Belgische Unie - Union Belge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belgische Unie - Union Belge

Centrumpartij voor nationale eenheid - parti centriste pour l'union nationale.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Antwerpenaar dient klacht in tegen Nigel Farage

Go down 
AuthorMessage
Bruno

Bruno


Number of posts : 3228
Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België !
Registration date : 2008-11-23

Antwerpenaar dient klacht in tegen Nigel Farage Empty
PostSubject: Antwerpenaar dient klacht in tegen Nigel Farage   Antwerpenaar dient klacht in tegen Nigel Farage EmptySun Mar 07, 2010 12:17 am

Antwerpenaar dient klacht in tegen Nigel Farage
http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland/guid/a227a66b-2cab-4487-bf3b-143450aaca4e.aspx

05/03 Antwerpenaar Francis Thys heeft bij de ombudsman van de Europese Unie een klacht ingediend tegen Nigel Farage. De Britse parlementariër zei vorige week dat België geen echt land is.

De Antwerpenaar, die als klantenadviseur bij De Post werkt, vindt dat Europarlementsleden zich aan bepaalde gedragscodes moeten houden.

“Respect voor de andere landen van de Europese Unie is wel het minste dat je mag verwachten. Ik hou van mijn land, dus ik laat dit niet zomaar passeren. Ik wil hiermee een signaal geven en ik hoop dat er meer reacties volgen. Helaas geloven Belgen niet altijd even spontaan in hun land, maar van binnen zijn de meeste mensen wél trots op België.”

De ombudsdienst van de Europese Unie onderzoekt nu of de klacht ontvankelijk is.

MF
Back to top Go down
 
Antwerpenaar dient klacht in tegen Nigel Farage
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» faciliteiten gemeente dient klacht in tegen vlaams decreet
» Nog Vlaams-nationale kolder: N-VA dient klacht in tegen Le Soir ! La N-VA dépose de nouveau plainte contre Le Soir !
» Waarom dient Vlaanderen geen belangenconflict in tegen de splitsing BHV?
» Vb niet alleen tegen vreemdelingen, maar ook tegen Belgen in buitenland !
» Farage slaat weer toe !

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Belgische Unie - Union Belge :: BUB :: Belgique / België / Belgium / Belgien-
Jump to: