Belgische Unie - Union Belge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belgische Unie - Union Belge

Centrumpartij voor nationale eenheid - parti centriste pour l'union nationale.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile

Go down 
+6
tiboo
Bruno
BFE
Diogène
perikles
Belgica
10 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AuthorMessage
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile   Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 EmptyThu Jul 02, 2009 2:05 pm

Free Belgium wrote:
Dat zijn er al twee in eenzelfde topic. En dan noem ik nog niet de vele schadelijke uitvallen waar Vlaams-nationalisten gelijk worden gesteld met nazi's en fascisten.

Allemaal erg contraproductief

U noemt dit contraproductief, maar kan u mij ook eens uitleggen waarom het onterecht is?
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile   Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 EmptyThu Jul 02, 2009 2:10 pm

Ik zeg niet dat Tiboo een nazi is (dat zou belachelijk zijn), ik maak gewoon de dieperliggende reden van zijn antibelgicisme kenbaar. Hij is een taalracist (wenst een Walenvrije staat) en dat is al erg genoeg.
Back to top Go down
Free Belgium




Number of posts : 279
Location : Onze mooie kust
Registration date : 2009-06-29

Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile   Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 EmptyThu Jul 02, 2009 2:11 pm

Bruno wrote:
Ik zeg niet dat Tiboo een nazi is (dat zou belachelijk zijn), ik maak gewoon de dieperliggende reden van zijn antibelgicisme kenbaar. Hij is een taalracist (wenst een Walenvrije staat) en dat is al erg genoeg.

Waarom gebruikt u dan de beledigende term gespuis?
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile   Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 EmptyThu Jul 02, 2009 2:12 pm

Exact en dat mag gezegd worden. Het móet zelfs gezegd worden !
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile   Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 EmptyThu Jul 02, 2009 2:13 pm

tiboo wrote:
Quote :
Ik snapt het duidelijk niet. Ik heb in mijn hogere posts reeds duidelijk gemaakt dat ber een onderscheid is tussen bloed&bodem-nationalisme en het nationalisme dat dichter aanleunt bij het chauvinisme.

Belgicisme is voor mij quasi een synoniem voor chauvinisme.

Het Vlaams-natiolisme van partijen als VB en N-VA leunt dan weer dichter aan tegen het bloed&bodem-principe met allerhande uitsluitingsmechanismen tot gevolg.

Wat u in die ene post zegt (Belgicisme is een vorm van identiteitsbeleving, waarmee u onderscheid met Vlaams-nationalisme wou aantonen en waarmee u wou aantonen dat Belgicisme geen natinalisme is), klopt niet. Omdat één vande belangrijkse principes van Vlaams-nationalisme identiteitsbeleving is, lijkt het alsof u hiermee ook wil zeggen dat Vlaams-nationalisme geen nationalisme is...
Conclusie: obv identiteitsbeleving kan men geenszins onderscheid maken tussen Belgicisme en Vlaams-nationalisme.

Bloed en bodemprincipe is evenzeer van toepassing op unitarisme, als ik de posts van vele mensen hier zie zelfs meer. Vlaanderen is idd waakzaam wbt haar grondgebied, maar dit is voornamelijk het geval omdat het nodig is, wil ze niet gemarginaliseerd worden... GEEN ENKEL democratisch land ter wereld waar dit ook het geval is. Maar posts over uitbreidingen (imperialisme) richting Nederland, Frankrijk, Duitsland... heeft geen enkele Vlaams-nationalist hier ooit gemaakt, Belgicisten des te meer. Ook de ideeën omtrent het eenmaken van België doen mij meer schrik aan wbt principes, dan ik ooit van een Vlaams-nationalist gehoord heb...

Quote :
Waar heeft Bruno volgens u ongelijk?
Overal.

Pro-Belgisch zijn afdoen als nationalisme is je reinste onzin, van mij mag België morgen een deelgebied worden van een Europese, unitaire staat.
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile   Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 EmptyThu Jul 02, 2009 2:14 pm

Free Belgium wrote:
Bruno wrote:
Ik zeg niet dat Tiboo een nazi is (dat zou belachelijk zijn), ik maak gewoon de dieperliggende reden van zijn antibelgicisme kenbaar. Hij is een taalracist (wenst een Walenvrije staat) en dat is al erg genoeg.

Waarom gebruikt u dan de beledigende term gespuis?

Wat is beledigend? Als een groepje jongeren zich schandelijk gedraagt en men noemt dat groepje dan 'gespuis', is dat dan beledigend? Nee, het is gewoon de waarheid. Idem voor het begrip 'leugenaar'. Iemand die de waarheid niet zegt, is een leugenaar. Dit is geen belediging, maar de waarheid, ook al klinkt het niet vriendelijk.
Back to top Go down
Free Belgium




Number of posts : 279
Location : Onze mooie kust
Registration date : 2009-06-29

Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile   Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 EmptyThu Jul 02, 2009 2:14 pm

Belgica wrote:
Ieder zijn stijl. Ik houd het liever op 'nationalistische maffia' als ik spreek over de politici die dit systeem in stand houden. Mijn tegenstanders noem ik gewoon 'Vlaams- en Waals-nationalisten', maar ik houd het in principe altijd onpersoonlijk.

Als dat de stijl is die leden van uw partij mogen hanteren, kan ik dat alleen maar betreuren.
Ik had in jullie medestanders voor een unitair België verwacht, die zich zouden verdiepen in manieren om de obstructies naar een unitaire staat weg te werken.
Maar scheldtirades van dergelijk niveau zijn onaanvaardbaar voor mij.

Jammer, jammer, jammer. Er zijn al zo weinig georganiseerde unitaristen om mee samen te werken
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile   Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 EmptyThu Jul 02, 2009 2:17 pm

Free Belgium wrote:
Belgica wrote:
Ieder zijn stijl. Ik houd het liever op 'nationalistische maffia' als ik spreek over de politici die dit systeem in stand houden. Mijn tegenstanders noem ik gewoon 'Vlaams- en Waals-nationalisten', maar ik houd het in principe altijd onpersoonlijk.

Als dat de stijl is die leden van uw partij mogen hanteren, kan ik dat alleen maar betreuren.
Ik had in jullie medestanders voor een unitair België verwacht, die zich zouden verdiepen in manieren om de obstructies naar een unitaire staat weg te werken.
Maar scheldtirades van dergelijk niveau zijn onaanvaardbaar voor mij.

Jammer, jammer, jammer. Er zijn al zo weinig georganiseerde unitaristen om mee samen te werken

Wij zijn consequente unitaristen, die op heel nuchtere en zakelijke wijze onze ideologie verdedigen. En zo hoort het. Ik zie die scheldtirades niet en zelfs als er zouden zijn, doet dat niets af aan de correctheid van onze boodschap.
Back to top Go down
Free Belgium




Number of posts : 279
Location : Onze mooie kust
Registration date : 2009-06-29

Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile   Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 EmptyThu Jul 02, 2009 2:17 pm

Belgica wrote:
Free Belgium wrote:
Dat zijn er al twee in eenzelfde topic. En dan noem ik nog niet de vele schadelijke uitvallen waar Vlaams-nationalisten gelijk worden gesteld met nazi's en fascisten.

Allemaal erg contraproductief

U noemt dit contraproductief, maar kan u mij ook eens uitleggen waarom het onterecht is?

De huidige generatie Vlaams-nationalisten heeft over het algemeen geen banden meer met het nazisme en staat ook geen zuiveringspolitiek voor.
Door daar op te blijven hameren, maakt u het onze tegenstanders wel heel makkelijk om uw argumentatie onderuit te halen. Zoals ik al eerder op dit forum aanhaalde
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile   Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 EmptyThu Jul 02, 2009 2:20 pm

Free Belgium wrote:
Belgica wrote:
Free Belgium wrote:
Dat zijn er al twee in eenzelfde topic. En dan noem ik nog niet de vele schadelijke uitvallen waar Vlaams-nationalisten gelijk worden gesteld met nazi's en fascisten.

Allemaal erg contraproductief

U noemt dit contraproductief, maar kan u mij ook eens uitleggen waarom het onterecht is?

De huidige generatie Vlaams-nationalisten heeft over het algemeen geen banden meer met het nazisme en staat ook geen zuiveringspolitiek voor.
Door daar op te blijven hameren, maakt u het onze tegenstanders wel heel makkelijk om uw argumentatie onderuit te halen. Zoals ik al eerder op dit forum aanhaalde

Johan Sauwens, de interim voorzitter van het Vlaams parlement, was jarenlang ongestoord lid van de neo-nazistische beweging 'Sint-Maartens-fonds'. Dat een neo-nazi het tot het voorzitter van het Vlaams parlement kan schoppen, bewijst alleen maar ons gelijk. De fascistische geest zit erin. U kan dat nog 100 maal ontkennen. Het is gewoon zo.
Back to top Go down
Free Belgium




Number of posts : 279
Location : Onze mooie kust
Registration date : 2009-06-29

Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile   Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 EmptyThu Jul 02, 2009 2:21 pm

Belgica wrote:
Free Belgium wrote:
Belgica wrote:
Ieder zijn stijl. Ik houd het liever op 'nationalistische maffia' als ik spreek over de politici die dit systeem in stand houden. Mijn tegenstanders noem ik gewoon 'Vlaams- en Waals-nationalisten', maar ik houd het in principe altijd onpersoonlijk.

Als dat de stijl is die leden van uw partij mogen hanteren, kan ik dat alleen maar betreuren.
Ik had in jullie medestanders voor een unitair België verwacht, die zich zouden verdiepen in manieren om de obstructies naar een unitaire staat weg te werken.
Maar scheldtirades van dergelijk niveau zijn onaanvaardbaar voor mij.

Jammer, jammer, jammer. Er zijn al zo weinig georganiseerde unitaristen om mee samen te werken

Wij zijn consequente unitaristen, die op heel nuchtere en zakelijke wijze onze ideologie verdedigen. En zo hoort het. Ik zie die scheldtirades niet en zelfs als er zouden zijn, doet dat niets af aan de correctheid van onze boodschap.
Ik heb u net twee voorbeelden gegeven. En gespuis (in eender welke context gebruikt) is en blijft een beledigende term die niet thuishoort op een forum.

Een correcte boodschap die de wereld wordt ingestuurd vergezeld van scheldtirades maakt minder indruk dan diezelfde boodschap op een hoffelijke manier verwoord.

Of wil u aan politiek doen in LDD-stijl?
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile   Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 EmptyThu Jul 02, 2009 2:27 pm

Wij doen aan een consequente, unitaristische en zakelijke politiek.
Back to top Go down
Free Belgium




Number of posts : 279
Location : Onze mooie kust
Registration date : 2009-06-29

Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile   Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 EmptyThu Jul 02, 2009 2:34 pm

Belgica wrote:
Wij doen aan een consequente, unitaristische en zakelijke politiek.
En dat behelst scheldtirades en manklopende vergelijkingen?

Dat u uw tegenstanders uitscheldt en ridiculiseert is mijn insziens schadelijk, maar het blijft uw zaak. Als u echter blijft uw medestanders schofferen (zonet noemde u in een ander subforum Diogène nog een lafaard) zaait u alleen maar verdeeldheid in belgicistische rangen. En dit op een moment dat ons landje in het grootste gevaar verkeert sinds haar ontstaan.
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile   Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 EmptyThu Jul 02, 2009 2:44 pm

De Belgische beweging is geenszins gediend met mensen die de waarheid schuwen. Op basis van die mentaliteit werd ons land 30 jaar lang verdeeld en de Belgen tegen elkaar opgezet. Liever een kleine, consequente B.U.B. dan een iets grotere schizofrene soep. Smile
Back to top Go down
Free Belgium




Number of posts : 279
Location : Onze mooie kust
Registration date : 2009-06-29

Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile   Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 EmptyThu Jul 02, 2009 2:52 pm

Als dat uw mening en streven is dan moet ik daar respect voor opbrengen.
Alleen jammer dat uzelf en de drie medestanders die u dan overhoudt, geen verschil zullen kunnen maken voor ons land. Uw kleine, consequente BUB zal dan herleid worden tot een debatclubje waarin jullie naar hartelust kunen fulmineren dat Vlaams-nationalisten nazi's zijn en dat jullie analyse de enige correcte is, maar niemand zal er dan van wakker liggen...
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile   Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 EmptyThu Jul 02, 2009 3:00 pm

Pim Fortuyn was zelfs alleen. Dedecker ook.

Niet dat zij mijn idolen zijn, maar het aantal medestanders of stemmen is niet belangrijk. Wat belangrijk is, is de kwaliteit van de ideeën en de energie en standvastigheid waarmee je ze verdedigt.
Back to top Go down
Diogène

Diogène


Number of posts : 1611
Age : 46
Location : Absurdistan
Registration date : 2008-11-26

Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile   Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 EmptyThu Jul 02, 2009 3:17 pm

Belgica wrote:
Pim Fortuyn was zelfs alleen. Dedecker ook.

Niet dat zij mijn idolen zijn, maar het aantal medestanders of stemmen is niet belangrijk. Wat belangrijk is, is de kwaliteit van de ideeën en de energie en standvastigheid waarmee je ze verdedigt.
Si le nombre de votes n'est pas important, pourquoi participer aux élections ou vous plaindre du manque d'attention des médias Question

Quant à Pim Fortuyn, son parti s'est effondré après sa mort, preuve que ses idées et son énergie furent vaines.
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile   Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 EmptyThu Jul 02, 2009 3:19 pm

Peut-être pas ses idées, mais son entourage était nul.
Back to top Go down
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile   Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 EmptyThu Jul 02, 2009 3:32 pm

Ik ben GEEN taalracist. Ik wil GEEN Walenvrije staat. Dat u dat na 4 jaar forum nog altijd niet doorhebt, zegt veel over u... Wat kan men trouwens verwachten van iemand die enkele jaren terug naar het schijnt een legendarisch debat heeft gevoerd met Bart De Wever ("Nog nooit ben ik zulk een radicaal tegengekomen, zelfs niet bij het VB").

Ik wil met Waalse vrienden samenleven zoals wij met Nederlanders, Duitsers en Fransen samenleven. Zoals met mijn buren hier in de straat.

Quote :
Pim Fortuyn was zelfs alleen. Dedecker ook.
En owv de kwaliteit van hun ideeën of op zijn minst de aantrekkelijkheid ervan, hebben zij wel een aantal stemmen gehaald.
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile   Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 EmptyThu Jul 02, 2009 3:36 pm

"Ik wil met Waalse vrienden samenleven zoals wij met Nederlanders, Duitsers en Fransen samenleven. Zoals met mijn buren hier in de straat."

Voorwaar een vreemde uitspraak. Uw buren in de straat leven toch in hetzelfde land of wil u ook uw straat splitsen? Laughing
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile   Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 EmptyThu Jul 02, 2009 4:41 pm

tiboo wrote:
Ik ben GEEN taalracist. Ik wil GEEN Walenvrije staat.
Ik wil met Waalse vrienden samenleven zoals wij met Nederlanders, Duitsers en Fransen samenleven. Zoals met mijn buren hier in de straat.

De "Walen" moeten dus in een thuisland en de andere "vrienden", mogen zich nog in uw staat begeven als ze een goede Zuid-Afrikaan - excuseer "Vlaming" - zijn.
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile   Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 EmptyThu Jul 02, 2009 4:43 pm

tiboo wrote:
Ik ben GEEN taalracist. Ik wil GEEN Walenvrije staat. Dat u dat na 4 jaar forum nog altijd niet doorhebt, zegt veel over u... Wat kan men trouwens verwachten van iemand die enkele jaren terug naar het schijnt een legendarisch debat heeft gevoerd met Bart De Wever ("Nog nooit ben ik zulk een radicaal tegengekomen, zelfs niet bij het VB").

Ik wil met Waalse vrienden samenleven zoals wij met Nederlanders, Duitsers en Fransen samenleven. Zoals met mijn buren hier in de straat.

Quote :
Pim Fortuyn was zelfs alleen. Dedecker ook.
En owv de kwaliteit van hun ideeën of op zijn minst de aantrekkelijkheid ervan, hebben zij wel een aantal stemmen gehaald.

Tiens, tiens, een blanke die zegt dat hij zwart is of omgekeerd. Wink
Back to top Go down
RADIKAAL




Number of posts : 270
Location : BELGISTAN
Registration date : 2008-11-23

Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile   Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 EmptyThu Jul 02, 2009 4:44 pm

Tiboo wil geen Walenvrije staat. Enkel de gebieden waar er te veel Walen zijn moeten afgestoten worden. Rolling Eyes
Back to top Go down
Free Belgium




Number of posts : 279
Location : Onze mooie kust
Registration date : 2009-06-29

Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile   Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 EmptyThu Jul 02, 2009 4:50 pm

Belgica wrote:
Pim Fortuyn was zelfs alleen. Dedecker ook.

Niet dat zij mijn idolen zijn, maar het aantal medestanders of stemmen is niet belangrijk. Wat belangrijk is, is de kwaliteit van de ideeën en de energie en standvastigheid waarmee je ze verdedigt.

Hebt u al gemerkt met welk een figuren van bedenkelijk allooi deze twee mannen zich omringd hebben?

U wil van het belgicisme, hoop ik, toch geen toevluchtsoord maken voor de rancuneuzen, de relschoppers, de tafelspringers...

Alle bewondering voor u standvastigheid, waarmee u al 10 jaar (?) tegen de stroom inroeit. Maar ideeën worden pas realiteit als ze gedragen worden door een ruimere groep. Een revolutie voer je niet op je eentje...
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile   Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 EmptyThu Jul 02, 2009 4:53 pm

Integendeel, die bedenkelijke figuren en relschoppers hebben we stelselmatig aan de deur gezet ! Wink
Back to top Go down
Sponsored content





Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile   Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 5 Empty

Back to top Go down
 
Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile
Back to top 
Page 5 of 6Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Similar topics
-
» De Wever mag niet naar debat - De Wever ne peut pas participer à un débat
» Anvers, le premier port français?
» VLD organiseert debat over federale kieskring
» Democratisch debat
» INTERESSANT DEBAT OP FACEBOOK

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Belgische Unie - Union Belge :: BUB :: Belgique / België / Belgium / Belgien-
Jump to: