Belgische Unie - Union Belge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belgische Unie - Union Belge

Centrumpartij voor nationale eenheid - parti centriste pour l'union nationale.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !

Go down 
+2
Diogène
Bruno
6 posters
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 EmptySat Feb 28, 2009 10:10 pm

Quote :
Mezelf, zelfs tegen alle twee tegelijk als het moet.
Uzelf? DeWinter (ongeveer de grootste demagoog) heeft schrik van Bart de Wever in debat. Vijf Franstaligen konden hem niet de baas, hoewel ze hem afwisselend (in het Frans!!!) verwijten en provocaties naar het hoofd slingerden. De Gucht delft het onderspit in debatten...

En de BUB zou een verlicht persoon (u Bruno) hebben die hem met de grond gelijk zou maken? Met zulke figuren, moet het dan écht wel aan het programma van de BUB liggen dat jullie slechts 10 000 stemmen halen.


Quote :
Ik heb niet de pretentie Vlaams-nationalistisch te zijn.
Vlaams-Nationalistisch wil niet zeggen dat men geen typfouten mag maken. U heeft wel de pretentie om te zeggen dat u perfect meertalig bent.
Ik heb nooit de pretentie gehad om op te scheppen over mijn taalvaardigheid.
Back to top Go down
Diogène

Diogène


Number of posts : 1611
Age : 46
Location : Absurdistan
Registration date : 2008-11-26

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 EmptySat Feb 28, 2009 11:45 pm

tiboo wrote:
Quote :
Mezelf, zelfs tegen alle twee tegelijk als het moet.

En de BUB zou een verlicht persoon (u Bruno) hebben die hem met de grond gelijk zou maken? Met zulke figuren, moet het dan écht wel aan het programma van de BUB liggen dat jullie slechts 10 000 stemmen halen.
Ik heb kennis genomen van minstens één debat waar uw houding en uw "argumentering" de BUB en de Belgische Beweging in opspraak hebben gebracht. Shocked

Nu, iedereen maakt fouten, errare humanum est, perseverare diabolicum Wink
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 EmptySun Mar 01, 2009 2:20 am

Diogène wrote:
tiboo wrote:
Quote :
Mezelf, zelfs tegen alle twee tegelijk als het moet.

En de BUB zou een verlicht persoon (u Bruno) hebben die hem met de grond gelijk zou maken? Met zulke figuren, moet het dan écht wel aan het programma van de BUB liggen dat jullie slechts 10 000 stemmen halen.
Ik heb kennis genomen van minstens één debat waar uw houding en uw "argumentering" de BUB en de Belgische Beweging in opspraak hebben gebracht. Shocked

Nu, iedereen maakt fouten, errare humanum est, perseverare diabolicum Wink

Rolling Eyes
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 EmptySun Mar 01, 2009 2:21 am

tiboo wrote:
Quote :
Mezelf, zelfs tegen alle twee tegelijk als het moet.
Uzelf? DeWinter (ongeveer de grootste demagoog) heeft schrik van Bart de Wever in debat. Vijf Franstaligen konden hem niet de baas, hoewel ze hem afwisselend (in het Frans!!!) verwijten en provocaties naar het hoofd slingerden. De Gucht delft het onderspit in debatten...

En de BUB zou een verlicht persoon (u Bruno) hebben die hem met de grond gelijk zou maken? Met zulke figuren, moet het dan écht wel aan het programma van de BUB liggen dat jullie slechts 10 000 stemmen halen.

De grootste gek kan stemmen halen, met genoeg media-aandacht. Cf. Dedecker.
Back to top Go down
Sprakeloos




Number of posts : 1205
Location : Antwerp
Registration date : 2008-12-03

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 EmptySun Mar 01, 2009 3:38 am

tiboo wrote:
Quote :
Ik heb niets tegen een gezamenlijk (niet-talig en waarom niet 'Vlaams') dynamisme
van Oost- en West-Vlaanderen als pars pro toto van wat België heet.
Vlaanderen slaat op het ganse Nederlandstalige gebied (Limburg, Vlaams-Brabant, Antwerpen, Oost- en WestVlaanderen). Dat u dit niet kan verdragen, typeert hoe klein mensen kunnen zijn.

Ik zit toch ook niet belachelijk te doen? Dat gaat nochtans wel: België herleiden tot die Noord-Franse Germaanse (of was het een Frankische) stam. Wilt u naar dit niveau afzakken Belgica? :-)


Men moet wel een heel groot mens zijn om uw dictaten met de mantel der liefde te kunnen bedekken.
Back to top Go down
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 EmptySun Mar 01, 2009 1:21 pm

Quote :
Men moet wel een heel groot mens zijn om uw dictaten met de mantel der liefde te kunnen bedekken.
Als er iemand hier klein doet (uw befaamde "dictaten") zijn het Belgica en zijn 'volgers' wel. Het bestaan van Vlaanderen, Vlaming en Vlaams ontkennen is dom. Een ander woord is er niet voor. Ieder woordenboek, encyclopedie, mens, wet, decreet... erkent dit. Maar hier komt men altijd af met de ontkenning van dit begrip. Ik begrijp dat niet, ik zou niet weten wat jullie hiermee willen bereiken. En wanneer ik dan ironisch stel dat we het woord Belg volgens dezelfde (domme) redenering eveneens kunnen ontkennen, zou dit een dictaat zijn?

Eerst: dit was ironisch
Twee: het was een repliek op eenzelfde redenering van jullie kant.

Ik zeg alleen dat we het woord Belg evenzeer kunnen ontkennen als het woord Vlaming, alleen op een ironische manier. Ik ga immers het woord Belg niet ontkennen. Het bestaat, net zoals het woord Vlaming bestaat, of Europeaan, of West-Mallenaar, of...

Quote :
De grootste gek kan stemmen halen, met genoeg media-aandacht. Cf. Dedecker.
Dat woord 'gek' komt op uw rekening te staan.
De Decker heeft eerst media-aandacht gekregen voor zijn fabuleuze prestaties als judocoach, later als stemmenkanon van VLD. Logisch dat hij media-aandacht kreeg bij vorige verkiezingen. En hij bleek het waard (in stemmen althans :-)). De partij van Paul Marchal kreeg evenveel aandacht enkele jaren terug.

Maar wat u hiermee wil zeggen is mij onduidelijk. Ik stel alleen maar dat al deze mensen hun meerdere erkenning in BDW op debatgebied. En u zou twee politici van zijn kaliber tegelijk aankunnen??!! Ik stel vast dat vroegere BUB-aanhangers een opmerking hebben over een vorig debat waar ik niets van afweet. Maar in uw voordeel spreken deze feiten niet...
Back to top Go down
Guest
Guest




DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 EmptySun Mar 01, 2009 3:18 pm

Bruno wrote:
tiboo wrote:
We leven in een vrij land, daar heeft u een punt.

Maar het haalt het bedenkelijke niveau van de BUB NOG VERDER naar beneden. Aan jullie de keuze Very Happy .

Ik stel een tv-debat voor tussen B.U.B. en N-VA. De winnaar - per plebisciet bepaald - bepaalt de toekomstig van België.

Als dit er ooit van komt, zal u zwaar afgaan als een gieter. De meerderheid der Belgen is gelukkig geen voorstander van een afsplitsing, maar ze zijn wel slilmmer dan de toekomst van hun land te laten bepalen door een schimmig one issue-partijtje met een stel onbekwame, huilerige kalimero's aan het roer.
Back to top Go down
Guest
Guest




DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 EmptySun Mar 01, 2009 3:23 pm

Bruno wrote:
tiboo wrote:
Quote :
Mezelf, zelfs tegen alle twee tegelijk als het moet.
Uzelf? DeWinter (ongeveer de grootste demagoog) heeft schrik van Bart de Wever in debat. Vijf Franstaligen konden hem niet de baas, hoewel ze hem afwisselend (in het Frans!!!) verwijten en provocaties naar het hoofd slingerden. De Gucht delft het onderspit in debatten...

En de BUB zou een verlicht persoon (u Bruno) hebben die hem met de grond gelijk zou maken? Met zulke figuren, moet het dan écht wel aan het programma van de BUB liggen dat jullie slechts 10 000 stemmen halen.

De grootste gek kan stemmen halen, met genoeg media-aandacht. Cf. Dedecker.

En nog slaagt u er niet in Very Happy Very Happy Very Happy

Nee serieus, met amper een punt op uw agenda kan u uiteraard niks gaan doen op het toneel van de nationaler politiek.
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 EmptySun Mar 01, 2009 3:46 pm

Ah nee? En de N-VA en het VB dan? Of hebben die zo'n rijk programma volgens u? Rolling Eyes

Ik merk dat u er behoorlijk gefrustreerd bij loopt. Waarom toch? Smile
Back to top Go down
Guest
Guest




DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 EmptySun Mar 01, 2009 4:02 pm

Belgica wrote:
Ah nee? En de N-VA en het VB dan? Of hebben die zo'n rijk programma volgens u? Rolling Eyes

Ik merk dat u er behoorlijk gefrustreerd bij loopt. Waarom toch? Smile

U bent echt wel opmerkelijk Rolling Eyes . U kent mij van haar noch pluim, u leest hier een paar posts van mij en u ziet dat ik gefrustreerd ben. Waaauuuw!!! Rolling Eyes

Ga nog wat verder spelen met riddertjes en kasteeltjes enzo en droom verder van uw unitaire utopia. Twisted Evil

Maar om verder te gaan. Neen, N-VA en VB hebben eveneens een flinterdun programma. Maar ik stem dan ook niet voor hen Rolling Eyes .

Het is overigens zeer flauw van u om steeds af te komen met die partijen als iemand kritiek op u geeft. Als u de redder des vaderlands wil worden, moet u zich toch wel dringend gaan spiegelen aan de grote jongens hoor...
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 EmptySun Mar 01, 2009 9:16 pm

Guest wrote:
Belgica wrote:
Ah nee? En de N-VA en het VB dan? Of hebben die zo'n rijk programma volgens u? Rolling Eyes

Ik merk dat u er behoorlijk gefrustreerd bij loopt. Waarom toch? Smile

U bent echt wel opmerkelijk Rolling Eyes . U kent mij van haar noch pluim, u leest hier een paar posts van mij en u ziet dat ik gefrustreerd ben. Waaauuuw!!! Rolling Eyes

Ga nog wat verder spelen met riddertjes en kasteeltjes enzo en droom verder van uw unitaire utopia. Twisted Evil

Maar om verder te gaan. Neen, N-VA en VB hebben eveneens een flinterdun programma. Maar ik stem dan ook niet voor hen Rolling Eyes .

Het is overigens zeer flauw van u om steeds af te komen met die partijen als iemand kritiek op u geeft. Als u de redder des vaderlands wil worden, moet u zich toch wel dringend gaan spiegelen aan de grote jongens hoor...

Ik denk dat ik ga pleiten om een uniefederalistische vzw te verbieden, Kim Wink
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 EmptySun Mar 01, 2009 9:31 pm

Quote :
Nee serieus, met amper een punt op uw agenda kan u uiteraard niks gaan doen op het toneel van de nationaler politiek

Nu weten we waarom B "Plus" niet van de grond komt.

p.s. : tr-t . Cool
Back to top Go down
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 EmptyMon Mar 02, 2009 4:35 pm

Quote :
Maar om verder te gaan. Neen, N-VA en VB hebben eveneens een flinterdun programma.

Met veel ben ik het eens, maar hier gaat u zwaar uit de bocht, althans wat de eerste partij betreft.

N-VA heeft een onlangs een sluitend economisch programma voorgesteld met zéér concrete maatregelen. Idem voor de sociale (zachte) sector, met Helga Stevens.
Voorts heeft N-VA zeer sterke dossiervreters (hiervoor staat de partij bekend), die een grote bijdrage leveren aan aanpassingen van wetten en wetsvoorstellingen, interpellaties, oppositie...

Geert Bourgois werd ook algemeen geroemd in de Vlaamse regering voor zijn werk, dus besturen kunnen ze blijkbaar ook.

U hoeft het niet eens te zijn met deze partij, maar zeggen dat ze een filterdun programma hebben, getuigt van weinig kennis. Een korte blik op hun site (met verschillende dossiers) toont uw ongelijk aan.
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 EmptyMon Mar 02, 2009 8:26 pm

Quote :
De partij van Paul Marchal kreeg evenveel aandacht enkele jaren terug.

Op basis van wat krijgen mensen als Marchal en Aernoudt eigenlijk aandacht?

Is het normaal dat Aernoudt die nog nooit aan een verkiezing deelgenomen heeft méér aandacht krijgt dan de B.U.B. die in 2003, 2004, 2006 en 2007 in meerdere kieskringen opkwam???
Back to top Go down
perikles




Number of posts : 1771
Location : Antwerpen
Registration date : 2009-02-11

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 EmptyMon Mar 02, 2009 9:15 pm

Bruno wrote:
Quote :
De partij van Paul Marchal kreeg evenveel aandacht enkele jaren terug.

Op basis van wat krijgen mensen als Marchal en Aernoudt eigenlijk aandacht?

Is het normaal dat Aernoudt die nog nooit aan een verkiezing deelgenomen heeft méér aandacht krijgt dan de B.U.B. die in 2003, 2004, 2006 en 2007 in meerdere kieskringen opkwam???

Rudy Aernoudt ligt aan de basis van het ontslag van Fientje Moerman, schreef o.a. Hoe de overheid uw geld verkwist, met A. Destexhe, Wedervaren van een cabinetard, Brussel, Kind van de Rekening, Roularta en Vlaanderen-Wallonië, je t’aime, moi non plus, is voorzitter van de werkgroep België Anders.

En Paul Marchal kon (kan) op heel wat sympathie rekenen na de affaire Dutroux
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 EmptyMon Mar 02, 2009 11:34 pm

perikles wrote:
Bruno wrote:
Quote :
De partij van Paul Marchal kreeg evenveel aandacht enkele jaren terug.

Op basis van wat krijgen mensen als Marchal en Aernoudt eigenlijk aandacht?

Is het normaal dat Aernoudt die nog nooit aan een verkiezing deelgenomen heeft méér aandacht krijgt dan de B.U.B. die in 2003, 2004, 2006 en 2007 in meerdere kieskringen opkwam???

Rudy Aernoudt ligt aan de basis van het ontslag van Fientje Moerman, schreef o.a. Hoe de overheid uw geld verkwist, met A. Destexhe, Wedervaren van een cabinetard, Brussel, Kind van de Rekening, Roularta en Vlaanderen-Wallonië, je t’aime, moi non plus, is voorzitter van de werkgroep België Anders.


Maar dat geeft zijn partij géén recht om méér in de aandacht te komen !
Back to top Go down
perikles




Number of posts : 1771
Location : Antwerpen
Registration date : 2009-02-11

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 EmptyTue Mar 03, 2009 12:40 am

Bruno wrote:
perikles wrote:
Bruno wrote:
Quote :
De partij van Paul Marchal kreeg evenveel aandacht enkele jaren terug.

Op basis van wat krijgen mensen als Marchal en Aernoudt eigenlijk aandacht?

Is het normaal dat Aernoudt die nog nooit aan een verkiezing deelgenomen heeft méér aandacht krijgt dan de B.U.B. die in 2003, 2004, 2006 en 2007 in meerdere kieskringen opkwam???

Rudy Aernoudt ligt aan de basis van het ontslag van Fientje Moerman, schreef o.a. Hoe de overheid uw geld verkwist, met A. Destexhe, Wedervaren van een cabinetard, Brussel, Kind van de Rekening, Roularta en Vlaanderen-Wallonië, je t’aime, moi non plus, is voorzitter van de werkgroep België Anders.


Maar dat geeft zijn partij géén recht om méér in de aandacht te komen !

Zo werkt het niet, LDD is alleen JMDD, prof. Bouckaert en Jurgen Verstrepen, maar JMDD is nu eenmaal mediageniek, prof. Bouckaert werkt via Casandra en Nova Civitas aan de ideologische ondersteuning van de partij. En Aernoudt kent heel wat mensen via de werkgroep Belgie Anders. Een losse greep: Maurice Lippens, Baudouin Velghe, Tony Mary, Rik Coolsaet, Luc Cortebeeck, Helmut Lotti. Met de beste wil van de wereld met z'n adresboekje kan je heel wat.
Back to top Go down
Sprakeloos




Number of posts : 1205
Location : Antwerp
Registration date : 2008-12-03

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 EmptyTue Mar 03, 2009 1:43 am

tiboo wrote:
Quote :
Men moet wel een heel groot mens zijn om uw dictaten met de mantel der liefde te kunnen bedekken.
Als er iemand hier klein doet (uw befaamde "dictaten") zijn het Belgica en zijn 'volgers' wel. Het bestaan van Vlaanderen, Vlaming en Vlaams ontkennen is dom. Een ander woord is er niet voor. Ieder woordenboek, encyclopedie, mens, wet, decreet... erkent dit. Maar hier komt men altijd af met de ontkenning van dit begrip. Ik begrijp dat niet, ik zou niet weten wat jullie hiermee willen bereiken. En wanneer ik dan ironisch stel dat we het woord Belg volgens dezelfde (domme) redenering eveneens kunnen ontkennen, zou dit een dictaat zijn?

Eerst: dit was ironisch
Twee: het was een repliek op eenzelfde redenering van jullie kant.

Ik zeg alleen dat we het woord Belg evenzeer kunnen ontkennen als het woord Vlaming, alleen op een ironische manier. Ik ga immers het woord Belg niet ontkennen. Het bestaat, net zoals het woord Vlaming bestaat, of Europeaan, of West-Mallenaar, of...

Quote :
De grootste gek kan stemmen halen, met genoeg media-aandacht. Cf. Dedecker.
Dat woord 'gek' komt op uw rekening te staan.
De Decker heeft eerst media-aandacht gekregen voor zijn fabuleuze prestaties als judocoach, later als stemmenkanon van VLD. Logisch dat hij media-aandacht kreeg bij vorige verkiezingen. En hij bleek het waard (in stemmen althans :-)). De partij van Paul Marchal kreeg evenveel aandacht enkele jaren terug.

Maar wat u hiermee wil zeggen is mij onduidelijk. Ik stel alleen maar dat al deze mensen hun meerdere erkenning in BDW op debatgebied. En u zou twee politici van zijn kaliber tegelijk aankunnen??!! Ik stel vast dat vroegere BUB-aanhangers een opmerking hebben over een vorig debat waar ik niets van afweet. Maar in uw voordeel spreken deze feiten niet...

Het herdefiniëren van de Vlaamse identiteit is geen Belgisch monopolie. Hoe kan deze intervenant zo bout zijn!?
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 EmptyTue Mar 03, 2009 2:14 am

De Vlaamse Beweging, zoals we die vandaag kennen, is een besmeuring van de oorspronkelijke V.B.
Back to top Go down
Sprakeloos




Number of posts : 1205
Location : Antwerp
Registration date : 2008-12-03

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 EmptyTue Mar 03, 2009 4:09 am

Bruno wrote:
De Vlaamse Beweging, zoals we die vandaag kennen, is een besmeuring van de oorspronkelijke V.B.

Natuurlijk blijft niets maagdelijk, dat wil ik nog begrijpen,
maar was het allemaal van bij aanvang zo nastrevenswaardig?
Back to top Go down
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 EmptyTue Mar 03, 2009 12:09 pm

Quote :
Maar dat geeft zijn partij géén recht om méér in de aandacht te komen !

Zeg Calimero, word eens wakker. Indien jullie meer in de media willen komen, zorg dan voor mediagenieke figuren. Wat ik voorlopig van de BUB gezien heb is slaapverwekkend, ofwel zo arrogant en uit de bocht dat men de BUB moeilijk serieus kan nemen.
Back to top Go down
Sponsored content





DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !   DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG ! - Page 2 Empty

Back to top Go down
 
DE VLAAMSE BEWEGING IS NUTTIG !
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» IK BEN EEN VLAAMSE PATRIOT
» Vervalsing van de Vlaamse begrotingscijfers
» Vlaamse onafhankelijkheid: hoe moet dat dan?
» Vlaemsche beweging kraakt nota De Wever-Di Rupo-VDL - le mouvement flamand descend la note De Wever-Di Rupo-VDL
» "VlAAMSE" GRONDWET

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Belgische Unie - Union Belge :: BUB :: Belgique / België / Belgium / Belgien-
Jump to: