Belgische Unie - Union Belge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belgische Unie - Union Belge

Centrumpartij voor nationale eenheid - parti centriste pour l'union nationale.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !

Go down 
+7
Diogène
perikles
Free Belgium
Pleimion
kyrios
Cedric Vloemans
Belgica
11 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AuthorMessage
Pleimion

Pleimion


Number of posts : 290
Age : 40
Location : De Westhoek
Registration date : 2009-07-02

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 EmptySun Jul 12, 2009 1:17 pm

Nederland heeft geen duizenden Vlaamsgezinden met loze beloften de loopgraven ingestuurd, het zwijgen opgelegd, vermoord of vervolgd voor misdaden die haar eigen overheid zelf beging.
Back to top Go down
Free Belgium




Number of posts : 279
Location : Onze mooie kust
Registration date : 2009-06-29

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 EmptySun Jul 12, 2009 1:17 pm

Pleimion wrote:
Zegt u eerst eens welke mening uw vlag uitdrukt, voor u met dure woorden begint te goochelen.

U ideologische makkers hebben Cedric waarschijnlijk niet vooraf gevraagd waar zijn vlag voor stond... Rolling Eyes
Back to top Go down
Free Belgium




Number of posts : 279
Location : Onze mooie kust
Registration date : 2009-06-29

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 EmptySun Jul 12, 2009 1:21 pm

Pleimion wrote:
Nederland heeft geen duizenden Vlaamsgezinden met loze beloften de loopgraven ingestuurd, het zwijgen opgelegd, vermoord of vervolgd voor misdaden die haar eigen overheid zelf beging.

Ach en de Spanjaarden, Oostenrijkers, Fransen en Romeinen hebben hier allemaal lelijk huisgehouden. Hebt u ook iets tegen hen? Rolling Eyes

Serieus nu, Vlaanderen moet echt eens af van die kaakslagmentaliteit. Goed hoor, bijna 100 jaar geleden werden Vlamingen hier in enige mate onderdrukt. het bestuur en onderwijs was veelal in het Frans en dat beknotte hun doorgroeimogelijkheden. Maar dat is bijna een eeuw geleden, is het geen tijd voor amnestie? Iets waar uw ideologische broeders al jarenlang voor pleiten voor misdaden uit een recenter verleden.
Back to top Go down
Pleimion

Pleimion


Number of posts : 290
Age : 40
Location : De Westhoek
Registration date : 2009-07-02

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 EmptySun Jul 12, 2009 1:21 pm

Free Belgium wrote:
Pleimion wrote:
Zegt u eerst eens welke mening uw vlag uitdrukt, voor u met dure woorden begint te goochelen.

U ideologische makkers hebben Cedric waarschijnlijk niet vooraf gevraagd waar zijn vlag voor stond... Rolling Eyes

Cedric stelt het zwaaien met een vlag gelijk aan vrijheid van meningsuiting, dus is het niet meer dan normaal dat ik vraag welke mening hij hiermee wenst uit te drukken. Me dunkt nochtans dat het moeilijk debatteren is met een lap textiel.
Back to top Go down
Free Belgium




Number of posts : 279
Location : Onze mooie kust
Registration date : 2009-06-29

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 EmptySun Jul 12, 2009 1:23 pm

Pleimion wrote:
Free Belgium wrote:
Pleimion wrote:
Zegt u eerst eens welke mening uw vlag uitdrukt, voor u met dure woorden begint te goochelen.

U ideologische makkers hebben Cedric waarschijnlijk niet vooraf gevraagd waar zijn vlag voor stond... Rolling Eyes

Cedric stelt het zwaaien met een vlag gelijk aan vrijheid van meningsuiting, dus is het niet meer dan normaal dat ik vraag welke mening hij hiermee wenst uit te drukken. Me dunkt nochtans dat het moeilijk debatteren is met een lap textiel.

met vuisten debatteren lijkt mij ook nogal moeilijk Rolling Eyes
Back to top Go down
Pleimion

Pleimion


Number of posts : 290
Age : 40
Location : De Westhoek
Registration date : 2009-07-02

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 EmptySun Jul 12, 2009 1:23 pm

Free Belgium wrote:
Pleimion wrote:
Nederland heeft geen duizenden Vlaamsgezinden met loze beloften de loopgraven ingestuurd, het zwijgen opgelegd, vermoord of vervolgd voor misdaden die haar eigen overheid zelf beging.

Ach en de Spanjaarden, Oostenrijkers, Fransen en Romeinen hebben hier allemaal lelijk huisgehouden. Hebt u ook iets tegen hen? Rolling Eyes

Serieus nu, Vlaanderen moet echt eens af van die kaakslagmentaliteit. Goed hoor, bijna 100 jaar geleden werden Vlamingen hier in enige mate onderdrukt. het bestuur en onderwijs was veelal in het Frans en dat beknotte hun doorgroeimogelijkheden. Maar dat is bijna een eeuw geleden, is het geen tijd voor amnestie? Iets waar uw ideologische broeders al jarenlang voor pleiten voor misdaden uit een recenter verleden.

Welja, wij wensen ons Vlaams feest te vieren zonder aan die kaakslagen te worden herinnerd. Mag dat even?
Back to top Go down
Free Belgium




Number of posts : 279
Location : Onze mooie kust
Registration date : 2009-06-29

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 EmptySun Jul 12, 2009 1:26 pm

Pleimion wrote:
Free Belgium wrote:
Pleimion wrote:
Nederland heeft geen duizenden Vlaamsgezinden met loze beloften de loopgraven ingestuurd, het zwijgen opgelegd, vermoord of vervolgd voor misdaden die haar eigen overheid zelf beging.

Ach en de Spanjaarden, Oostenrijkers, Fransen en Romeinen hebben hier allemaal lelijk huisgehouden. Hebt u ook iets tegen hen? Rolling Eyes

Serieus nu, Vlaanderen moet echt eens af van die kaakslagmentaliteit. Goed hoor, bijna 100 jaar geleden werden Vlamingen hier in enige mate onderdrukt. het bestuur en onderwijs was veelal in het Frans en dat beknotte hun doorgroeimogelijkheden. Maar dat is bijna een eeuw geleden, is het geen tijd voor amnestie? Iets waar uw ideologische broeders al jarenlang voor pleiten voor misdaden uit een recenter verleden.

Welja, wij wensen ons Vlaams feest te vieren zonder aan die kaakslagen te worden herinnerd. Mag dat even?

In die optiek vindt u het dus ook rechtvaardig dat mensen die met een Vlaamse Leeuw komen zwaaien op een feest van 21 juli meppen krijgen?

Vreemde mentaliteit houdt u er op na...
Back to top Go down
kyrios

kyrios


Number of posts : 309
Location : aarde
Registration date : 2008-12-13

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 EmptySun Jul 12, 2009 1:27 pm

Dat Pleimion hier die onverdraagzamen nog durft te verdedigen is ontstellend, trouwens op 21 juli staat er in de regentschapstraat een stand waar de Vlaaamse leeuw met vlag en wimpel wappert zonder dat er daar ooit dergelijke intolerantie ten toon werd gespreid. Cedric jongen, je moet op zijn minst een klacht indienen al is het tegen onbekenden en een PV laten opstellen.

VLD kabinetsmedewerker aangevallen tijdens op 11 juli "feest". Probeer met de steun van je partij dit in de pers te krijgen. all publicity is good publicity.
Back to top Go down
Cedric Vloemans

Cedric Vloemans


Number of posts : 394
Age : 42
Location : BXL
Registration date : 2008-11-30

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 EmptySun Jul 12, 2009 1:28 pm

Pleimion wrote:
Nederland heeft geen duizenden Vlaamsgezinden met loze beloften de loopgraven ingestuurd, het zwijgen opgelegd, vermoord of vervolgd voor misdaden die haar eigen overheid zelf beging.

Dus die vlag mag dan. Nemen we de Duitse en de Engelse er dan ook even fijn bij!
Back to top Go down
http://www.cedricvloemans.be
Cedric Vloemans

Cedric Vloemans


Number of posts : 394
Age : 42
Location : BXL
Registration date : 2008-11-30

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 EmptySun Jul 12, 2009 1:29 pm

kyrios wrote:
VLD kabinetsmedewerker aangevallen tijdens op 11 juli "feest". Probeer met de steun van je partij dit in de pers te krijgen. all publicity is good publicity.[/size][/color][/font]

Die publiciteit is het niet waard. Ik vond het mooier dat er spontaan enkele andere mensen vroegen waar ze een BE-vlag konden kopen, om die kattekoppen te verdringen.
Back to top Go down
http://www.cedricvloemans.be
Free Belgium




Number of posts : 279
Location : Onze mooie kust
Registration date : 2009-06-29

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 EmptySun Jul 12, 2009 1:31 pm

@ Cedric: Volgens mij heeft u met deze ene actie meer goodwill voor de Belgische zaak gecreërd, dan sommingen op dit forum na 7 jaar rommelen in de marge van de particratie Smile


Proficiat! cheers
Back to top Go down
Pleimion

Pleimion


Number of posts : 290
Age : 40
Location : De Westhoek
Registration date : 2009-07-02

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 EmptySun Jul 12, 2009 1:35 pm

Cedric Vloemans wrote:
kyrios wrote:
VLD kabinetsmedewerker aangevallen tijdens op 11 juli "feest". Probeer met de steun van je partij dit in de pers te krijgen. all publicity is good publicity.[/size][/color][/font]

Die publiciteit is het niet waard. Ik vond het mooier dat er spontaan enkele andere mensen vroegen waar ze een BE-vlag konden kopen, om die kattekoppen te verdringen.

U wordt nog een martelaar voor de Belgische zaak. Verder valt het mij op dat belgicisten de zwaarste mishandelingen en bedreigingen trotseren zonder er zelfs maar aan te denken om klacht in te dienen. Er mogen nog getuigen bij geweest zijn, die Cedrics aanvallers wellicht goed hebben kunnen observeren, maar nee hoor: "die publiciteit is het allemaal niet waard". Laffe moordaanslag, iemand?
Back to top Go down
Cedric Vloemans

Cedric Vloemans


Number of posts : 394
Age : 42
Location : BXL
Registration date : 2008-11-30

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 EmptySun Jul 12, 2009 1:37 pm

Pleimion wrote:
Cedric Vloemans wrote:
kyrios wrote:
VLD kabinetsmedewerker aangevallen tijdens op 11 juli "feest". Probeer met de steun van je partij dit in de pers te krijgen. all publicity is good publicity.[/size][/color][/font]

Die publiciteit is het niet waard. Ik vond het mooier dat er spontaan enkele andere mensen vroegen waar ze een BE-vlag konden kopen, om die kattekoppen te verdringen.

U wordt nog een martelaar voor de Belgische zaak. Verder valt het mij op dat belgicisten de zwaarste mishandelingen en bedreigingen trotseren zonder er zelfs maar aan te denken om klacht in te dienen. Er mogen nog getuigen bij geweest zijn, die Cedrics aanvallers wellicht goed hebben kunnen observeren, maar nee hoor: "die publiciteit is het allemaal niet waard".

Ja, want die van TAK dragen allemaal naamkaartjes, met hun telefoonnummer en adres om de dagvaarding naartoe te sturen. Op verzoek geven ze ook hun emailadres door. Zijn toffe jongens hoor.

Uiteraard zijn er nog mensen die het gezien hebben, en uiteraard heeft zelfs de bewaking het gezien, maar ja, zonder naam is het klacht tegen onbekenden, en dat is nutteloos.
Back to top Go down
http://www.cedricvloemans.be
Pleimion

Pleimion


Number of posts : 290
Age : 40
Location : De Westhoek
Registration date : 2009-07-02

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 EmptySun Jul 12, 2009 1:39 pm

Dit verhaal krijgt meer en meer de allures van het "laffe moordaanslag"-topic. En we weten allemaal wat daarmee is gebeurd.
Back to top Go down
Free Belgium




Number of posts : 279
Location : Onze mooie kust
Registration date : 2009-06-29

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 EmptySun Jul 12, 2009 1:40 pm

Cedric Vloemans wrote:


Ja, want die van TAK dragen allemaal naamkaartjes, met hun telefoonnummer en adres om de dagvaarding naartoe te sturen. Op verzoek geven ze ook hun emailadres door. Zijn toffe jongens hoor.

Uiteraard zijn er nog mensen die het gezien hebben, en uiteraard heeft zelfs de bewaking het gezien, maar ja, zonder naam is het klacht tegen onbekenden, en dat is nutteloos.

Ik zou toch een klacht tegen onbekenden indienen hoor. Al was het maar om te voorkomen dat men deze laffe daad naar het rijk der fabelen zal verwijzen.
Nog niet zo lang geleden weigerde men hier ook een klacht in te dienen na een aanval. Met als gevolg dat het hele verhaal ongeloofwaardig werd.
Back to top Go down
Cedric Vloemans

Cedric Vloemans


Number of posts : 394
Age : 42
Location : BXL
Registration date : 2008-11-30

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 EmptySun Jul 12, 2009 1:40 pm

Pleimion wrote:
Dit verhaal krijgt meer en meer de allures van het "laffe moordaanslag"-topic. En we weten allemaal wat daarmee is gebeurd.

Het enige wat ik zeg, is dat ik door TAK-militanten ben aangevallen op de grote markt in Brussel. Ik vind het schandalig dat zulke zaken gebeuren omwille van een mening, en dat het weer toevallig van die neofascisten komt.

Jij maakt er een laffe moordaanslag van nu, wat wil zeggen dat dat in uw kringen allicht meer voorkomt...
Back to top Go down
http://www.cedricvloemans.be
Cedric Vloemans

Cedric Vloemans


Number of posts : 394
Age : 42
Location : BXL
Registration date : 2008-11-30

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 EmptySun Jul 12, 2009 1:41 pm

Free Belgium wrote:
Cedric Vloemans wrote:


Ja, want die van TAK dragen allemaal naamkaartjes, met hun telefoonnummer en adres om de dagvaarding naartoe te sturen. Op verzoek geven ze ook hun emailadres door. Zijn toffe jongens hoor.

Uiteraard zijn er nog mensen die het gezien hebben, en uiteraard heeft zelfs de bewaking het gezien, maar ja, zonder naam is het klacht tegen onbekenden, en dat is nutteloos.

Ik zou toch een klacht tegen onbekenden indienen hoor. Al was het maar om te voorkomen dat men deze laffe daad naar het rijk der fabelen zal verwijzen.
Nog niet zo lang geleden weigerde men hier ook een klacht in te dienen na een aanval. Met als gevolg dat het hele verhaal ongeloofwaardig werd.

Ik heb het gezien, de mensen rond mij hebben het gezien, en er zijn er enkelen een Belgische vlag gaan kopen. Ik heb wel rugpijn, maar een klacht indienen, dat haalt allemaal niets uit. Herinner u de klacht tegen de nazi's met de ijzerwake. Daar zijn zelfs tv-beelden van gemaakt, en toch haalde ze niets uit.
Back to top Go down
http://www.cedricvloemans.be
Free Belgium




Number of posts : 279
Location : Onze mooie kust
Registration date : 2009-06-29

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 EmptySun Jul 12, 2009 1:43 pm

Cedric Vloemans wrote:
Pleimion wrote:
Dit verhaal krijgt meer en meer de allures van het "laffe moordaanslag"-topic. En we weten allemaal wat daarmee is gebeurd.

Het enige wat ik zeg, is dat ik door TAK-militanten ben aangevallen op de grote markt in Brussel. Ik vind het schandalig dat zulke zaken gebeuren omwille van een mening, en dat het weer toevallig van die neofascisten komt.

Jij maakt er een laffe moordaanslag van nu, wat wil zeggen dat dat in uw kringen allicht meer voorkomt...

nee Cedric, Pleimion verwijst hier naar een mysterieus verdwenen topic over een 'laffe moordaanslag' door een NV-A'er op Belgica tijdens een plakactie voor de verkiezingen. Ook toen wilde men geen klacht indienen (ondanks aanwezigheid van minstens één onafhankelijke getuige), wat de geloofwaardigheid van het verhaal niet ten goede kwam...
Back to top Go down
Pleimion

Pleimion


Number of posts : 290
Age : 40
Location : De Westhoek
Registration date : 2009-07-02

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 EmptySun Jul 12, 2009 1:45 pm

Nee, wat Free Belgium zegt. Dat patroon hebben we hier al eens gehad, maar het was misschien al verwijderd toen u hier arriveerde.

1. belgicist komt verslag doen van geweld jegens zijn persoon vanwege Vlaamsgezinden (bedreigingen door N-VA'er aan BUB-voorzitter onder topictitel "Laffe moordaanslag op BUB-voorzitter"; aanval door TAK), en er waren getuigen die zijn versie van de feiten kunnen bevestigen
2. forumleden zeggen: "maar dien dan toch een klacht in"
3. slachtoffer antwoordt dat zulks geen zin heeft, ondanks de aanwezigheid van onafhankelijke getuigen
4. (in het geval van de "laffe moordaanslag") topic verdwijnt


Last edited by Pleimion on Sun Jul 12, 2009 1:46 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Cedric Vloemans

Cedric Vloemans


Number of posts : 394
Age : 42
Location : BXL
Registration date : 2008-11-30

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 EmptySun Jul 12, 2009 1:46 pm

Free Belgium wrote:
Cedric Vloemans wrote:
Pleimion wrote:
Dit verhaal krijgt meer en meer de allures van het "laffe moordaanslag"-topic. En we weten allemaal wat daarmee is gebeurd.

Het enige wat ik zeg, is dat ik door TAK-militanten ben aangevallen op de grote markt in Brussel. Ik vind het schandalig dat zulke zaken gebeuren omwille van een mening, en dat het weer toevallig van die neofascisten komt.

Jij maakt er een laffe moordaanslag van nu, wat wil zeggen dat dat in uw kringen allicht meer voorkomt...

nee Cedric, Pleimion verwijst hier naar een mysterieus verdwenen topic over een 'laffe moordaanslag' door een NV-A'er op Belgica tijdens een plakactie voor de verkiezingen. Ook toen wilde men geen klacht indienen (ondanks aanwezigheid van minstens één onafhankelijke getuige), wat dee geloofwaardigheid van het verhaal niet ten goede kwam...

achzo! mja, weet je, of die tweekleurige fascokwieten mij geloven of niet, zal mij eerlijk gezegd worst wezen. er moet ook niet overdreven worden in het brengen van de realiteit. Een blikje naar uw kop gooien terwijl je plakt, staat niet gelijk met een moordaanslag Twisted Evil
Back to top Go down
http://www.cedricvloemans.be
Cedric Vloemans

Cedric Vloemans


Number of posts : 394
Age : 42
Location : BXL
Registration date : 2008-11-30

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 EmptySun Jul 12, 2009 1:48 pm

Pleimion wrote:
Nee, wat Free Belgium zegt. Dat patroon hebben we hier al eens gehad, maar het was misschien al verwijderd toen u hier arriveerde.

1. belgicist komt verslag doen van geweld jegens zijn persoon vanwege Vlaamsgezinden (bedreigingen door N-VA'er aan BUB-voorzitter onder topictitel "Laffe moordaanslag op BUB-voorzitter"; aanval door TAK), en er waren getuigen die zijn versie van de feiten kunnen bevestigen
2. forumleden zeggen: "maar dien dan toch een klacht in"
3. slachtoffer antwoordt dat zulks geen zin heeft
4. (in het geval van de "laffe moordaanslag") topic verdwijnt

Ah, ik had geen weet van de snode daden!!! Maar jij weet even goed als ik dat op zo'n evenement met duizenden mensen niemand echt op het gezicht gaat letten van andere mensen. Allicht stoorden ze zich eraan dat ze het beeld niet konden zien met die schermutseling. Dat is nog anders als er iets gebeurd in beschutte kring, met onafhankelijke ooggetuigen, maar ik vrees dat er bij mij niet veel mensen zin hadden mee te werken aan een "onderzoek", noch dat er veel onafhankelijken zouden zijn.

Los daarvan zijn er zo weinig TAKers, dat het niet te moeilijk kan zijn te identificeren Wink
Back to top Go down
http://www.cedricvloemans.be
Pleimion

Pleimion


Number of posts : 290
Age : 40
Location : De Westhoek
Registration date : 2009-07-02

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 EmptySun Jul 12, 2009 1:50 pm

Cedric Vloemans wrote:
Herinner u de klacht tegen de nazi's met de ijzerwake. Daar zijn zelfs tv-beelden van gemaakt, en toch haalde ze niets uit.

Uitlokking, kent u dat?
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 EmptySun Jul 12, 2009 1:51 pm

Jullie zijn altijd wel primitief geweest, hè? Rolling Eyes
Back to top Go down
Cedric Vloemans

Cedric Vloemans


Number of posts : 394
Age : 42
Location : BXL
Registration date : 2008-11-30

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 EmptySun Jul 12, 2009 1:52 pm

Pleimion wrote:
Cedric Vloemans wrote:
Herinner u de klacht tegen de nazi's met de ijzerwake. Daar zijn zelfs tv-beelden van gemaakt, en toch haalde ze niets uit.

Uitlokking, kent u dat?

Geweldpleging? Is dat toegelaten als het wordt uitgelokt dan?
Back to top Go down
http://www.cedricvloemans.be
Free Belgium




Number of posts : 279
Location : Onze mooie kust
Registration date : 2009-06-29

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 EmptySun Jul 12, 2009 1:53 pm

Pleimion wrote:
Cedric Vloemans wrote:
Herinner u de klacht tegen de nazi's met de ijzerwake. Daar zijn zelfs tv-beelden van gemaakt, en toch haalde ze niets uit.

Uitlokking, kent u dat?

Dus een Belgische vlag opsteken staat gelijk aan een aframmeling krijgen, Straffeloos geweld, want uitgelokt Shocked
Back to top Go down
Sponsored content





Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 2 Empty

Back to top Go down
 
Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !
Back to top 
Page 2 of 5Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 Similar topics
-
» DS: Politiek is geen vrije markt
» Grote kuis?
» Catastrofe taalfederalisme is levensgevaarlijk
» Grote hervorming justitie
» 11 juli 2010

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Belgische Unie - Union Belge :: BUB :: Belgique / België / Belgium / Belgien-
Jump to: