Sprakeloos
Number of posts : 1205 Location : Antwerp Registration date : 2008-12-03
| Subject: Re: WILLY DEWAELE IS EN BLIJFT EEN GOEDE NATIONALIST Sat Dec 13, 2008 8:01 pm | |
| 1/3 van de bevolking past zich net niet zomaar aan. Dat getal is te groot. Impliciet geeft u dus zelf te kennen dat er hierdoor substantiele veranderingen zijn gebeurd!
Maar ik ga me even voorbereiden op de avond. We komen hier nog wel op terug. | |
|
Bruno
Number of posts : 3228 Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België ! Registration date : 2008-11-23
| Subject: Re: WILLY DEWAELE IS EN BLIJFT EEN GOEDE NATIONALIST Sat Dec 13, 2008 11:48 pm | |
| - Quote :
- Bijvoorbeeld wil Vlaanderen de snelheid op de gewestwegen beperken tot 70 km/u, Wallonie wil dat op 90 km/u houden. Wie heeft er gelijk? Niemand, denk ik, het is een verschil in beleidkeuzes.
We moeten leren denken in niet-tweeledige termen. Over welke partijen gaat het? Welke politieke formaties opteren voor welke snelheidsbeperking (en waarom)? | |
|
Bruno
Number of posts : 3228 Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België ! Registration date : 2008-11-23
| Subject: Re: WILLY DEWAELE IS EN BLIJFT EEN GOEDE NATIONALIST Sat Dec 13, 2008 11:49 pm | |
| Ik ben zeer tevreden over het hoogstaande - en hoffelijke - karakter van deze discussie. Als het goed is, moet het ook gezegd worden! | |
|
Sponsored content
| Subject: Re: WILLY DEWAELE IS EN BLIJFT EEN GOEDE NATIONALIST | |
| |
|