Renaat
Number of posts : 832 Location : Brugge Registration date : 2009-08-25
| Subject: Re: TWEETALIGHEID GOED VOOR KINDEREN Sun Sep 20, 2009 9:27 pm | |
| Ik bedoel dat ik nog nooit klachten heb gehoord over het feit dat de Vlaamse regering een serieus bedrag besteedt aan het onderwijs van het Frans in het Nederlandstalig onderwijs in België. En voor zover mij bekend gaan zo ongevver alle Vlaamse kiezers daarmee akkoord. | |
|
Diogène
Number of posts : 1611 Age : 47 Location : Absurdistan Registration date : 2008-11-26
| Subject: Re: TWEETALIGHEID GOED VOOR KINDEREN Sun Sep 20, 2009 11:00 pm | |
| - Renaat wrote:
- Zolang er in België politici carrière maken op basis van een programma dat neerkomt op de weigering om de andere landstaal te kennen is dat verleden niet voorbij...
Ik begrijp uw standpunt maar denkt u niet dat het tijd is om de bladzijde om te draaien. Die paar clowns van het FDF en de PS kun je moeilijk representatief noemen en gelukkig spreken sommige Franstalige politici vloeiend Nederlands zoals Michel, Demotte, Reynders, Deprez... Dat kan u niet ontkennen! | |
|
Sprakeloos
Number of posts : 1205 Location : Antwerp Registration date : 2008-12-03
| Subject: Re: TWEETALIGHEID GOED VOOR KINDEREN Mon Sep 21, 2009 2:29 am | |
| - Renaat wrote:
- Zolang er in België politici carrière maken op basis van een programma dat neerkomt op de weigering om de andere landstaal te kennen is dat verleden niet voorbij...
Uiteraard belet dat mij en 99% van mijn Nederlandstalige medeburgers niet wel de andere landstaal te willen beheersen en zonder problemen in te stemmen met het beleid van de Vlaamse minister van onderwijs, die in zijn begroting een bijzonder groot krediet uittrekt voor het onderwijs van het Frans op alle niveaus van het onderwijs. Maar dit heeft niets te maken met tweetaligheid. | |
|
Sprakeloos
Number of posts : 1205 Location : Antwerp Registration date : 2008-12-03
| Subject: Re: TWEETALIGHEID GOED VOOR KINDEREN Mon Sep 21, 2009 2:29 am | |
| - Diogène wrote:
- Renaat wrote:
Ik begrijp uw standpunt maar denkt u niet dat het tijd is om de bladzijde om te draaien. Die paar clowns van het FDF en de PS kun je moeilijk representatief noemen en gelukkig spreken sommige Franstalige politici vloeiend Nederlands zoals Michel, Demotte, Reynders, Deprez... Dat kan u niet ontkennen! de Donnéa niet vergeten... | |
|
Sponsored content
| Subject: Re: TWEETALIGHEID GOED VOOR KINDEREN | |
| |
|