| Bruno Valkeniers (VB) valt weer eens uit naar ons | |
|
+3Jean de Nivelles mimo Belgica 7 posters |
Author | Message |
---|
Belgica Admin
Number of posts : 5604 Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM Registration date : 2008-11-19
| Subject: Bruno Valkeniers (VB) valt weer eens uit naar ons Wed Sep 09, 2009 2:03 pm | |
| Hij kan het niet laten: "Wat in het discours van de belgicisten opvalt is het gebrek aan argumenten." http://www.vlaamsbelang.org/6/105Hoe gefrustreerd zijn ze toch. Wel, ik nodig de voorzitter van een deel van de onthaalmoeders eens uit op ons forum. Het zal hem goed doen, eens zijn hart kunnen luchten. | |
|
| |
mimo
Number of posts : 193 Location : Mechelen Registration date : 2009-08-10
| Subject: Re: Bruno Valkeniers (VB) valt weer eens uit naar ons Wed Sep 09, 2009 4:05 pm | |
| Dit komt uit datzelfde artikel
"Als er drie Walen in de ploeg zaten, schakelden wij allemaal automatisch over naar het Frans. Ik heb dat nooit raar gevonden, eerder vanzelfsprekend”, aldus Koen. Dat éne onschuldige zinnetje legt meteen de hele kern bloot van het communautaire samenlevingsprobleem, niet alleen in de Vlaamse rand maar in heel België. De Vlaamse meerderheid past zich aan en de Franstalige minderheid wil dat graag zo houden. Net zoals ze hun bevoorrechte positie en de miljardenstroom van Vlaanderen naar Wallonië intact willen houden. " | |
|
| |
Belgica Admin
Number of posts : 5604 Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM Registration date : 2008-11-19
| Subject: Re: Bruno Valkeniers (VB) valt weer eens uit naar ons Wed Sep 09, 2009 4:17 pm | |
| Wat is zijn punt nu? Mogen de Nederlandstaligen geen Frans spreken? En wat als ze dat doen uit vrije wil? Is dat dan de "schuld" van de Franstaligen? Maar we weten wat Valkeniers wil: een blank en ééntalig republiekje. Spijtig genoeg voor hem zal dat er nooit komen omdat we niet meer in de Middeleeuwen leven. | |
|
| |
Jean de Nivelles
Number of posts : 1050 Location : Nivelles - département de la Dyle - France Registration date : 2008-12-11
| Subject: Re: Bruno Valkeniers (VB) valt weer eens uit naar ons Wed Sep 09, 2009 4:39 pm | |
| - mimo wrote:
- ... en de miljardenstroom van Vlaanderen naar Wallonië intact willen houden. "
C'est une bonne idée, même après l'indépendance de la Flandre. | |
|
| |
Bruno
Number of posts : 3228 Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België ! Registration date : 2008-11-23
| Subject: Re: Bruno Valkeniers (VB) valt weer eens uit naar ons Wed Sep 09, 2009 5:12 pm | |
| - Belgica wrote:
- Wat is zijn punt nu? Mogen de Nederlandstaligen geen Frans spreken? En wat als ze dat doen uit vrije wil? Is dat dan de "schuld" van de Franstaligen?
Inderdaad. | |
|
| |
perikles
Number of posts : 1771 Location : Antwerpen Registration date : 2009-02-11
| Subject: Re: Bruno Valkeniers (VB) valt weer eens uit naar ons Wed Sep 09, 2009 6:05 pm | |
| - Belgica wrote:
- Hij kan het niet laten:
"Wat in het discours van de belgicisten opvalt is het gebrek aan argumenten."
http://www.vlaamsbelang.org/6/105
Hoe gefrustreerd zijn ze toch. Wel, ik nodig de voorzitter van een deel van de onthaalmoeders eens uit op ons forum. Het zal hem goed doen, eens zijn hart kunnen luchten. slecht idee ik wed dat u het zelf aflegt tegen Valkeniers en dat zegt veel over Valkeniers | |
|
| |
Belgica Admin
| Subject: Re: Bruno Valkeniers (VB) valt weer eens uit naar ons Wed Sep 09, 2009 6:13 pm | |
| Wat zegt dat veel over Valkeniers? Leg eens uit. | |
|
| |
Renaat
Number of posts : 832 Location : Brugge Registration date : 2009-08-25
| Subject: Re: Bruno Valkeniers (VB) valt weer eens uit naar ons Wed Sep 09, 2009 6:40 pm | |
| Zijn recente tussenkomsten op dit forum (pleidooi voor een staatsgreep door de kolonels!) onthullen dat Belgica een extreem-rechtse fascist is, veel erger dan Valkeniers! | |
|
| |
Belgica Admin
| Subject: Re: Bruno Valkeniers (VB) valt weer eens uit naar ons Wed Sep 09, 2009 7:05 pm | |
| Wat u betreft, is dat dan een slecht punt voor Valkeniers, zeker? En, zijn er geen generaals meer in het leger? | |
|
| |
perikles
Number of posts : 1771 Location : Antwerpen Registration date : 2009-02-11
| Subject: Re: Bruno Valkeniers (VB) valt weer eens uit naar ons Wed Sep 09, 2009 7:34 pm | |
| - Belgica wrote:
- Wat zegt dat veel over Valkeniers? Leg eens uit.
U pocht altijd dat als u in discussie treedt met doorwinterde politici zoals BDW, FDW, JMDD en BV u geen ogenblik in gevaar bent. Ik heb u ooit horen discussieren met een lage God uit de NVA stal en zelf toen was uw argementatie niet goed. BV is de zwakte van de vier maar ik vermoed dat u daar ook zoveel steken laat vallen dat u afgaat als een gieter. Misschien toch een beroep doen op De Gucht of De Croo? | |
|
| |
Pleimion
Number of posts : 290 Age : 40 Location : De Westhoek Registration date : 2009-07-02
| Subject: Re: Bruno Valkeniers (VB) valt weer eens uit naar ons Wed Sep 09, 2009 8:29 pm | |
| - Belgica wrote:
- En, zijn er geen generaals meer in het leger?
Ik neem aan dat Renaat hiernaar verwijst. | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: Bruno Valkeniers (VB) valt weer eens uit naar ons | |
| |
|
| |
| Bruno Valkeniers (VB) valt weer eens uit naar ons | |
|