor-
of tegenstander, en voor wat het ook moge wezen,
niet eens iets anders zijn dan een talig iets?
Back to top Go down
Sprakeloos




Number of posts : 1205
Location : Antwerp
Registration date : 2008-12-03

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! EmptyFri Feb 27, 2009 7:26 pm

Bruno wrote:
Belgica wrote:
De Vlaamse Beweging is vandaag volledig gerecupereerd door de Vlaams-nationale beweging zodat beiden quasi synoniemen zijn. Ik heb daarentegen niets tegen een Belgisch-Nederlandstalige beweging die het Nederlands in heel België wil promoten ! Maar we moeten van dat belachelijk en verkeerd adjectief "Vlaams" af. Dat is voor West- en Oost-Vlaanderen.

De stichtingsdatum van de Vlaamse Beweging, zoals we die vandaag kennen, is 1917.

Ik heb niets tegen een gezamenlijk (niet-talig en waarom niet 'Vlaams') dynamisme
van Oost- en West-Vlaanderen als pars pro toto van wat België heet.
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! EmptyFri Feb 27, 2009 8:25 pm

perikles wrote:
Bruno wrote:
Belgica wrote:
De Vlaamse Beweging is vandaag volledig gerecupereerd door de Vlaams-nationale beweging zodat beiden quasi synoniemen zijn. Ik heb daarentegen niets tegen een Belgisch-Nederlandstalige beweging die het Nederlands in heel België wil promoten ! Maar we moeten van dat belachelijk en verkeerd adjectief "Vlaams" af. Dat is voor West- en Oost-Vlaanderen.

De stichtingsdatum van de Vlaamse Beweging, zoals we die vandaag kennen, is 1917.

Verklaar u nader, want er is een Beweging onstaan achter het front (d.i. door de front soldaten) en je hebt de Raad voor Vlaanderen

Ik bedoel de Vlaamse Beweging, zoals we die vandaag kennen, d.i. met het antibelgicisme als cruciaal element erin.
Back to top Go down
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! EmptyFri Feb 27, 2009 10:53 pm

Quote :
Ik heb niets tegen een gezamenlijk (niet-talig en waarom niet 'Vlaams') dynamisme
van Oost- en West-Vlaanderen als pars pro toto van wat België heet.
Vlaanderen slaat op het ganse Nederlandstalige gebied (Limburg, Vlaams-Brabant, Antwerpen, Oost- en WestVlaanderen). Dat u dit niet kan verdragen, typeert hoe klein mensen kunnen zijn.

Ik zit toch ook niet belachelijk te doen? Dat gaat nochtans wel: België herleiden tot die Noord-Franse Germaanse (of was het een Frankische) stam. Wilt u naar dit niveau afzakken Belgica? :-)
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! EmptyFri Feb 27, 2009 11:01 pm

tiboo wrote:
Quote :
Ik heb niets tegen een gezamenlijk (niet-talig en waarom niet 'Vlaams') dynamisme
van Oost- en West-Vlaanderen als pars pro toto van wat België heet.
Vlaanderen slaat op het ganse Nederlandstalige gebied (Limburg, Vlaams-Brabant, Antwerpen, Oost- en WestVlaanderen). Dat u dit niet kan verdragen, typeert hoe klein mensen kunnen zijn.

Ik zit toch ook niet belachelijk te doen? Dat gaat nochtans wel: België herleiden tot die Noord-Franse Germaanse (of was het een Frankische) stam. Wilt u naar dit niveau afzakken Belgica? :-)

Het was een Keltische stam. Voorts staat het eenieder vrij om de betekenis van het woord Vlaanderen (dat niet eens in de GW, tenzij bij de provincies dan, staat) te betwisten.
Back to top Go down
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! EmptyFri Feb 27, 2009 11:03 pm

We leven in een vrij land, daar heeft u een punt.

Maar het haalt het bedenkelijke niveau van de BUB NOG VERDER naar beneden. Aan jullie de keuze Very Happy .
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! EmptyFri Feb 27, 2009 11:11 pm

tiboo wrote:
We leven in een vrij land, daar heeft u een punt.

Maar het haalt het bedenkelijke niveau van de BUB NOG VERDER naar beneden. Aan jullie de keuze Very Happy .

Ik stel een tv-debat voor tussen B.U.B. en N-VA. De winnaar - per plebisciet bepaald - bepaalt de toekomstig van België.
Back to top Go down
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! EmptyFri Feb 27, 2009 11:18 pm

Excuseer mij voor het woord, maar de BUB is een scheet groot.

Bovendien is uw voorstel volkomen absurd. Alsof een democratie zo werkt.

Een democratie werkt als volgt: men raakt verkozen, men heeft iets te zeggen. Ik wens de BUB alle sterkte toe met de komende verkiezingen.
Back to top Go down
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! EmptyFri Feb 27, 2009 11:30 pm

Quote :
Vandaag is de Vlaamse Beweging even nuttig dan

Normaal ben ik niet een revanchistisch iemand, maar ik kon het deze keer toch niet laten.

Indien u nog eens iemand uitlacht om een vermeende spellingsfout (typfout), zorg dan dat u zelf geen taalfouten maakt aub...

Zoals ik al meermaals gezegd heb: ik heb op dit forum al zéér veel fouten tegen de Nederlandse taal opgemerkt. Maar ik vind het belachelijk elitair om die elke keer te vermelden. Spijtig genoeg zien sommige BUB-leden elk spellingsfoutje als een unieke kans om te lachen met Vlaamsgezinden.
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! EmptySat Feb 28, 2009 1:17 am

tiboo wrote:
Quote :
Vandaag is de Vlaamse Beweging even nuttig dan

Normaal ben ik niet een revanchistisch iemand, maar ik kon het deze keer toch niet laten.

Indien u nog eens iemand uitlacht om een vermeende spellingsfout (typfout), zorg dan dat u zelf geen taalfouten maakt aub...

Zoals ik al meermaals gezegd heb: ik heb op dit forum al zéér veel fouten tegen de Nederlandse taal opgemerkt. Maar ik vind het belachelijk elitair om die elke keer te vermelden. Spijtig genoeg zien sommige BUB-leden elk spellingsfoutje als een unieke kans om te lachen met Vlaamsgezinden.

Ik heb niet de pretentie Vlaams-nationalistisch te zijn.
Back to top Go down
perikles




Number of posts : 1771
Location : Antwerpen
Registration date : 2009-02-11

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! EmptySat Feb 28, 2009 12:36 pm

Bruno wrote:
tiboo wrote:
We leven in een vrij land, daar heeft u een punt.

Maar het haalt het bedenkelijke niveau van de BUB NOG VERDER naar beneden. Aan jullie de keuze Very Happy .

Ik stel een tv-debat voor tussen B.U.B. en N-VA. De winnaar - per plebisciet bepaald - bepaalt de toekomstig van België.

Dat werkt niet, heb ik een paar keer meegemaakt, dat is een beetje zoals een debat tussen Dawkins en Rik Torfs. De ene zal niemand bekeren tot een godsdienst en de andere zal van niemand een atteïst maken. De discussie tussen pro en anti Belgen moet niet gevoerd worden door de uitersten, maar met die enorme massa onverschilligen
Back to top Go down
perikles




Number of posts : 1771
Location : Antwerpen
Registration date : 2009-02-11

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! EmptySat Feb 28, 2009 1:13 pm

Bruno wrote:
tiboo wrote:
We leven in een vrij land, daar heeft u een punt.

Maar het haalt het bedenkelijke niveau van de BUB NOG VERDER naar beneden. Aan jullie de keuze Very Happy .

Ik stel een tv-debat voor tussen B.U.B. en N-VA. De winnaar - per plebisciet bepaald - bepaalt de toekomstig van België.

Wie zet u tegen iemand zoals BDW of Jambon? Zelf Rik Torfs bijt zijn tanden stuk op DBW.
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! EmptySat Feb 28, 2009 9:38 pm

perikles wrote:
Bruno wrote:
tiboo wrote:
We leven in een vrij land, daar heeft u een punt.

Maar het haalt het bedenkelijke niveau van de BUB NOG VERDER naar beneden. Aan jullie de keuze Very Happy .

Ik stel een tv-debat voor tussen B.U.B. en N-VA. De winnaar - per plebisciet bepaald - bepaalt de toekomstig van België.

Wie zet u tegen iemand zoals BDW of Jambon? Zelf Rik Torfs bijt zijn tanden stuk op DBW.

Mezelf, zelfs tegen alle twee tegelijk als het moet.
Back to top Go down
Sponsored content





DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! Empty

Back to top Go down
 
DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Vervalsing van de Vlaamse begrotingscijfers
» Vlaamse onafhankelijkheid: hoe moet dat dan?
» "VlAAMSE" GRONDWET
» Vlaemsche beweging kraakt nota De Wever-Di Rupo-VDL - le mouvement flamand descend la note De Wever-Di Rupo-VDL
» IK BEN EEN VLAAMSE PATRIOT

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Belgische Unie - Union Belge :: BUB :: Belgique / België / Belgium / Belgien-
Jump to: