BFE
Number of posts : 1312 Age : 36 Location : Namuren Registration date : 2008-11-21
| Subject: Re: De laatste flaminganten in de aanval Tue Jun 15, 2010 6:10 pm | |
| Génial. Nous avons maintenant un membre pour nous ressortir tous les mythes et clichés flamingants. | |
|
gladiator
Number of posts : 18 Location : Vlaanderen Registration date : 2010-06-14
| Subject: ... Tue Jun 15, 2010 7:14 pm | |
| Je moet wel een onderscheid maken tussen een volk dat al decennia voor vrijheid pleit en gelijk welke andere etnische groep die dat misschien NIET wil. met een 'natuurlijke' staat bedoel ik een staat waar mensen wonen die dezelfde taal spreken, godsdienst en cultuur hebben, wat hier dus niet het geval is. Dan heb ik het nog niet over de economische discriminatie van Wallonië t.o.v. Vlaanderen :13 miljard euro per jaar via federaal parlement vanuit Vlaanderen om Wallonië boven de armoedegrens te houden, waarvan 3,5 miljard alleen al aan sociale zekerheid en pensioenen. In Vlaanderen zijn er 17% van de bejaarden die onder de armoedegrens leven (belgië: 21%, Nederland: 8%) (allemaal officiële cijfers van het rekenhof!!!)! Ik wil gewoon rechtvaardigheid terugbrengen naar dit land. Dat samen met een goeie staatshervorming (confederalisme) en de splitsing BHV, is voor mij genoeg. Dat verdient ons gewest! zo wil ik gerust in BELGIE leven, zonder onafhankelijk Vlaanderen. | |
|
Bruno
Number of posts : 3228 Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België ! Registration date : 2008-11-23
| Subject: Re: De laatste flaminganten in de aanval Tue Jun 15, 2010 8:39 pm | |
| - gladiator wrote:
- Je moet wel een onderscheid maken tussen een volk dat al decennia voor vrijheid pleit en gelijk welke andere etnische groep die dat misschien NIET wil.
met een 'natuurlijke' staat bedoel ik een staat waar mensen wonen die dezelfde taal spreken, godsdienst en cultuur hebben, wat hier dus niet het geval is. Dan heb ik het nog niet over de economische discriminatie van Wallonië t.o.v. Vlaanderen :13 miljard euro per jaar via federaal parlement vanuit Vlaanderen om Wallonië boven de armoedegrens te houden, waarvan 3,5 miljard alleen al aan sociale zekerheid en pensioenen. In Vlaanderen zijn er 17% van de bejaarden die onder de armoedegrens leven (belgië: 21%, Nederland: 8%) (allemaal officiële cijfers van het rekenhof!!!)! Ik wil gewoon rechtvaardigheid terugbrengen naar dit land. Dat samen met een goeie staatshervorming (confederalisme) en de splitsing BHV, is voor mij genoeg. Dat verdient ons gewest! zo wil ik gerust in BELGIE leven, zonder onafhankelijk Vlaanderen. U schrijft: - Quote :
- met een 'natuurlijke' staat bedoel ik een staat waar mensen wonen die dezelfde taal spreken, godsdienst en cultuur hebben, wat hier dus niet het geval is.
In Duitsland, noch Luxemburg, Frankrijk, Nederland of Zwitserland (om er een paar te noemen) is dat het geval. | |
|
Bruno
Number of posts : 3228 Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België ! Registration date : 2008-11-23
| Subject: Re: De laatste flaminganten in de aanval Tue Jun 15, 2010 8:40 pm | |
| - Quote :
- 13 miljard euro per jaar via federaal parlement vanuit Vlaanderen om Wallonië boven de armoedegrens te houden,
Hier vindt u nooit een bron voor. | |
|
Sponsored content
| Subject: Re: De laatste flaminganten in de aanval | |
| |
|