Belgische Unie - Union Belge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belgische Unie - Union Belge

Centrumpartij voor nationale eenheid - parti centriste pour l'union nationale.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile

Go down 
+6
tiboo
Bruno
BFE
Diogène
perikles
Belgica
10 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuthorMessage
tiboo




Number of posts : 1160
Age : 38
Location : westmalle
Registration date : 2008-11-21

Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile   Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 6 EmptyThu Jul 02, 2009 9:02 pm

Quote :
De "Walen" moeten dus in een thuisland en de andere "vrienden", mogen zich nog in uw staat begeven als ze een goede Zuid-Afrikaan - excuseer "Vlaming" - zijn.

Wederom misplaatst, proficiat!

Quote :
Tiboo wil geen Walenvrije staat. Enkel de gebieden waar er te veel Walen zijn moeten afgestoten worden.

In Godsnaam: leer lezen, leer interpreteren.

Ik heb het niet over 'begeven', ik heb het over eenzelfde beleid toepassen op iedereen hier. Ik ga niet in mijnen blote in Moskeeën in Marokko lopen, ik pas mij aan. Idem voor Franstaligen: allemaal welkom, maar ik heb graag dat zij zich in het openbare leven aanpassen en wil tonen om zich te integreren. Idem voor Ijslanders trouwens, of Hongaren: allemaal welkom, maar als iedereen zonder meer gaat eisen om hun eigen taal te spreken, het zou nogal een staat worden.

Iedereen die hier kritiek geeft op wat ik gezegd heb: JULLIE MOETEN allemaal gaan samenwonen met jullie buren. Want het is toch ongehoord dat jullie die mensen buitensluiten. Maak er één groot klooster van.

Of nog duidelijker: maak ééééééén land met Nederland, Frankrijk, Luxemburg, en verder: Polen, Rusland, China, Filipijnen. Want het is toch o zo ongehoord dat we die mensen buitensluiten!

Volgens mij is dit niet noodzakelijk: naast elkaar leven kan soms raadzamer zijn dan in eenzelfde huis(houden) met elkaar te leven en dezelfde regels en gewoontes toe te passen. Idem voor een land. Mensen die vinden dat dit wel noodzakelijk is (één wereldland) mogen kritiek geven op mijn mening dat Vlaanderen en Wallonië een ander beleid nodig hebben. Anders is het raadzaam hier uw mond over te houden. België is immers zelf ontstaan doordat bepaalde mensen het idee hadden dat het beter was om 'alle hollanders buiten te gooien' (jullie woorden, niet de mijn).
Back to top Go down
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile   Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile - Page 6 EmptyThu Jul 02, 2009 11:10 pm

Quote :
Of nog duidelijker: maak ééééééén land met Nederland, Frankrijk, Luxemburg, en verder: Polen, Rusland, China, Filipijnen. Want het is toch o zo ongehoord dat we die mensen buitensluiten!

Graag! Maar stop dan met te zeveren over een Vlaamse snert- en strontrepubliek waar de geuren der mesthoop het parfum zijn die de verrotte politieke klasse uitwasemt en de taalnationalisten als gekroonde ratten uit de riolen kruipen en ons volk vergiftigen!
Back to top Go down
 
Hoofddoekendebat / débat sur le port du voile
Back to top 
Page 6 of 6Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Similar topics
-
» De Wever mag niet naar debat - De Wever ne peut pas participer à un débat
» Anvers, le premier port français?
» VLD organiseert debat over federale kieskring
» Democratisch debat
» INTERESSANT DEBAT OP FACEBOOK

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Belgische Unie - Union Belge :: BUB :: Belgique / België / Belgium / Belgien-
Jump to: