Cedric Vloemans
Number of posts : 394 Age : 42 Location : BXL Registration date : 2008-11-30
| Subject: Re: B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? Mon Jan 18, 2010 4:18 pm | |
| - jp wrote:
- Cedric Vloemans wrote:
- Odal wrote:
- Renaat wrote:
- Als de BUB het waagt dat boek te laten drukken en te verspreiden, dan valt het te vrezen dat nog meer kiezers de BUB zullen weglachen. (Cf. de enormitieiten op een andere topic van dit forum!)
Anti-Vlaamse haatlectuur, daar moeten we inderdaad niet van hebben. Odal, het is bij mijn weten niet aan u om te bepalen welke literatuur er wel mag zijn, en welke niet. Indien het BUB-boek, dat ik met plezier en interesse zal lezen, voor u negatieve zaken bevat, staat het u steeds vrij naar de rechter te stappen en een publicatiestop af te dwingen.
Vrijemeningsuiting gaat boven uw mening! ge kunt beter niet discusieren met nep-bub accounts. Dat heeft geen nut Maakt niet uit, JP, het is het principe, eender van wie dit komt. Vrijemeningsuiting gaat boven eigen mening, point! | |
|
jp
Number of posts : 373 Age : 34 Location : antwerpen Registration date : 2009-06-01
| Subject: Re: B.U.B. ALS PARTIJ OF BEWEGING ? - LE B.U.B. COMME PARTI OU MOUVEMENT ? Mon Jan 18, 2010 4:27 pm | |
| - Cedric Vloemans wrote:
- jp wrote:
- Cedric Vloemans wrote:
- Odal wrote:
- Renaat wrote:
- Als de BUB het waagt dat boek te laten drukken en te verspreiden, dan valt het te vrezen dat nog meer kiezers de BUB zullen weglachen. (Cf. de enormitieiten op een andere topic van dit forum!)
Anti-Vlaamse haatlectuur, daar moeten we inderdaad niet van hebben. Odal, het is bij mijn weten niet aan u om te bepalen welke literatuur er wel mag zijn, en welke niet. Indien het BUB-boek, dat ik met plezier en interesse zal lezen, voor u negatieve zaken bevat, staat het u steeds vrij naar de rechter te stappen en een publicatiestop af te dwingen.
Vrijemeningsuiting gaat boven uw mening! ge kunt beter niet discusieren met nep-bub accounts. Dat heeft geen nut Maakt niet uit, JP, het is het principe, eender van wie dit komt. Vrijemeningsuiting gaat boven eigen mening, point! das waar | |
|