| Voorstel aan de moderatie | |
|
|
Author | Message |
---|
RADIKAAL
Number of posts : 270 Location : BELGISTAN Registration date : 2008-11-23
| Subject: Voorstel aan de moderatie Wed Jul 15, 2009 12:21 am | |
| Ik stel voor enkele categoriëen van gebruikers op dit forum op te richten: slechte Belgen, en goede Belgen. Aangezien slechte Belgen ervoor kiezen op een ongemanierde wijze tegen ons Vaderland, ons Volk en onze Vorst te zijn - en dus zéér verschillen van de manier waarop goede Belgen handelen, lijkt het me best hen homogene bevoegdheidspakketten te geven. Ik stel inderdaad voor - geheel conform de Belgische federale logica - goede Belgen en slechte Belgen op een andere manier te behandelen. Mijn voorstel houdt in dat de moderatie goede Belgen en slechte Belgen elk volgens hun eigenheid en cultuur zal aanzetten tot deftige gesprekken. * Wanneer een goede Belg een andere goede Belg persoonlijk aanvalt, zal deze een waarschuwing krijgen. Vijf waarschuwingen = een ban van één dag. * Wanneer een slechte Belg een andere slechte Belg persoonlijk aanvalt, zal deze een waarschuwing krijgen. Drie waarschuwingen = een ban van twee dagen. * Wanneer een slechte Belg een goede Belg persoonlijk aanvalt, zal deze van het forum verwijderd worden. * We gaan ervan uit dat een goede Belg een slechte Belg niet kan beledigen. Wanneer een slechte Belg hier toch vermoedens over uit zal de slechte Belg een waarschuwing krijgen. * Wanneer een slechte Belg de waardigheid van de Koning besmeurt, zal deze een tijdelijke ban krijgen. * etc Dit alles volgens het subsidiariteitsprincipe: ieder zijn eigen potje koken, niewaar. | |
|
| |
Bruno
Number of posts : 3228 Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België ! Registration date : 2008-11-23
| Subject: Re: Voorstel aan de moderatie Wed Jul 15, 2009 12:23 am | |
| Met goede Belgen bedoelen we unitaristen, neem ik aan? | |
|
| |
RADIKAAL
| Subject: Re: Voorstel aan de moderatie Wed Jul 15, 2009 12:24 am | |
| | |
|
| |
Bruno
Number of posts : 3228 Location : Leuven-Louvain - La Belgique une et indivisible ! Het ene en ondeelbare België ! Registration date : 2008-11-23
| Subject: Re: Voorstel aan de moderatie Wed Jul 15, 2009 12:27 am | |
| Wij moeten hier een commissie over oprichten. | |
|
| |
Pleimion
Number of posts : 290 Age : 40 Location : De Westhoek Registration date : 2009-07-02
| Subject: Re: Voorstel aan de moderatie Wed Jul 15, 2009 12:31 am | |
| - Bruno wrote:
- Met goede Belgen bedoelen we unitaristen, neem ik aan?
Van welk slag: BUB, B-Plus, Pro Belgica? Of ben ik er nog een paar vergeten? Al die verschillende groupuscules die pleiten voor eenheid en elkaar de doodzonde van het federalisme aanwrijven vind ik toch maar verwarrend hoor. | |
|
| |
Bruno
| Subject: Re: Voorstel aan de moderatie Wed Jul 15, 2009 12:35 am | |
| - Pleimion wrote:
- Bruno wrote:
Van welk slag: BUB, B-Plus, Pro Belgica? Of ben ik er nog een paar vergeten? Al die verschillende groupuscules die pleiten voor eenheid en elkaar de doodzonde van het federalisme aanwrijven vind ik toch maar verwarrend hoor. B Plus behoort wel niet tot de Belgische beweging. | |
|
| |
Pleimion
Number of posts : 290 Age : 40 Location : De Westhoek Registration date : 2009-07-02
| Subject: Re: Voorstel aan de moderatie Wed Jul 15, 2009 12:36 am | |
| - PATRIOT wrote:
- Aangezien slechte Belgen ervoor kiezen op een ongemanierde wijze tegen ons Vaderland, ons Volk en onze Vorst te zijn - en dus zéér verschillen van de manier waarop goede Belgen handelen
Op welk forum hebt u de laatste tijd gezeten? Wanneer Vlaams-nationalisten hier ter sprake worden gebracht, zijn termen als "gifklieren" en "gespuis" niet van de lucht. Bruno noemt zelfs die brave Jan Peumans een schoft, omdat die niet naar het paleis wil gaan. Verder koester ik een gezond wantrouwen tegen mensen die, zonder aanwijsbare reden, Overmatig Veel Hoofdletters gebruiken waar dat niet nodig is. | |
|
| |
Pleimion
| Subject: Re: Voorstel aan de moderatie Wed Jul 15, 2009 12:37 am | |
| - Bruno wrote:
- Pleimion wrote:
- Bruno wrote:
Van welk slag: BUB, B-Plus, Pro Belgica? Of ben ik er nog een paar vergeten? Al die verschillende groupuscules die pleiten voor eenheid en elkaar de doodzonde van het federalisme aanwrijven vind ik toch maar verwarrend hoor. B Plus behoort wel niet tot de Belgische beweging. Dacht ik het niet. Die Belgische beweging is nog gecompliceerder dan het federale staatsbestel. | |
|
| |
Bruno
| Subject: Re: Voorstel aan de moderatie Wed Jul 15, 2009 12:39 am | |
| - Pleimion wrote:
- Bruno wrote:
- Pleimion wrote:
- Bruno wrote:
Van welk slag: BUB, B-Plus, Pro Belgica? Of ben ik er nog een paar vergeten? Al die verschillende groupuscules die pleiten voor eenheid en elkaar de doodzonde van het federalisme aanwrijven vind ik toch maar verwarrend hoor. B Plus behoort wel niet tot de Belgische beweging. Dacht ik het niet. Die Belgische beweging is nog gecompliceerder dan het federale staatsbestel. Dat is wiskundig onmogelijk. | |
|
| |
Bruno
| Subject: Re: Voorstel aan de moderatie Wed Jul 15, 2009 12:40 am | |
| - Pleimion wrote:
- PATRIOT wrote:
- Aangezien slechte Belgen ervoor kiezen op een ongemanierde wijze tegen ons Vaderland, ons Volk en onze Vorst te zijn - en dus zéér verschillen van de manier waarop goede Belgen handelen
Op welk forum hebt u de laatste tijd gezeten? Wanneer Vlaams-nationalisten hier ter sprake worden gebracht, zijn termen als "gifklieren" en "gespuis" niet van de lucht. Bruno noemt zelfs die brave Jan Peumans een schoft, omdat die niet naar het paleis wil gaan. Verder koester ik een gezond wantrouwen tegen mensen die, zonder aanwijsbare reden, Overmatig Veel Hoofdletters gebruiken waar dat niet nodig is. Brave nonkel Staf De Clerq. | |
|
| |
Pleimion
| Subject: Re: Voorstel aan de moderatie Wed Jul 15, 2009 12:47 am | |
| Soms denk ik dat Bruno een bot is, die termen uit de Vlaams-nationale sfeer van compleet willekeurig en niet ter zake doend vilein commentaar voorziet. Bestaat hij wel echt? | |
|
| |
RADIKAAL
| Subject: Re: Voorstel aan de moderatie Wed Jul 15, 2009 1:00 am | |
| - Pleimion wrote:
- Soms denk ik dat Bruno een bot is, die termen uit de Vlaams-nationale sfeer van compleet willekeurig en niet ter zake doend vilein commentaar voorziet. Bestaat hij wel echt?
Slechte Belg Pleimion heeft in mijn systeem dus een eerste waarschuwing te pakken. | |
|
| |
Bruno
| Subject: Re: Voorstel aan de moderatie Wed Jul 15, 2009 1:03 am | |
| [quote="Pleimion"]Soms denk ik dat Bruno een bot is, die termen uit de Vlaams-nationale sfeer van compleet willekeurig en niet ter zake doend vilein commentaar voorziet. Bestaat hij wel echt?quote]
Hij bestaat en zal ook altijd bestaan, dat is voldoende. | |
|
| |
RADIKAAL
| Subject: Re: Voorstel aan de moderatie Wed Jul 15, 2009 1:04 am | |
| Bruno, dadelijk kom je nog vertellen dat Pleimion nooit bestaan heeft. | |
|
| |
Bruno
| Subject: Re: Voorstel aan de moderatie Wed Jul 15, 2009 1:05 am | |
| - PATRIOT wrote:
- Bruno, dadelijk kom je nog vertellen dat Pleimion nooit bestaan heeft.
Hij bestaat (op het forum ) als de Partij wil dat hij bestaat. Dat kan weken, maanden, zelfs de rest van zijn natuurlijke leven zijn. | |
|
| |
Diogène
Number of posts : 1611 Age : 47 Location : Absurdistan Registration date : 2008-11-26
| Subject: Re: Voorstel aan de moderatie Wed Jul 15, 2009 10:45 am | |
| Je pensais qu'on avait touché le fond, mais je me suis trompé apparemment...
Je trouve les étiquettes "bon Belge" ou "mauvais Belge" somme tout assez subjectives, car elles ne feront que grandir le fossé entre belgicains et non-belgicains ET entre les Belgicains de différences tendances (unitariste, unioniste, fédéraliste,...)!
Si les sieurs Bruno et PATRIOT veulent faire carrière en politique, ils devraient très sincèrement éviter de tels dérapages... | |
|
| |
Belgica Admin
Number of posts : 5604 Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM Registration date : 2008-11-19
| Subject: Re: Voorstel aan de moderatie Wed Jul 15, 2009 12:01 pm | |
| Dans ce pays, tout est permis, mais rien n'est autorisé et tout est possible, mais rien n'est faisable. Petite réflexion pour bien commencer la journée. | |
|
| |
RADIKAAL
| Subject: Re: Voorstel aan de moderatie Thu Jul 16, 2009 4:07 pm | |
| Ik eis dat hier onmiddellijk een dialoog over wordt opgestart tussen slechte Belgen en goede Belgen!
* Slechte Belgen hebben wel geen spreekrecht, dus de goede Belgen zullen beslissen, net zoals een bepaalde groep in dit land (de unitaristen) ook niks mag zeggen. | |
|
| |
Cedric Vloemans
Number of posts : 394 Age : 42 Location : BXL Registration date : 2008-11-30
| Subject: Re: Voorstel aan de moderatie Thu Jul 16, 2009 4:09 pm | |
| - PATRIOT wrote:
- Ik eis dat hier onmiddellijk een dialoog over wordt opgestart tussen slechte Belgen en goede Belgen!
* Slechte Belgen hebben wel geen spreekrecht, dus de goede Belgen zullen beslissen, net zoals een bepaalde groep in dit land (de unitaristen) ook niks mag zeggen. Waar hoor ik bij, Patriot? Of moet ik dat aan Groot-Inquisiteur Brüno vragen? | |
|
| |
Belgica Admin
Number of posts : 5604 Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM Registration date : 2008-11-19
| Subject: Re: Voorstel aan de moderatie Thu Jul 16, 2009 4:11 pm | |
| Ach, Cedric, als lid van de maffia ben je nog zo slecht niet, hoor. Ook bij de maffia zitten er goede mannen. | |
|
| |
RADIKAAL
| Subject: Re: Voorstel aan de moderatie Thu Jul 16, 2009 4:12 pm | |
| - Cedric Vloemans wrote:
- PATRIOT wrote:
- Ik eis dat hier onmiddellijk een dialoog over wordt opgestart tussen slechte Belgen en goede Belgen!
* Slechte Belgen hebben wel geen spreekrecht, dus de goede Belgen zullen beslissen, net zoals een bepaalde groep in dit land (de unitaristen) ook niks mag zeggen. Waar hoor ik bij, Patriot? Of moet ik dat aan Groot-Inquisiteur Brüno vragen? Wend u tot het Sanctum Officium* aub. * Bruno, ja. | |
|
| |
Cedric Vloemans
Number of posts : 394 Age : 42 Location : BXL Registration date : 2008-11-30
| Subject: Re: Voorstel aan de moderatie Thu Jul 16, 2009 4:12 pm | |
| | |
|
| |
Jean de Nivelles
Number of posts : 1050 Location : Nivelles - département de la Dyle - France Registration date : 2008-12-11
| Subject: Re: Voorstel aan de moderatie Thu Jul 16, 2009 7:06 pm | |
| Ah quelle bonne idée de touiller dans la marmite rien que entre copains. Ainsi on ne lit que des nouvelles réjouissantes, la réalité est reléguée. Il y a encore des gens pour croire en ce genre de discours ? Bon, Patriote, mettez moi directement plein de mauvais points et au ban du forum. Je ne saque pas la monarchie, car depuis Léo 2 elle n'est devenue qu'une entreprise fiduciaire héréditaire et inutile, et de plus on ne peut pas s'en défaire. Je sais aussi qu'à terme la séparation de la Belgique est inévitable mais comme j'en ai marre des mesures racistes flamandes, je ne ferai donc rien pour l'empêcher de capoter, et même si je pouvais donner le petit coup de pouce pour faire basculer je n'y manquerais pas. Et pour être certain qu'il n'y aura pas de marche arrière, je prône le rattachement à la France de la Wallonie, Bruxelles et sa périphérie. Gna,gna,gna heuh ! - Quote :
- Slechte Belgen hebben wel geen spreekrecht
Vous copiez le NSDAP. | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: Voorstel aan de moderatie | |
| |
|
| |
| Voorstel aan de moderatie | |
|